جاباما
۹۴۴۴۴۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۵۵ هزار مجوز کتاب صادر شد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور ۵۵ هزار مجوز برای ۶۱ هزار عنوان کتاب خبر داد و گفت: این رقم رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

ایرنا: معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور ۵۵ هزار مجوز برای ۶۱ هزار عنوان کتاب خبر داد و گفت: این رقم رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

محسن جوادی روز دوشنبه در نشست رسانه ای تشریح فعالیت های این معاونت از ابتدای سال تاکنون، با اشاره به مجموعه فعالیت ها، گفت: امسال علاوه بر صدور مجوز برای کتاب ها، در مجموع سه هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب با تیراژ ۴۰۰ هزار نسخه توسط وزارت فرهنگ نیز خریداری و از این تعداد بیش از ۳۵۰ هزار نسخه به سراسر کشور اهدا شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در حوزه کتاب مانند طرح پاییزه و تابستانه کتاب و نمایشگاه های استانی کتاب، از برگزاری ۲۳ جشنواره استانی با موضوع کتاب نیز خبر داد.

رییس سی و سومین نملیشگاه بین المللی کتاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جزئیات برپایی این رویداد بزرگ فرهگی کشور، گفت: پس از بررسی ها و کارشناسی چند گزینه درباره مکان نمایشگاه در نهایت مصلای امام خمینی (ره) برای برپایی این دوره نمایشگاه کتاب تعیین شد.

جوادی افزود: با توجه به پیش رو داشتن ماه مبارک رمضان قبل از برپایی این دوره نمایشگاه و از طرفی وجود تعطیلات عید نوروز علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها زمان نمایشگاه ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت تعیین شد.

به گفته وی از میان گزینه های درخواست کننده کشورها برای میهمان ویژه نمایشگاه در نهایت کشور ترکیه میهمان ویژه سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تعیین کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیای نشر و انتشار کتاب مبارک باشه سود میلیاردی هزاران میلیونیتون مرفه های بی درد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج