جاباما
۹۴۴۵۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عبادی‌پور: من انسانم ماشین نیستم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه همه بازیکنان یک روز خوب و یک روز بد دارند، اظهار کرد: شانس ایران برای صعود به المپیک بسیار زیاد است، اما در ورزش حرفه‌ای چیزی از قبل تعیین شده نیست.

ایسنا: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور ستاره‌ ملی‌پوش تیم اسکرابلچاتوف لهستان که سومین فصل حضورش در پلاس‌لیگا را تجربه می‌کند، گفت: هر کسی عقیده‌ای دارد، اما به نظر من، افزایش تعداد لژیونرها بهترین اتفاق ممکن برای والیبال ایران است. این موضوع تنها برای ایران نیست، به عنوان مثال نمی‌توان بازیکن خوب صربستانی پیدا کرد که در لیگ صربستان بازی کند.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا که از ۱۷ دی‌ ماه در جیانگمن چین شروع می‌شود، افزود: قطعا مسابقات سختی خواهد بود چون تنها یک تیم سهمیه المپیک را کسب می‌کند و ۸ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها، با تمام قدرت حاضر خواهند شد و تیم ایران کار بسیار سختی خواهد داشت.

وی با یادآوری این‌ که تیم ملی والیبال ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیا و بهترین تیم آسیاست، تصریح کرد: این موضوع اعتماد به نفس و قوت قلب برای بازیکنان دارد، اما ورزش حرفه‌ای شوخی‌بردار نیست و کافی است یک روز، روز بد یک تیم باشد و همه چیز به ضررش شود.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر بازیکنان ایران سرحال هستند و با تمام قدرت برای موفقیت تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک تلاش می‌کنند. انگیزه زیادی نسبت به تورنمنت‌های قبلی نیز دارند و به همین دلیل، شانس صعود خیلی زیاد است اما باید در عمل این موضوع را ثابت کنیم.

عبادی‌پور در ارزیابی حریفان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا و مقایسه آن با مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: این مسابقات را نمی‌توان با تورنمنت‌های قبلی مقایسه کرد چون این تورنمنت حساس‌ترین رقابت است و اگر سهمیه را کسب نکنیم، از مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان که المپیک است، جا می‌مانیم.

لژیونر والیبال ایران تاکید کرد: قطعا این مسابقات را نمی‌توان با قهرمانی آسیا مقایسه کرد زیرا شرایط بسیار متفاوتی دارد و حریفان ما انگیزه بیشتری برای بازی‌های انتخابی المپیک دارند. به عنوان یک ملی‌پوش، دقیقا می‌دانم تیم‌های شرکت کننده چگونه فشار به دیگر تیم‌ها می‌آورند و با قدرت کامل وارد این مسابقات می‌شوند چون سهمیه المپیک برای همه تیم‌ها از جمله ایران، بسیار مهم است.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال درباره شرایط اردو و بازیکنان نیز گفت: شرایط اردو خوب است و خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌ خاصی نداریم و بازیکنانی که قبلا آسیب دیده بودند، مشکل زیادی ندارند. باید منتظر بمانیم تا روز مسابقات ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

وی که به عنوان یکی از لژیونرهای موفق ایران در لیگ لهستان بازی می‌کند، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه تیم‌هایی از جهان، ۵ سهمیه باقی مانده المپیک را در مسابقات پیش رو کسب می‌کنند، گفت: در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم که در مناطق دیگر، کدام تیم‌ها سهمیه المپیک را کسب می‌کنند. برای من کسب سهمیه تیم ایران مهم است. وقتی ما موفق شدیم و ۱۲ تیم صعودکننده و گروه‌بندی المپیک مشخص شد، باید به حریفان ایران جدی‌تر فکر کنیم.

عبادی‌پور با یادآوری این که تا کنون ژاپن به عنوان میزبان و ۶ تیم برزیل، آمریکا، ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین، سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، تاکید کرد: باید اول سهمیه المپیک را کسب کنیم. به نظر من مسابقات انتخابی المپیک حساس‌ترین و مهم‌ترین رقابت است زیرا اگر ناکام شویم، در المپیک حضور نخواهیم داشت.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در تشریح حساسیت مسابقات پیش‌رو افزود: خیلی ساده‌ انگارانه است که فکر کنیم ایران حتما صعود می‌کند زیرا ذات ورزش متفاوت است. ورزش همیشه روی خوش به بازیکنان نشان نمی‌دهد و روی بد هم دارد. شاید یک بازیکن در اوج، آسیب ببیند و یا تیمی که از کار خود مطمئن باشد، نتایج عجیب به دست آورد و به هدف مورد نظر خود نرسد. ذات ورزش این‌گونه است و نمی‌توانیم از الان بگوییم که چین، استرالیا و کره‌جنوبی را حتما شکست می‌دهیم.

عبادی‌پور تصریح کرد: قبل از این که میزبان مسابقات انتخابی درقاره آسیا مشخص شود، خیلی کشورها برای کسب میزبانی این رقابت‌ها تلاش می‌کردند. چون خیلی تورنمنت حساسی است و می‌خواستند از امتیاز میزبانی خود برای کسب سهمیه، استفاده کنند و چین در این نبرد به پیروزی رسید. تیم ایران اگر یک روز بد داشته باشد، شاید به هدف خود نرسد زیرا از هشت تیم شرکت کننده، فقط یک تیم سهمیه را کسب می‌کند و ما باید در تمام بازی‌ها با تمرکز لازم و با تمام قدرت حاضر شویم.

وی درباره رمز موفقیت خود گفت: انسان‌ها به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند؛ گروهی که خیلی قانع هستند و گروه دوم که این‌گونه نیستند. افراد قانع نیز خود به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یک دسته تلاش می‌کنند تا هر روز از موقعیت بهتری در کار خود برخوردار شوند و اما دسته دیگر که از موقعیت خود راضی نیستند، انتظار دارند بدون زحمت شرایط بهتری پیدا کنند.

وی با بیان این که والیبال شغل من است و باید برای موفقیت در این شغل تلاش کنم، افزود: من انسان هستم؛ ماشین نیستم. یک روز بد و یک روز خوب دارم و همانند دیگر انسان‌ها، ممکن است اشتباه هم داشته باشم و این ذات زندگی است. من مدعی نیستم که در تمام شرایط عالی بودم. من هم مانند دیگران، روزهای بد هم داشته‌ام. مهم این است که هر روز را چگونه شروع کنیم و حتی اگر مشکلی داشته باشیم باید با انرژی کار کنیم و شرایط را تغییر دهیم. برخی انسان‌ها اگر سنگی جلوی راهشان باشد، دوست ندارند دور بزنند و راه دیگری پیدا کنند. منتظر معجزه هستند و معمولا این آدم‌ها، تا آخر عمر پشت سنگ می‌مانند. برخی انسان‌ها سال‌ها به دنبال موفقیت می‌دوند اما در یک قدمی آن می‌ایستند و برخی تا به آن هدف خود نرسند، از تلاش دست برنمی‌دارند. به نظر من تلاش و انگیزه، رمز موفقیت است و نباید به داشته‌هایتان قانع باشید.

عبادی‌پور درباره حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های مهم خارجی و به ویژه حضور سیدمحمد موسوی در لیگ لهستان گفت: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های خارجی، بهترین اتفاق ممکن برای والیبال ایران است. زیرا این حضور، علاوه بر خود بازیکن، تاثیر مثبت و خوبی برای تیم ملی ایران دارد. حضور سید در لهستان نیز بسیار خوب بود و بازتاب بسیار مثبتی نیز در این کشور داشت. از نظر بازیکنان هم‌تیمی من در لهستان، موسوی بهترین مدافع پلاس‌لیگا است و من هم از این موضوع، خیلی خوشحالم. سید شاید دیر لژیونر شده باشد، اما هنوز هم بهترین مدافع جهان است. خیلی خوشحال‌کننده است که بازیکنان ایرانی، در لیگ‌های دیگر کشورها بهترین باشند. این موضوع برای مردم و ورزش ایران، خبر خوشحال‌کننده‌ای است و امیدوارم در آینده، شاهد حضور بازیکنان بیشتری از ایران در لیگ‌های مهم جهان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج