جاباما
۹۴۴۷۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فعلا ۲+۲۸ آبی‌پوش معرفی شدند

با اعلام سایت استقلال و با دستور اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گروهی از معاونان باشگاه و مسئولان تیم فوتبال استقلال طی چند روز اخیر در اولین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی «مقدمات» مربوط به تهیه لیست استقلال جهت شرکت در دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را انجام دادند.

فرهیختگان: با اعلام سایت استقلال و با دستور اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گروهی از معاونان باشگاه و مسئولان تیم فوتبال استقلال طی چند روز اخیر در اولین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی «مقدمات» مربوط به تهیه لیست استقلال جهت شرکت در دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را انجام دادند.

در این نشست فهرستی با حضور ۲۸ بازیکن (بدون کم و کاست) جهت ارسال به فدراسیون فوتبال تهیه و تنظیم شد تا پس از مشخص شدن وضعیت سرمربی ویرایش‌های لازم صورت بگیرد. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا تا یک هفته قبل از اولین بازی تیم استقلال در مرحله پلی‌آف امکان جابه‌جایی یا اضافه کردن ۵ بازیکن وجود خواهد داشت. همچنین پس از دو بازی مرحله پلی‌آف و درصورت صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مجددا حذف و اضافه‌ ۵ بازیکن ممکن خواهد بود.

استقلال تا چهارشنبه صبر می‌کند

همان‌طور که چند روز پیش هم نوشتیم، مرحله اول پلی‌آف آسیا روز ۲۴ دی‌ماه جاری برگزار می‌شود که نماینده‌های ایران در این مرحله حضور ندارند. استقلال و شهرخودرو اما روز ۲۱ ژانویه یا اول بهمن در مرحله پلی‌آف به میدان می‌روند. نکته اما اینجاست که این دو تیم برای حضور در این مرحله باید تا فردا لیست آسیایی بازیکنان خود به تعداد ۳۰ بازیکن و کادر اجرایی در مجموع ۴۴ نفر را برای فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

درواقع استقلالی‌ها و نماینده مشهد تا فردا فرصت دارند لیست اولیه و ۳۰ نفره خود برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برای فدراسیون فوتبال ارسال کنند. در وهله بعدی این لیست در فدراسیون مورد بررسی قرار گرفته و کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال باید لیست این دو تیم را تا ۱۵ دی‌ماه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. این درحالی است که از باشگاه استقلال شنیده می‌شود لیست این باشگاه با ۲+۲۸ بازیکن تکمیل شده، اما برای بررسی‌های بیشتر این لیست فردا چهارشنبه برای فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

آبی‌ها و چند ابهام در لیست اولیه

در لیست ۲۸ نفره‌ای که باشگاه استقلال از آن خبر داده است، نام بازیکنانی مانند داریوش شجاعیان و محسن کریمی نیز دیده می‌شود؛ ۲ بازیکنی که در فصل جاری با پارگی رباط مواجه شده و طبیعتا تا پایان فصل جاری نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند. با این حال استقلالی‌ها که به فکر روز مبادا هستند، نام این دو بازیکن را هم در لیست گنجانده و در لیست اولیه قرار داده‌اند.

از سوی دیگر میلاد باقری که ۲ ماهی می‌شود با استقلالی‌ها تمرین نمی‌کند، به احتمال زیاد نامش در این لیست قرار می‌گیرد. نکته دیگر اینکه هنوز مشخص نیست نام مرتضی آقاخان، هافبک ۲ فصل گذشته پیکان که بعد از حضور در استقلال با بدشانسی تمام دو بار مجبور به عمل جراحی شد، در این لیست قرار خواهد گرفت یا خیر، اگر نام آقاخان و باقری در فهرست اولیه گنجانده شود، این لیست به همراه گلر سوم استقلال، به ۳۰ بازیکن خواهد رسید.

لیست خروجی در نوبت خروج از لیست

نکته دیگر اینکه هنوز لیست ورودی و خروجی‌های استقلال برای تقویت این تیم در نیم‌فصل مشخص نیست. این درحالی است که شنیده می‌شود احتمالا بازیکنانی مانند مرتضی تبریزی، رضا آذری، علی دشتی و... به دلایل فنی و انضباطی در لیست خروج استقلال هستند و اگر این چنین باشد و از سوی دیگر آبی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات بتوانند سبد خرید خود را پر کنند؛ بازیکنان جدید تا یک هفته قبل از دیدار اول پلی‌آف می‌توانند جایگزین بازیکنان لیست خروجی و حتی بازیکنان مصدوم در لیست آبی‌پوشان برای دیدار مقابل برنده الفیصلی و الکویت شوند.

گلر سوم استقلال مشخص شد

چند روز پیش نوشتیم از باشگاه استقلال که اتفاقا روزهای جنجالی و پرخبری را سپری می‌کند، خبر می‌رسد اگر هنوز لیست خود را ارسال نکرده‌اند، به این دلیل است که منتظر نهایی شدن نام گلر سوم برای تیم‌شان هستند و درصورتی که این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ بدهد، فهرست اولیه آبی‌ها حتی زودتر از چهارشنبه به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

طبق قوانین باید در لیست ۳۰ نفره به‌طور حتم نام ۳ بازیکن به‌عنوان دروازه‌بان گنجانده شود، بنابراین استقلالی‌ها سیدحسین حسینی را به‌عنوان دروازه‌بان اول، حسین پورحمیدی را به‌عنوان دروازه‌بان دوم و علیرضا انصاری، دروازه‌بان امیدهای این تیم را به‌عنوان دروازه‌بان سوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهند کرد.

اسامی 30 آبی‌پوش

لیست ۲+۲۸ نفره استقلال بدون توجه به شماره پیراهن به این شرح است: ۱-حسین حسینی ۲-حسین پورحمیدی ۳-میلاد زکی‌پور ۴-عارف غلامی ۵-شاهین طاهرخانی ۶-وریا غفوری ۷-محمد دانشگر ۸-سیاوش یزدانی ۹-میلاد باقری (احتمالا) ۱۰-هرویه میلیچ ۱۱-روزبه چشمی ۱۲-علی کریمی ۱۳-فرشید اسماعیلی ۱۴-فرشید باقری ۱۵-داریوش شجاعیان ۱۶-مهدی قائدی ۱۷-محسن کریمی ۱۸-مسعود ریگی ۱۹-رضا آذری ۲۰-محمد بلبلی ۲۱-علی دشتی ۲۲-آرش رضاوند ۲۳-سینا خادم‌پور ۲۴-مرتضی تبریزی ۲۵-شیخ دیاباته ۲۶-سجاد آقایی ۲۷-امیرحسین کارگر ۲۸-زکریا مرادی ۲۹-مرتضی آقاخان (احتمالا) و۳۰-علیرضا انصاری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج