جاباما
۹۴۵۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا ویلموتس پس از گرفتن حقوقش، فسخ نکرد؟

مارک ویلموتس پس از گرفتن سه ماه از حقوقش هنوز با فدراسیون فوتبال ایران فسخ نکرده و همچنین از ایران به فیفا شکایت کرده است.

خبرآنلاین: این روزها همچنان وضعیت مارک ویلموتس مشخص نشده است و معلوم نیست او با فدراسیون فسخ کرده یا همچنان سرمربی تیم ملی است. چندی قبل وزیر ورزش در مصاحبه‌ای با رسانه ها گفت: «ما حقوق سه ما آینده ایشان را هم پرداخت کرده ایم.» طبق قراردادی که امضا شده، هر کدام از طرفین فسخ کند باید سه ماه حقوق آینده را به عنوان غرامت بدهد. ویلموتس سه ماه حقوق را زودتر گرفته، فسخ هم کرده ولی با توجه به اینکه خود را محق می‌داند، خواستار دریافت ۲ تا ۳ میلیون یورو به عنوان غرامت شده است.

اگر ویلموتس به سه ماه پول قرارداد راضی بود که با توجه به واریز شدن آن به حسابش، کنار می‌کشید ولی حالا.... پرونده به فیفا و احتمالا دادگاه کاس کشیده خواهد شد. وقتی اسم فیفا وسط می‌آید لرزه به اندام همه می‌افتد. امروز روزنامه خبرورزشی هم به نقل از یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نوشت که در این پرونده بازنده هستند.

او اعلام کرد چه بخواهند چه نخواهند به خاطر دیرکردی که در پرداخت پول به ویلموتس داشتند، فیفا حق را به این مربی می‌دهد. بنابراین همه امیدوارند حداقل یک راهی پیدا شود تا طرفین بتواند روی مبلغی با هم به توافق برسند تا فردا روزی فیفا ۳ میلیون یورو برای ایران غرامت نبرد! ویلموتس هم که بیکار است و کلا هیچ جا او را نمی‌خواهد. حتی می‌تواند روی سه سال قرارداد ادعای ضرر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج