۹۴۵۴۹۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مهدوی: استقلال باید مربی‌اش را معرفی کند

محمد رضا مهدوی، مربی تیم ملی نوجوانان بر این باور است استقلال اگر از بازگشت استراماچونی به تهران قطع امید کرده به جای دنبال کردن مذاکرات از راه های دیگر باید به دنبال مربی جدید باشد تا زمان را از دست ندهد.

ورزش سه: محمدرضا مهدوی، مربی تیم ملی نوجوانان بر این باور است استقلال اگر از بازگشت استراماچونی به تهران قطع امید کرده به جای دنبال کردن مذاکرات از راه های دیگر باید به دنبال مربی جدید باشد تا زمان را از دست ندهد. او دراین باره می گوید: من از خصوصیت اخلاقی استراماچونی اطلاعی ندارم اما هم رفتار او غیر حرفه ای بود و هم رفتار باشگاه استقلال. بندهای قرارداد مشخص و واضح بود و استراماچونی می توانست با ادامه حضور در استقلال درخواست خسارت کند و هم چیز قابل حل بود.

اما در هفته های اخیر با رفتارهایی که از سوی باشگاه استقلال و استراماچونی شد زحمات یک تیم به هدر رفت و تماشاگران هم نا امید شدند. الان مشخص نیست که باشگاه استقلال راست می گوید یا استراماچونی. باشگاه از مذاکره حرف می زند و استراماچونی تکذیب می کند و می گوید اصلا نماینده من در دوحه حضور نداشته است! حرف کدامیک را باور کنیم؟

محمد رضا مهدوی ادامه می دهد: استراماچونی باید پیش از حضور در تهران توجیه می شد و ما شرایط فوتبال ایران را به او توضیح می دادیم. همین طور به مارک ویلموتس و کالدرون. فوتبال ما یک فوتبال خاص با فرهنگ مخصوص به خود است. در فوتبال حرفه ای تیم ها هفتگی، ماهانه و سالانه برای انجام تمرین و بازی برنامه ریزی می کنند اما اینجا تیم بزرگی چون استقلال از زمین تمرین فردای خود خبر ندارد.

کارلوس کی روش به خوبی متوجه این وضعیت شد و سعی کرد خودش را مدیریت کند و سال های سال در فوتبال ایران ماند. واقعیت این است که باشگاه های ما حرفه ای نیستند و تیم هستند. خیلی از تیم های ما زمین تمرین اختصاصی ندارند. باشگاه های ما به واقع یک تیم هستند. ما زمانی که می خواهیم دست به استخدام یک مربی خارجی بزنیم باید همه این چیزها را روز اول به آنها بگوییم.

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه بهترین تصمیم برای آینده استقلال چیست؟ می گوید: واقعیت ها باید در اینباره به مردم گفته شود. اکنون فضای مجازی به شما اجازه می دهد از آنسوی دنیا به راحتی واقعیت ها را به تماشاگران بگویید. استقلال می گوید مذاکره کردیم و نتیجه نداده و استراماچونی چیز دیگر می گوید. رفتار استقلال شاید در ابتدا با استراماچونی اشتباه بود اما در ادامه این استراماچونی بود که با احساسات میلیون ها تماشاگران استقلال بازی کرد. او پولش را از باشگاه گرفت اما برنگشت. استقلال باید هر چه سریعتر مربی جدید خود را انتخاب کند و زمان را بیش از این از دست ندهد.

مهدوی در پایان در خصوص شروع تمرینات تیم ملی نوجوانان گفت: به زودی تمرینات تیم ملی نوجوانان آغاز می شود تا ما برای حضور در بازی های جام ملت ها آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم

    • رضا

      ما هم آخرش نفهمیدیم تو آبی هسسی یا لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج