۹۴۶۱۲۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کلهر: حواشی پرسپولیس به خوبی مدیریت شد

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به حواشی اخیر این تیم گفت: در شرایطی که تیم به صدر جدول رسیده، نباید مسائل حاشیه‌ای به تیم صدمه بزند و سران باشگاه به خوبی این موقعیت را مدیریت کردند.

ایرنا: «محمود کلهر» با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» گفت: سردار سلیمانی برای مردم ایران یک قهرمان بود و خواهد ماند.

وی در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل نخست اظهار داشت: تیم فعلی پرسپولیس فوتبال زیبایی را ارائه می‌کند و بی شک در نیم فصل دوم روند بهتری را نیز در پیش خواهد گرفت. با توجه به جا افتادن تفرات «گابریل کالدرون»، به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز امیدوار هستم.

کلهر در رابطه با نقاط ضعف و قوت پرسپولیس گفت: کالدرون به خوبی نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و به طور قطع برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف راهکاری پیدا می‌کند، اما خط دفاع و همچین دروازه‌بان‌های تیم عملکرد بسیار خوبی دارند. حضور «علیرضا بیرانوند» و «رادوشوویچ» خیال کالدرون را از این منطقه آسوده کرده است. در خط حمله نیز «علی علیپور» به روزهای اوج برگشته و تنها نیاز پرسپولیس یک مهاجم تمام کننده دیگر در کنار علیپور است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی اخیر پیرامون باشگاه نیز تاکید کرد: «محمدحسن انصاری‌فرد» از بزرگان باشگاه پرسپولیس است و به خوبی توانست این حواشی را مدیریت و از آسیب وارد شدن به مجموعه جلوگیری کرد. امیدوارم مجموعه تیم در کنار هم به اهداف بزرگ باشگاه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به توجه و رسیدگی بیشتر به تیم‌های پایه تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باید با برنامه‌ریزی درست و بلندمدت روی تیم‌های پایه در آینده از استعدادهای بالقوه خود استفاده کرده و با پرورش آنان، تیم را با تکیه بر ظرفیت‌های ارزشمند داخلی تقویت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      آقای کلهرعزیز،،،اکریک مربی داخلی بود. این مدلی ازاودفاع میکردی؟!

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      ب همت وزیر و دستان پشت پرده و پولهای غیبی وزارتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج