۹۴۶۲۲۷
۵ نظر
۵۰۳۹
۵ نظر
۵۰۳۹
پ

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

به JCB Fastrac Two (عجب اسم مسخره‌ای!) یا همان سریع‌ترین تراکتور دنیا سلام کنید! رکورد این تراکتور اوایل سال جاری در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. این تراکتور اصلاح شده به رانندگی گای مارتین توانست رکورد سرعت ۲۱۷.۵۶۸ کیلومتر در ساعت (حرکت به‌صورت رفت‌وبرگشت و محاسبه سرعت متوسط) را در فرودگاه الوینگتون بریتانیا بر جای بگذارد. این تراکتور نه تنها سرعت یاد شده را ثبت کرد بلکه به حداکثر سرعت ۲۴۷.۴۷۰ کیلومتر در ساعت نیز دست یافت.

وب‌سایت پدال: به JCB Fastrac Two (عجب اسم مسخره‌ای!) یا همان سریع‌ترین تراکتور دنیا سلام کنید! رکورد این تراکتور اوایل سال جاری در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

این تراکتور اصلاح شده به رانندگی گای مارتین توانست رکورد سرعت ۲۱۷.۵۶۸ کیلومتر در ساعت (حرکت به‌صورت رفت‌وبرگشت و محاسبه سرعت متوسط) را در فرودگاه الوینگتون بریتانیا بر جای بگذارد. این تراکتور نه تنها سرعت یاد شده را ثبت کرد بلکه به حداکثر سرعت ۲۴۷.۴۷۰ کیلومتر در ساعت نیز دست یافت.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

به این ترتیب تراکتور یاد شده توانست رکورد قبلی سریع‌ترین تراکتور دنیا با سرعت ۱۶۶.۷ کیلومتر در ساعت را بشکند. آن تراکتور نیز ساخته‌ی JCB و راننده‌اش نیز گای مارتین بود. پیش از پرسیدن چرایی و چگونگی ثبت این رکورد باید بدانید که اصلاً با تراکتوری عادی طرف نیستیم. ظاهراً این شرکت سازنده ماشین‌آلات ساختمانی و کشاورزی از سرعت قبلی ثبت شده راضی نبوده و بنابراین محصولی رادیکال‌تر را توسعه داده است. به‌هرحال دنیا نیازمند تراکتوری با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است نه؟!

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

به لطف جزئیات منتشر شده توسط اتوکار می‌توانیم چیز‌های بیشتری درباره این تراکتور بدانیم. در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم بررسی ظاهری کامل تراکتور و ارائه جزئیات فنی آن را مشاهده کنیم.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

همان‌گونه که تجسم می‌کنید این یک سفر فنی فوق‌العاده است که محدودیت‌های طراحی تراکتور را کاملاً جابجا نموده و به جهتی می‌برد که پیش از این هرگز وجود نداشته است. برخلاف اکثر تراکتورها، محصول JCB دارای سیستم تعلیق کامل جلو و عقب است که باعث می‌شود این تراکتور سواری بهتری در جاده داشته باشد.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

همین‌جاست که تفاوت‌ها کاملاً آشکار می‌شود، زیرا این تراکتور رکوردشکن اصلاً مشابه نمونه‌های عادی نیست. برای مثال پیشرانه ۶ سیلندر ۷.۲ لیتری توربودیزل دیزل مکس این تراکتور قدرت ۱۰۱۶ اسب بخاری و گشتاور بیش از ۲۵۰۰ نیوتون متری دارد.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

در مقایسه با پیشرانه استاندارد، این نمونه ارتقا یافته از توربوی بزرگ‌تر، سوپرشارژر با کنترل برقی، تزریق آب و… برخوردار است که این امر برای کاهش دما تا ۵۰ درجه سانتی گراد ضروری است. مهندسان شرکت همچنین منیفولد اگزوز را برای ایجاد جریان بهتر هوا و گاز‌ها اصلاح کرده‌اند.

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

ملاقات با سریع‌ترین تراکتور جهان!

کیت آئرودینامیک شرکت مهندسی پیشرفته ویلیامز و اصلاحات دیگر باعث شده‌اند یک تراکتور بسیار خاص تولید شود. گیربکس ۶ سرعته دستی متعلق به ZF نیز وجود دارد که باعث می‌شود این تراکتور به سرعت فراتر از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طراحی بسیار زیبایی داره

    • بدون نام

      فابل توجه کسانی که میخوان انتقام بگیرن مک مک میکنن

    • بدون نام

      فابل توجه کسانی که میخوان انتقام بگیرن مک مک میکنن

    • بدون نام

      تانک

    • بدون نام

      مرگ بر این اون پرچم هارو اتیش بزنین تا ایستیکبار جهانی خصوصا رجیم چهیونیستی رو ب زانو دربیاریم
      بع‌بع بع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج