جاباما
۹۴۶۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اظهارات والورده پس از تساوی بارسلونا

سرمربی بارسلونا اخراج دی یانگ و ضد حمله های اسپانیول را در از دست سه امتیاز تاثیرگذار دانست.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا با نتیجه ۲ بر۲ برابر اسپانیول متوقف شد تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که آبی اناری‌ها ابتدا با گل لوپس از همشهری خود عقب افتادند اما لوییس سوارس و آرتورو ویدال نتیجه را جبران کردند. بارسا که با اخراج دیانگ ۱۰ نفره شده بود دروازه‌اش توسط لی وو دردقیقه ۸۸ باز شد و در نهایت بازی را با تساوی به پایان رساند.

ارنستو والورده پس از داربی کاتالونیا گفت: ما در بازی‌های زیادی نتیجه را جبران کردیم و برخی از آن ها خوب پیش رفت و در بعضی از بازی های دیگر نتوانستیم اختلاف را حفظ کنیم. اخراج دی یانگ به ما ضربه زد. می توانستیم نتیجه را ۳ بر یک کنیم اما در یک حمله توانستند دروازه‌مان را باز کنند. ما بازی را در اختیار داشتیم و پس از جبران نتیجه به دنبال گل های بیشتری بودیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: فوتبال این چنین است و برای ما گران تمام شد. برای همه نیز این اتفاق رخ می دهد. ضد حمله های حریف ما را دچار مشکل کرد. آنها هدفمند بودند و ضدحمله‌هایشان ما را آزار داد. تساوی، نتیجه مورد نظرمان نبود و به دنیال سه امتیاز بازی بودیم. بازی را به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم پیروز شویم اما ۱۰ نفره شدیم.

سوپرجام اسپانیا چهارشنبه این هفته با حضور چهار تیم بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در عربستان آغاز می شود. سرمربی اسپانیایی درباره این بازی ها اظهار کرد: همه چیز برابر است و باید دید این رقابت ها چگونه پیش می رود. چهار تیم قدرتمند در سوپرجام حضور دارند و باید دید چه اتفاق هایی رخ می‌دهد.

بارسا نیم فصل را با صدرنشینی و هم امتیاز بودن با رئال مادرید (۴۰ امتیاز) به پایان رساند. والورده در در این رابطه اظهارکرد: همه چیز برابر است. پیروزی به سختی به دست می‌آید و به آسانی نمی توان امتیاز کسب کرد. همیشه به عقب نگاه می کنید و می بینید امتیاز از دست داده اید اما باید جنگید و برای کسب پیروزی تلاش کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      این والورده مربی خوبی نیست ازاین همه مربی خوب چرا بارسا همچنین مربی میاره تا موقعی که مسی و سوارز هستند یک مربی خوب می تونه جام های زیادی برای بارسلونا بیاره ولی حیف که مدیریت احمقی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج