۹۴۶۶۷۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کعبی: رفتن برانکو و استراماچونی به ضرر لیگ شد

عقیل کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که فوتبال ایران برای پیشرفت فنی به مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم: عقیل کعبی درباره عملکرد تیمش در ۱۶ بازی گذشته اظهار داشت: خدا را شکر که امسال و تا الان نتایج خوبی گرفتیم. ما لیگ را با برد شروع کردیم و در آخرین بازی قبل از تعطیلات هم سپاهان را شکست دادیم. خودم در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم که چنین موقعیتی در جدول پیدا کنیم و حالا دنبال انجام دادن یک کار بزرگ هستیم. قهرمان شدن سخت است، ولی تمام هدف ما این است که در کورس باشیم و هدف‌مان کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیاست. ما تیم‌های پرقدرتی مثل سپاهان، شهر خودرو و تراکتور را شکست دادیم، پس می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش دراگان اسکوچیچ در موفقیت‌های صنعت نفت تصریح کرد: افکار و تاکتیک‌های این مربی در سطح بالایی است و دراگان یکی از بهترین مربیان لیگ برتر است. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و اعتقادم این است که فوتبال ایران برای پیشرفت فنی به مربیانی مثل دراگان اسکوچیچ نیاز دارد. شما دیدید که استراماچونی چه تأثیری در استقلال داشت و برانکو چگونه در پرسپولیس نتیجه گرفت، رفتن این مربیان به ضرر لیگ شد و امیدوارم در آینده مربیان سطح بالای خارجی در لیگ ما فعالیت کنند.

کعبی راجع به مشکلات مالی صنعت نفت در لیگ امسال تصریح کرد: بازیکنان صنعت نفت خیلی اذیت شدند، ولی هیچ‌وقت این موضوع روی نتایج ما تأثیر نگذاشت، چون هدف‌مان خوشحال کردن هواداران بود. تا الان ۳۰ درصد دریافتی داشته‌ایم و امیدوارم که در ادامه لیگ مشکل مالی نداشته باشیم تا تمرکز بازیکنان به‌هم نریزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      همه دیدن برانگوه چطور نتیجه گرفت باداوری و فساد و حمایت کمیته عنضباطی و وزیر و دارو دستش و پولهای کلان و دزدیه هدایتی ک تمام این تشکیلات رو خریده بود درجهت حمایت از لنگ. درضمن تیم برانگوه هرگز مث تیم استرا هجومی و زیبا و با تاکتیک بازی نمیکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج