۹۴۷۱۶۸
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

خلیل‌زاده: مشکلات زیادی داریم، لطفا کمک کنید

شجاع خلیل‌زاده یکی از ستون‌های خط دفاع پرسپولیس است. مدافعی که ساده و بی‌پرده حرف می‌زند و البته تعصبش به پرسپولیس را هیچ‌گاه کتمان نمی‌کند.

ایران ورزشی: شجاع خلیل‌زاده یکی از ستون‌های خط دفاع پرسپولیس است. مدافعی که ساده و بی‌پرده حرف می‌زند و البته تعصبش به پرسپولیس را هیچ‌گاه کتمان نمی‌کند. او از مشکلات مالی حرف می‌زند و گلایه‌هایش در آستانه شروع نیم‌فصل دوم لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شاید تلنگری باشد به آنهایی که باید به فریاد پرسپولیس برسند. خلیل‌زاده معتقد است برای حفظ آبرو در آسیا، پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. تیمی که همین حالا و به گفته شجاع، جوان‌هایش پول کرایه ماشین ندارند تا در تمرین حاضر شوند.

وضعیت پرسپولیس به نظر خوب نیست و تو یکی از بازیکنانی هستی که در اینستاگرام گلایه‌هایت را مطرح کرده‌ای. بیشتر توضیح می‌دهی که مشکل این روزهای پرسپولیس دقیقاً چه چیزی است؟

اول از همه درگذشت قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. او مرد بزرگی بود که به کشور خدمت کرد. قدردان خدمات قاسم سلیمانی هستیم، چرا که اگر او نبود شاید الان مثل عراق و سوریه بودیم. حالا برسیم به جواب سؤال شما. پرسپولیس مشکلات مالی فراوانی دارد و آقای انصاری‌فرد تک و تنهاست و امیدوارم که از او حمایت کنند. در آستانه شروع تمرینات هستیم اما خوب نیست که این همه مشکل داشته باشیم.

از فصل قبل کلی طلب داریم و این فصل هم فقط ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده. سه فصل قهرمان لیگ شده‌ایم و به فینال آسیا هم رفته‌ایم. حریفان ما بهترین بازیکنان را جذب کرده‌اند اما با این همه هوادار نباید وضعیت ما اینطور باشد. آقای انصاری‌فرد آمده و این همه مشکل وجود دارد. باید او را کمک کنند. الان هر کدام از بازیکنان ما اگر به خارج بروند سه برابر این پول را می‌گیرند اما به عشق هواداران مانده‌اند. پس بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند.

اما در فضای مجازی عده‌ای معتقدند که حمایت از پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌هاست.

آنهایی که این حرف را می‌زنند بیایند پرداختی‌های ما را با تیم‌های دیگر مقایسه کنند. در این زمینه اگر شفاف‌سازی شود، بودجه ما هم مشخص می‌شود. نمی‌گویم تیم‌های دیگر مشکل ندارند اما مشکلات ما بیشتر است. ما باید در آسیا شرکت کنیم و به نوعی نام ایران را با خود یدک می‌کشیم. در این تورنمنت هم باید با تیم‌های عربی بازی کنیم، آن‌هم برای حفظ آبرو. رقیب ما مانژوکیچ را خریده و برای یک بازیکن اندازه کل بودجه ما هزینه کرده. بودجه الهلال، السد و الدحیل نباید با ما مقایسه شود.

آنها برای یک بازیکن، به اندازه کل تیم ما هزینه می‌کنند. بعد یک گروه آمده‌اند و می‌گویند بازیکنان ایرانی و بخصوص پرسپولیسی‌ها پول می‌گیرند. قرارداد ما جلوی تیم‌های عربی، ۱۰۰ تومان هم ارزش ندارد اما به زمین می‌رویم و با جان و دل بازی می‌کنیم. به عشق تیم و هواداران مانده‌ایم اما از مسئولان هم می‌خواهیم که پایبند قراردادها باشند. یا نبندند یا اگر می‌بندند به تعهد خود عمل کنند. یک ماه دیگر لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود و به نظر شما با چه سلاحی باید به مصاف تیم‌های حریف برویم؟ همه هم انتظار دارند که زنگ تفریح نباشیم. با این وضعیت می‌شود؟

انگار مشکلات پرسپولیس زیاد است که تو تا این حد ناراحتی.

تیم ما هوادار دارد، لطفاً به دل این هواداران نگاه کنند. هوادار با برد و باخت زندگی می‌کند اما در تیم بازیکن داریم که پول کرایه ماشین هم ندارد که به تمرین بیاید. متأسفانه یکسری می‌نویسند که بازیکنان پرسپولیس پول زیادی می‌گیرند اما به خدا این پول حرفه‌ای نیست.

از بازیکنان پرسپولیس گفتی که کرایه ماشین ندارند. در این مورد اغراق نمی‌کنی؟

یک روز سر تمرین بیایید و من سه بازیکن جوان‌مان را به شما نشان بدهم که از من پول کرایه ماشین می‌گیرند. بازیکنان لباس ندارند بپوشند و من معتقدم در این شرایط باید از انصاری‌فرد حمایت کنیم تا کارهایش را انجام بدهد. مردم از ما انتظار دارند و با این وضعیت که نمی‌شود در آسیا درخشید. من از طرف همه بازیکنان صحبت می‌کنم و این حرف‌ها متعلق به آنها هم هست. سیدجلال هم حرف‌هایش را زده و گفته که خیلی‌ها دوست ندارند قهرمان شویم. الان هم معلوم نیست مربی برگردد یا نه.

قهرمانی‌های شما مسئولان را بد عادت نکرده؟

ما تلاش‌مان را می‌کنیم و منتی هم نیست. هوادارانی داریم که با وجود آنها آدم دلش نمی‌آید از پرسپولیس برود. وقتی این هواداران را می‌بینم لذت می‌برم که برای‌شان بازی می‌کنم. اکثر بازیکنان پرسپولیس، شاید حدود ۷۰ درصد از آنها پیشنهاد دارند اما جدا نمی‌شوند. اصلاً مگر می‌شود سه بار قهرمان لیگ شوید و به فینال آسیا بروید اما پیشنهاد نداشته باشید؟

خودت هم انگار پیشنهاد داشتی اما در پرسپولیس ماندی. همینطور است؟

گفتم که مگر می‌شود برای بازیکن تیم قهرمان پیشنهاد نباشد. من دنبال این حرف‌ها نیستم اما اگر می‌خواستم بازارگرمی کنم، سه سال قرارداد سفید امضا نمی‌کردم و کمتر از سایر بازیکنان پول نمی‌گرفتم. فکر می‌کنید چرا بازیکنان خارج از ایران فکرشان آزاد است و کمتر مصدوم می‌شوند؟ چون دغدغه و مشکلات مالی ندارند. منظورم همه بازیکنان هستند، چون زن و بچه دارند و باید به فکر آینده باشند.

یکی از همین مشکلات شما، بحث جدایی احتمالی کالدرون هم هست. از او خبر داری؟

حرف‌هایی که زدم کلی است و مربی هم جزئی از باشگاه محسوب می‌شود. از کالدرون خبر نداریم و کاره‌ای هم نیستیم که چیزی بدانیم.

اما قبول داری که جدا از مشکلات مالی، پرسپولیس هم حاشیه دارد و از داخل تیم به رسانه‌ها می‌رسد؟

تیم بزرگ حاشیه دارد. تیم ما دولتی است و دست من و امثال من نیست. من به حرف‌های حاشیه‌ای کاری ندارم اما معتقدم بچه‌ها در این شرایط باید همت کنند و به نتیجه برسند. با لیگ ایران کاری ندارم، دوست دارم تیم‌های ایرانی در آسیا موفق باشند. همه می‌دانیم که بازی‌های ما مقابل تیم‌های عربی حساس است. بنابراین دوست داریم که نتایج آبرومندانه‌ای رقم بزنیم. تیم‌های حریف بازیکن می‌خرند و جان می‌گیرند، آن وقت ما هنوز پول بازیکنان خودمان را نداده‌ایم. در این برهه زمانی نیاز به حمایت داریم.

دقیقاً می‌گویی چه مسئولی باید پرسپولیس را کمک کند؟

باشگاه پرسپولیس برای کدام ارگان است؟ وزارت ورزش. پس آنها باید باشگاه را حمایت کنند. اصلاً یک سؤال، چرا برخی تیم‌ها دغدغه مالی ندارند و همه مشکلات مال ماست؟ دو، سه تیم هستند که هیچ‌وقت بحث مالی ندارند اما ما هزار و یک مشکل داریم و نیاز به حمایت تا این مشکلات برطرف شوند.

الان شهر خودرو و سپاهان وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند اما خبری از پرسپولیس نیست.

این تیم‌ها هم باید بازیکن بگیرند، چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. کالدرون می‌گفت پول بازیکنان را بدهید، فکر می‌کنم این صحبت را در رسانه‌ها نیز گفته باشد. وقتی باشگاه پول بازیکنان را نداده، چطور می‌تواند بازیکن جدید جذب کند؟

کمی هم درباره علیرضا بیرانوند صحبت کن و مشکلی که برای او پیش آمده. به نظرت مشکل او حل می‌شود؟

بیرانوند گلر اول تیم ما و بهترین دروازه‌بان آسیاست. سرمربی بزرگتر تیم و تصمیم‌گیرنده اصلی است و صلاح بازیکنان و باشگاه را می‌خواهد. فکر می‌کنم بیرانوند هم بعد از تعطیلات می‌آید و به تیم کمک می‌کند.

زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم ملی زنان هم در مصاحبه‌ای از تو گفته و اینکه بهترین بازیکن فوتبال ایران هستی. این مصاحبه را شنیدی؟

خیلی خوشحال شدم وقتی رکورد او را دیدم. امیدوارم که رکورد خانم خواجوی حفظ شود و همیشه در بهترین شرایط بازی کند. موفقیت‌های او را که می‌بینیم، خوشحال می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی کمک بود چه مادی و چه معنوی و رسانه ای و سیاسی و بانکی و قضایی ووووووو به سوگلی شده برای پرسپولیس ته کشید
      به کوری چشمشون امسال چهارمین قهرمانی هم میگیریم تا سیه رو شوند آنها که درونشون غش است

      پاسخ ها

      • بی نام

        اره حتما قهرمان میشین خخخخخخخخ

      • بی نام

        اره حتما قهرمان میشین خخخخخخخخ

      • بدون نام

        وای.
        به کوری چشم شما امسال هم جام وای ماس

    • بی نام

      چچچچچچچچققققدددد فیلمن ایناااا :)))))))))))

    • بی نام

      چچچچچچچچققققدددد فیلمن ایناااا :)))))))))))

    • بی نام

      چچچچچچچچققققدددد فیلمن ایناااا :)))))))))))

    • بدون نام

      تو مگه قرار نبود بررری. باز چقدر گرفتی

      پاسخ ها

      • پرسپولیسیا

        تا چشاد دراد

    • بدون نام

      تو مگه قرار نبود بررری. باز چقدر گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج