جاباما
۹۴۷۲۶۱
۴۷ نظر
۵۰۸۶
۴۷ نظر
۵۰۸۶
پ

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

ترامپ در ذهنش تصور می‌کرد بعد از اقدام تروریستی‌اش همه از او دفاع خواهند کرد که به قول خودش جهان را نجات داده است! اما نمی‌دانست که هموطنان خودش، علیه‌اش می‌شوند و همه جا سخن از احمق بودن اوست. در این گزارش نظرات برخی از بازیگران و هنرمندان آمریکایی را می‌خوانیم که در مورد اقدامات ترامپ واکنش نشان دادند و رئیس‌جمهورشان را یک احمق و دیوانه خطاب کردند.

روزنامه فرهیختگان - عاطفه جعفری: ترامپ در ذهنش تصور می‌کرد بعد از اقدام تروریستی‌اش همه از او دفاع خواهند کرد که به قول خودش جهان را نجات داده است! اما نمی‌دانست که هموطنان خودش، علیه‌اش می‌شوند و همه جا سخن از احمق بودن اوست. در این گزارش نظرات برخی از بازیگران و هنرمندان آمریکایی را می‌خوانیم که در مورد اقدامات ترامپ واکنش نشان دادند و رئیس‌جمهورشان را یک احمق و دیوانه خطاب کردند.

شارون استون

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

یکی از تازه‌ترین واکنش‌ها، مربوط به اظهارات شارون استون، بازیگر آمریکایی است که با انتشار فیلمی از تشییع باشکوه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه توئیتر خود، از کاربرانش پرسیده است: «درباره این فیلم چه فکری می‌کنید؟!» زیر این پست کاربران این صفحه نسبت به اقدام اخیر ترامپ واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران نوشته است این تصاویر مردم ایران است که انتقام سخت را فریاد می‌زنند. برخی از کاربران ایرانی زیر همین پست تصاویر دیگری از تشییع پیکر شهید سلیمانی منتشر کردند.

پاتریشیا آرکت

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

پاتریشیا آرکت که برای بازی در سریال «تظاهر» در شاخه بهترین بازیگر زن مکمل یک سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی به‌عنوان برنده نهایی در جایزه گلدن‌گلوب معرفی شد، حین دریافت این جایزه در سخنانی، اتفاقات سیاسی اخیر به‌ویژه تصمیم کاخ سفید برای ترور سردار قاسم سلیمانی و توئیت‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده را مورد توجه قرار داد.

آرکت در بخشی از سخنرانی خود گفت: «بسیار مفتخرم که در این مکان حضور دارم...، اما می‌دانم امشب پنجم ژانویه سال۲۰۲۰، شبی نیست که قرار باشد در کتاب‌های تاریخ به آن بازگردیم. ما کشوری را می‌بینیم که رئیس‌جمهور آن برای تهدید بمباران کردن ۵۲ سایت ازجمله سایت‌های فرهنگی، توئیت می‌کند. مردم جوان آن جان خود را به خطر می‌اندازند و به سراسر جهان سفر می‌کنند.

مردم نمی‌دانند که آیا این بمب‌ها بر سر فرزندان‌شان آوار خواهد شد یا نه. از آنجاکه فرزندانم را عاشقانه دوست دارم، از همه شما می‌خواهم جهان بهتری را برای آن‌ها به وجود بیاوریم. برای کودکان‌مان و کودکان‌شان، باید در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت کنیم و از همه کسانی که می‌شناسیم عاجزانه بخواهیم در انتخابات سال۲۰۲۰ شرکت کنند. امنیت ملی ما را خطری جدی تهدید می‌کند. باید ترامپ را بیرون کنیم. تمامی جمهوری‌خواهان حامی او را با رأی خود از مقام‌شان عزل کنید.»

رابرت دنیرو

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

رابرت دنیرو، هنرپیشه اسکاری همچون تعداد زیادی از چهره‌های هنری آمریکایی به انتقاد شدید از اقدام تروریستی اخیر ترامپ پرداخت. دنیرو با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، اقدام تروریستی او را تلقی نادرست رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات عنوان کرد و نوشت: «رئیس‌جمهور ما دارد جنگی را با ایران شروع می‌کند، چون مطلقا توانایی مذاکره کردن ندارد. او ضعیف است و بدون کارایی.

او فکر می‌کند این تنها راه برای انتخاب مجدد در ریاست‌جمهوری است. این واقعا تاسف‌بار نیست؟!» او روز گذشته هم تصاویری از تشییع پیکر سردار سلیمانی منتشر کرد و نوشت: «این تصاویر تشییع‌جنازه سلیمانی است در شهر اهواز ایران. ترامپ هیچ تصوری از آنچه انجام داده است، ندارد.» یکی از کاربران زیر همین پست نوشته است: «ترامپ هیچ ایده‌ای از هیچ چیزی ندارد.»

مورگان جی. فریمن

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

مورگان جی. فریمن، کارگردان آمریکایی نیز سیاست‌های جنگ‌طلبانه و خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا را برنتابید و در صفحه توئیتر خود نوشت: «دونالد ترامپ یک تروریست است، دونالد ترامپ یک کودک‌آزار است، دونالد ترامپ یک نژادپرست است، دونالد ترامپ یک هنرمند شیاد است، دونالد ترامپ یک تبعیض‌گر جنسی است، دونالد ترامپ یک بزدل است، دونالد ترامپ یک دروغگوست، دونالد ترامپ یک کلاهبردار است، دونالد ترامپ یک مجرم است، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور من نیست.» جرج لوپز، کمدین معروف آمریکایی است. او نسبت به اعلام جایزه ۸۰ میلیون دلاری برای سر ترامپ که توسط کاربران ایرانی در فضای مجازی منتشر شده بود، واکنش نشان داد و گفت: «ما این کار را برای نصف این پول هم انجام می‌دهیم!»

راب راینر

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

برخی از هنرمندان آمریکا هم توجیهات ترامپ در اقدام تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد را قبول ندارند و ترامپ را دروغگو خطاب می‌کنند. راب راینر، کارگردان آمریکایی نوشته است: «احساس وحشتناکی است که فرمانده کل کشورت فقط دروغ بگوید و سعی کند هدف گرفتن قلب ارتش ایران را توجیه کند.»

آلک بالدوین

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

اوضاع نابسامان ترامپ در شرایط سیاسی داخلی به‌گونه‌ای است که او در یک قدمی برکناری از ریاست‌جمهوری است. آلک بالدوین، بازیگر هم در صفحه توئیتر خود با کنایه به شرایط نابسامان ترامپ در فضای سیاسی داخل آمریکا نوشت: «شروع یک جنگ برای تحت‌شعاع قرار دادن استیضاح؟»

جان لگیزامو

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

جان لگیزامو، بازیگر و استندآپ کمدین مطرح آمریکایی هم در توئیتی نوشته است: «ترامپ عروسک خیمه‌شب بازی است که می‌خواهد با این اقدام کاری کند استیضاحش فراموش شود!»

رزانا آرکت

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

رزانا آرکت، بازیگر و تهیه‌کننده در صفحه توئیتر خود نوشته است: «ترامپ جنایتکار جنگی است و با این کارش انسان‌های زیادی را به کشتن می‌دهد. می‌خواهد ما را وارد جنگ کند تا استیضاحش را متوقف کند. امروز دست همه جمهوری‌خواهان به خون آلوده است.»

دبورا مسینگ

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

دبورا مسینگ، بازیگر سریال «ویل و گریس» هم نوشته است: «ترامپ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست.»

راب دلنی

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

راب دلنی، کمدین آمریکایی در مورد احتمال وقوع جنگ می‌نویسد: «بیش از ۸۰ میلیون نفر در ایران زندگی می‌کنند. ایرانی‌های زیادی می‌شناسم و دوست ندارم یک جوان ۲۰ساله آمریکایی به آنجا برود و کودکان و شهروندانش را به قتل برساند و سپس خودش هم کشته شود. جنگ شیطانی‌ترین عمل است.»

بردلی ویتفورد

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

بردلی ویتفورد، بازیگر آمریکایی نوشته است: «ترامپ یک خودشیفته است. دچار دردسر شده و برای همین می‌خواهد جنگی آغاز کند.»

استیون کینگ

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

استیون کینگ، نویسنده آمریکایی و خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در گونه‌های وحشت و خیال‌پردازی، در واکنش به دستور ترامپ به ترور سردار سلیمانی نوشته است: «کشتن از راه دور - دیپلماسی از طریق هواپیمای بی‌سرنشین - ظاهرا تنها دیپلماسی‌ای است که این رئیس‌جمهور بلد است.» او در توئیت دیگری نوشته است: «آدمی که دارد این درگیری جدید را به وجود می‌آورد، همان کسی است که جرأت نداشت به ویتنام برود.»

رز مک‌گوان

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

رز مک‌گوان که یکی از مخالفان سرسخت ترامپ است، در واکنش به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، در صفحه توئیتر خود با استفاده از هشتگ «به ایران نقل مکان کنید» جنجال آفرید. او با استفاده از هشتگ «سلیمانی» در انتهای توئیت خود نوشت: «ایران عزیز، ایالات متحده به کشور، پرچم و مردم شما بی‌احترامی کرده است. ۵۲ درصد از ما (مردم آمریکا) عمیقا معذرت‌خواهی می‌کنیم. ما با ملت شما صلح می‌خواهیم. ما توسط یک رژیم تروریستی گروگان نگه داشته شده‌ایم. نمی‌دانیم چطور باید فرار کنیم. لطفا ما را نکشید.»

او در ادامه با هجوم نظرات مخالف روبه‌رو شد و به خاطر تمام واکنش‌های بدی که دریافت کرد و ازجمله به او گفته شد «خودش باید به ایران نقل‌مکان کند»، توئیت قبلی را پاک کرد و متن جدیدی نوشت.

این بازیگر در متن جدیدش گفت: «قبول، من ترسیدم، چون ممکن است جنگی جدید در راه باشد. بعضی مواقع اشکالی ندارد که بابت افرادی که در قدرت هستند، بترسیم. این حق ماست. این چیزی است که سربازان شجاع بسیاری برای آن جنگیده‌اند. این دموکراسی است. من نمی‌خواهم هیچ سرباز آمریکایی دیگری کشته شود. همین.»

جان کیوزاک

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

جان کیوزاک، بازیگر دیگری بود که به ترور شهید سلیمانی واکنش نشان داد و نوشت: «می‌دانیم این کاری است که دیکتاتور‌ها وقتی در یک گوشه گیر می‌افتند، برای شروع کردن جنگ می‌کنند. ما پیروی نخواهیم کرد.»

کتی گریفین

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

کتی گریفین، بازیگر و کمدین نوشت: «دونالد ترامپ با این حرکت به‌شدت احمقانه و بدون فکر که یک عمل جنگی بود، تمام آمریکایی‌های سراسر دنیا را در خطری عظیم قرار داده است.»

برندی مکسیل

هالیوودی‌ها؛ همراه با ایران، علیه ترامپ

برندی مکسیل، بازیگر و مجری تلویزیون آمریکا با انتشار ویدئویی از اهتزاز پرچم سرخ بر مسجد جمکران در متن پست اینستاگرام خود نوشت: «خوشحال باش ترامپ! برای نخستین بار در تاریخ ایران پرچم قرمز، سمبل آغاز جنگ شدید، بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد. حالا دوباره ما منتظر چه چیزی باید باشیم؟ ایالات متحده آمریکا به صورت علنی، دومین مرد قدرتمند ایران را ترور کرد!»

واکنش‌های جهانی به اقدام تروریستی دولت آمریکا همچنان ادامه دارد، این درحالی است که هنوز برخی از هنرمندان ایرانی که جوایز بین‌المللی هم دریافت کرده‌اند و می‌توانند صدای مردم ایران باشند، در این مورد سکوت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش خواست ملت ماهم همین بود،کشته نشدن میلیونها جوان در جنگ ،بابا از راههای دیگه هم میشه انتقام گرفت،تو رو خدا جنگ و کشتار دوباره برای مردم سرزمینم نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنگ تنها گزینه است متاسفانه

      • بدون نام

        از بس انتقام نگرفتیم پر رو شدند

    • بدون نام

      خیلی از سلبریتی های ایرانی که تو هر مسئله ای اظهار نظر میکنن تو این مسئله ساکت موندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد بودن شما ندیدی یا نخواستی ببینی

      • بدون نام

        آره دقیقا

    • بدون نام

      اینا دلشون واسه ما سوخته اخه؟اینا میترسن جنگ بشه بچه هاشون و اطرافیان نشون مجبور بشن برن جنگ یه مشت لخت وپتی و رقاص

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11:44
        نمیدونم جنگ میشه یا نه اما کاش نسل متحجر هایی مثل تو منقرض بشه

      • بدون نام

        خاک بر سرت

      • بدون نام

        فقط میتونم بگم خیلی خیلی سطح پایین هستی

    • بدون نام

      میدونید چرا سکوت کردن؟ چون خیلیاشون منافعشان بخاطر نیفته که همچون می‌دونیم چیه

    • samira

      دمشون گرم

    • بدون نام

      مردم از دست داخلیا بیشتر میکشن تا امثال ترامپ

    • بدون نام

      حالا که همه هالیوودی ها باما هستن از امشب هرچی فیلم هالیوودی هست پخش کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخصوصا فیلمهای شارون استون

      • دایانا

        خدایی خیلی باحالی آفرین موافقم

    • بدون نام

      بازم به غیرت اونا

    • بدون نام

      هالیوودیها با شما نیستند
      هالیوودیها بطور سنتی طرفدار دموکراتها و مخالف جمهوری خواهان هستند و بخصوص از ترامپ کینه به دل دارند که دلایلش مربوط به مسائل داخلی امریکا و جیب خودشان است
      اگر اتفاقی بیفته - که بزودی می افته - امثال خانم شارون استون و آقای رابرت دنیرو به داد کسی نخواهند رسید
      این توهّمات را دور بریزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا موضوع همینه مردم فکر کردن اینها عاشق قیافه ایران شدن نمیدونن که......

      • زهرا

        دقیقا

      • بدون نام

        آفرین

      • زهرا

        دقیقا

      • بدون نام

        ان شاءالله کک می افته تو جون اونها و همدیگر رو تیکه پاره می کنند ما هم میشینم و می بینیم

    • بدون نام

      برخی از بازیگران محترم خودمان هم الان سرشون زیر برف کردن و بعضا هیچ اهمیتی برای ترور سردار قائل نیستن و چه بسا خوشحال هم باشن ... چقدر سخته که از ترور مردی که باعث شد هیچوقت زن و بچه هامون رنگ داعشو نبینن ، خوشحال باشی و بگی تقصیر خودش بود و نباید میرفت ! خب اگه نمیرفت که الان باید سر قبر عزیزانت اشک میریختی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین پسردرست گفتی

      • بدون نام

        افرین پسردرست گفتی

      • بدون نام

        افرین پسردرست گفتی

    • بدون نام

      واقعا فکر کردین اینها عاشق ما هستند؟ خیر فقط یک حرکت برای دفاع از حزب خودشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شر احمق های عربده کش جنگ طلب شستشو مغزی رو از سر ما کم گنه

    • لایلا

      بخاطر اینکه دو لیبریتی های خودمون میترسن موقعیت اقامتشون تو امریکا زیر سوال بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست منطقی گفتی

    • بدون نام

      اگر همون موقع که هواپیمای مسافربری ما رو با 250 سرنشین غیر نظامی زدند و به عامل جنایتکارش. نشان .شجاعت دادند تلافی می کردیم ،حالا چنین غلطی نمی کردند .


      الان با خودشون میگن بابا رجز می خونن. کاری نمی کنند .


      ترس تا کی ؟
      بالاتر از سیاهی رنگی هست ؟

      اتفاقا سردار سلیمانی بود که با تدابیر جنگی و غیر جنگی جلوی گسترش جنگ رو گرفته بود
      حتی به امریکایی های نمک نشناس بارها کمک کرده بود همه می دانند جاهایی ایران به کمک امریکا رفته بود. برای جنگ با داعش اینم نتیجه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حرف شما درسته که گفتی ایشون بارها جون امریکاییها را نجات داده بوده و من هم اضافه میکنم که ایشون واقعا آدمی بود که اگر آزاری بهش نداشتند او هم آزاری بهشون نداشت. امریکاییها او را خیلی بی صفتانه و واقعا در نهایت بی صفتی ترور کردند

    • بدون نام

      آمریکاییها یه مشت رفاه طلب هستند منافعشون به خظر بیفته میترسن. اینها هم از جنگ میترسند حامی ما نیستند.

    • N. B

      دمشون گرم

    • بدون نام

      درد و بلای اون هالیوودی بخوره تو سر بیشتر سلبریتیای خودمون که هنوزم خواب و ساکت هستن و ایشالا خواب به خواب برن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شماها شدیم هشتاد ملیون نفر

    • بدون نام

      اظهار نظر بکنن یا نکنن چ اینوریا چ اونوریا چ سودی به حال منو شما.نباید احساساتی باشیم جنگ اصلا خوب نیست مخصوصا برای ایران

    • بدون نام

      کاربرانِ عزیزم چرا همه چیز و باهم قاطی میکنید؟الان کسی مگه گفت اینها دلسوز ما هستند یا اینکه دنبال منافع ایران هستن؟این توییت ها نشان میده که همه فهمیدن آمریکا تروریست و جنایتکاره،چه کشورهای دیگه چه ملت خودش،همین.چرا انقد همیشه اصرار دارید قیمه ها رو بریزید تو ماستا؟....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این در مورد ایران هم صادقه

    • بدون نام

      اونی که گذاشتید جان سینا هستش!

    • الف دال

      سلبریتی های خودمون میترسن حرف بزنن بهشون بگن بیان مالیات بدین

    • بدون نام

      مطمئنی این عکس مورگان فریمن ه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مورگان فریمن بازیگر مسن با این مورگان جی. فریمن فرق دارند

      • بدون نام

        ممنون

    • بدون نام

      واو! فريمن چه سفيد شده:)))

    • خاک

      الان هالیوود یهو خوب شد و الگو؟ آفتاب پرست به این سرعت تغییر رنگ نمیده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج