۹۴۷۴۸۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

هشدار عراق به شورای امنیت در پی ترور سردار

نماینده دائم عراق در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل درباره ترور حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در نزدیکی فرودگاه بغداد، آمریکا را به نقض قوانین بین‌المللی متهم کرد.

خبرگزاری فارس: «محمد حسین بحر العلوم» نماینده دائم عراق در سازمان ملل روز سه‌شنبه در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل، هشدار داد که ناامنی عراق به نفع هیچ کس نیست و در پی این ناامنی، داعش فعالیت‌های خود را افزایش می‌دهد.

بحرالعلوم در این نامه خود، آمریکا را مسئول رویداد سوم ژانویه (سیزدهم دی‌ماه) که در آن حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانش به شهادت رسیدند، دانست و از واشنگن خواسته که مسئولیت آن را بپذیرد.

نماینده دائم عراق در سازمان ملل افزود: «تشدید تنش‌ و درگیری در عراق اقدامی خطرناک است که می‌تواند به جنگی ویرانگر در عراق، منطقه و جهان تبدیل شود».

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المیادین»، بحرالعلوم گفت: «بغداد با استفاده از اراضی عراقی به عنوان کانون حمله به دیگر کشورهای همسایه مخالف است».

وی در پایان این نامه از شورای امنیت خواست تا حمله آمریکا و ترور و شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان آنها را محکوم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهدار حیدری خشتی

      خداوندا دانایی توانایی داوری حکیم مالکی تعادل متعادل می‌کنی میزان حکمت است ولیکن آنچه سرنوشتی آرزومندان به خون عاشقان ولایت فقیه و مقاومت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و مساعدت شما مرا شایسته شهادت کن به خون عاشقان عزیزت سردار سلیمانی های خود یاری کن سعادت شهادت را میدانم لایق شهادت عوندارم خداوندا اشتباهات مارا به بزگواری خودت محافظت از محرومان مستضعفین جهان اسلام به طریق شرمساری بیرون شهادت را نصیب ما می کنند ؟ مراجعه کنیم ایثارگری و حاکمیت الهی بهرهمند شوم

    • سپهدار حیدری خشتی

      خداوندا دانایی چطور است؟ شهادت را لایق این بنده حقیر نمی شود کامل نشدم کمالات انسانی در دل من از احکام الهی و کرامت انسانی سعادت شهادت را نداشتم و ندارم و دلاور ی ندارم لیاقت زیارتی به راه به آن پادشاهی که بی همتا داوری حکیم مالکی تعادل و توازن کمالات سرشار از قدرتمند ترین رخ جمال و مرصع ظعیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج