۹۴۷۷۸۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

خذیراوی: می‌گویند مجاهد پیر شده است

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران تا سال گذشته و در ۳۸ سالگی به عنوان مربی و بازیکن در لیگ دسته سه فعالیت می کرد.

ورزش سه: وقتی بحث استعدادهای فوتبال ایران مطرح می شود نام مجاهد خذیراوی نیز در آن بین وجود دارد. او پس از مطرح شدن در صنعت نفت به استقلال تهران آمد و در بیست سالگی لباس تیم ملی را به تن کرد. در سال ۱۳۷۹ اما حاشیه ای این استعداد را از سطح اول فوتبال ایران دور کرد. او اما در تمام این سال ها با وجود فراموشی جدی رسانه ای به فوتبالش ادامه داد و فصل گذشته نیز با وجود رسیدن به ۳۸ سالگی در لیگ دسته سه بعنوان مربی-بازیکن فعالیت کرد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران درباره شرایط اینروزهایش گفت:"در حال حاضر آبادان هستم. من زیاد به آبادان می آیم." او درباره شرایط این شهر گفت:" خوزستان همه چیز به کشور می دهد و خودش هیچ چیز ندارد. خوشبختانه چند روزی است باران نیامده و شهر از آن آب گرفتگی خلاص شده است."

خذیراوی درباره خودش هم گفت:" نمی توانم از فوتبال جدا باشم. سال گذشته در لیگ دسته سه به عنوان مربی-بازیکن حضور داشتم. امسال هم یک پیشنهاد دیگر از لیگ دسته سه داشتم اما راهش برایم دور بود و نشد."

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه هنوز هم طرفدار این تیم است گفت:" مگر می شود استقلالی نباشم. متاسفانه استقلال را خیلی اذیت کردند. استراماچونی تیم فوق العاده ای درست کرده و آقا فرهاد مجیدی خوشبختانه الان هست و این راه را ادامه می دهد. همه باید کمک کنند تا تیم به موفقیت برسد."

مهاجم صنعت نفت آبادان در دهه هفتاد همچنین درباره این تیم گفت:" صنعت نفت خیلی شرایط خوبی دارد. با این مربی که دراین فصل داریم و همچنین ثباتی که هیات مدیره و مدیرعامل داشته است نتایج خوب به دست آمد. تیم بازیکنان جوان و بسیار خوبی دارد و من به این صنعت نفت خیلی امیدوار هستم."

او درباره حضورش در صنعت نفت آبادان هم گفت:" پیشنهادی از این تیم نداشتم البته الان آقا بهنام سراج و دیگر قدیمی ها هستند."

مجاهد در ارتباط با اینکه چرا اینقدر از سطح اول فوتبال دور است گفت:" من ۳۸ ساله هستم و هنوز می توانم بازی کنم. بازیکنان تکنیکی می توانند تا سن بالا بازی کنند و آقای قاسمپور تا بعد از ۴۰ سالگی هم بازی می کرد. ضمن اینکه سن عدد است و خود رضا عنایتی تا ۴۰ سالگی بازی می کرد. آن موقع که جوان بودم می گفتند بچه است بازی اش ندهید و بعد که با تجربه شدیم گفتند پیر است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام محمودیان

      هنوز برای ما عزیز هستی مجاهد خذیراوی

    • بدون نام

      درست میگن.فکر کردی روز به روز جوونتر میشی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج