جاباما
۹۴۸۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

روستایی: جان‌مان را برای کشورمان می‌دهیم

امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در اردوی تیم امید کشورمان حضور دارد با ما از بازی حساس‌شان مقابل ازبکستان حرف زد و از رقابتش با بقیه مهاجمان خوب تیم ملی.

ایران ورزشی: امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در اردوی تیم امید کشورمان حضور دارد با ما از بازی حساس‌شان مقابل ازبکستان حرف زد و از رقابتش با بقیه مهاجمان خوب تیم ملی. در نهایت هم در مورد تیم باشگاهی‌اش پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت.

اردو و شرایط آماده‌سازی‌تان برای دیدار با ازبکستان چگونه بوده، از آمادگی کافی برخوردارید؟

شرایط اردوی تیم ملی در تایلند خیلی خوب بوده است. بازیکنان در تمرین خیلی خوب بودند و چند روز زودتر آمدن‌مان به محل برگزاری مسابقات هم خیلی به ما کمک کرد تا به لحاظ آب و هوایی و ساعت خواب و بقیه موارد خیلی خوب آدابته و برای بازی از آمادگی خوبی برخوردار باشیم، نکته مهمی که قطعاً به ما خیلی کمک می‌کند تا با بهترین شرایط ممکن برای سه بازی‌ای که پیش‌رو داریم آماده شویم و با آمادگی صددر‌صدی به مصاف حریفان‌مان برویم.

در‌خصوص دیدار امروز‌تان مقابل ازبکستان چه صحبتی دارید؟

درست است که کره سخت‌ترین حریف ما محسوب می‌شود و حریف نامداری از گذشته تاکنون برای ما بوده اما به نظرم بازی‌مان با ازبکستان اصلی‌ترین و مهم‌ترین دیدار ما محسوب می‌شود چون بازی اول و نتیجه‌گیری در آن خیلی مهم و با ارزش است و در واقع یک تیم با موفقیت و کسب سه امتیاز بازی اول خیلی می‌تواند به صعود امیدوار شود، از همین‌رو ما خیلی روی برد بازی اول‌مان حساب باز کرده‌ایم. بازیکنان ما همه سر‌حال هستند و ما با شرایط عالی که داریم فقط برای برد به میدان می‌رویم تا تیم ازبکستانی را که شناخت کافی از آن داریم را شکست دهیم و با روحیه‌ای بالاتر خودمان را برای دو بازی بعدی‌مان مهیا سازیم.

در خط حمله تیم امید بازیکنان خیلی خوبی نظیر قائدی و چند بازیکن دیگر حضور دارند، با این وجود چقدر برای بازی خودت شانس قائل هستی؟

بازیکنان ما خیلی خوب هستند و اکثراً در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند اما باور کنید هدف همه ما موفقیت تیم ملی است، به همین دلیل بازی من یا بازیکن دیگری مهم نیست و برای ما کسب سه امتیازها اهمیت دارد. من هم چه یک دقیقه و چه نود دقیقه بازی کنم فقط به برد و پیروزی تیمم فکر می‌کنم. اگر بازی کنم با تمام وجود بازی می‌کنم و اگر روی نیمکت بنشینم برای پیروزی تیم ملی کشورم دعا می‌کنم. بازیکنان تیم ملی ارزش بازی برای تیم ملی را خوب می‌دانند، به همین دلیل جان‌مان را می‌دهیم تا تیم ملی کشورمان موفق شود.

از تیم ملی جدا شویم و به پرسپولیس بپردازیم چرا در بازی‌های ابتدایی تیم باشگاهی‌ات حضور داشتی اما بعداً خیلی کم تو را در تیم پرسپولیس و بازی‌هایش دیدیم؟

من در چند دیدار بازی کردم و اتفاقاً در پست وینگر هم بازی کردم و در پست فوروارد بازی نکردم اما از آنجا که بیشتر در اردو و تمرینات تیم امید حضور داشتم نتوانستم به تیم باشگاهی‌ام کمک کنم، با این وجود با پایان بازی‌های تیم امید در نیم فصل دوم با تمام وجود در خدمت تیم باشگاهی‌ام خواهم بود تا دینم را به پرسپولیس به شکل کامل ادا کنم.

کالدرون نیامده و در این رابطه نگرانی‌های زیادی وجود دارد؟

به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از اتفاقات پرسپولیس بی‌خبرم اما خیلی امیدوارم همه مشکلات حل شود و ما بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

باشگاه پرسپولیس نتوانسته بازیکنی جذب کند، با این وجود نگران رویارویی با تیم‌های مختلف و بازی در سه جام نیستید؟

تیم ما بضاعت خوبی چه به لحاظ بازیکنان داخل زمین و چه نیمکت‌نشین دارد و اگر مسئولان و سرمربی تیم‌مان صلاح بدانند حتماً بازیکن جذب می‌کنیم.

خودت، عبدی، علی علیپور و برزگر تمام بضاعت پرسپولیس در خط حمله محسوب می‌شوید، این داشته‌ها را برای تیمی مانند پرسپولیس برای جنگیدن در سه جام و رویارویی مقابل الدحیل که مانژوکیچ را در اختیار گرفته کافی می‌دانی؟

با قهرمانی در نیم فصل ارزش بالای خودمان و شخصیت تیمی‌مان را به نمایش گذاشتیم، به همین دلیل من تیم‌مان را برای دو جام داخلی شانس اصلی می‌دانم و از آنجا که در چند دوره لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر بودیم و تجربه بالایی داریم بعد از کسب نایب قهرمانی برای کسب عنوان قهرمانی آسیا امیدواریم و برای رسیدن به این مهم هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا هواداران‌مان را که بزرگترین پشتوانه ما محسوب می‌شوند خوشحال کنیم.

از همه این موارد گذشته به نظرم علیپور یکی از بهترین مهاجمان ایران است، بازیکنی که سابقه آقای گلی در ایران را هم دارد و من و عبدی و برزگر که هر سه سابقه بازی در تیم‌های ملی مختلف و تیم‌های باشگاهی را داریم حتماً می‌توانیم در کنار یکدیگر بهترین نمایش را ارائه داده و موفق شویم و به نوعی بار گلزنی تیم را به دوش بکشیم.

تیم‌های خارجی بازیکنان گرانقیمتی را جذب کرده‌اند اما تیم ما با یکدلی و تلاش زیاد ثابت کرده قادر به انجام کارهای بزرگ است که کسب ۷ قهرمانی در سه سال اخیر و یک نایب قهرمانی در آسیاست، به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم این‌بار علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در جام‌های داخلی، قهرمانی در آسیا را هم به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      سلام-خبرورزشی امروزنگاه فوتبال نونهالان پرسپولیس-استقلال کردم ماشااله به این فوتبال بایدکالدرون ازاین مربی نونهالان یادبگیره حیف صدحیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج