۹۴۸۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجید جلالی: فقط می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم

سرمربی باتجربه گل گهر مدعی است که تیمش برای بقا در نیم فصل دوم خواهد جنگید.

خبرگزاری ایلنا: گل گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های متمول فوتبال ایران نتوانسته به نتایج مناسبی دست یابد و اکنون در مسیر سقوط قرار دارد.

با این حال مجید جلالی اعتقاد دارد در نیم فصل دوم و با تقویتی که صورت گرفته، تلاش خواهند کرد تا به امتیازات لازم برای بقا دست یابند.

گل‌گهر سیرجان در شروع فصل شرایط خوبی نداشت و نتایج چندان خوبی نگرفت که همین مسأله منجر به تغییر کادرفنی شد. بعد از آن، شما هدایت این تیم را به عهده گرفتید و شرایط تا حدودی بهتر شد. آیا انتظارات شما در این مدت برآورده شده؟

من وقتی آمدم با تیمی مواجه بودم که شرایط چندانی خوبی نداشت. ۹ بازیکن تیم آسیب‌دیده بودند که ۶ نفر در بین یاران اصلی قرار داشتند و ما متأسفانه چند هفته آنها را در اختیار نداشتیم. به خاطر این مسأله سعی کردیم گروه پزشکی را تقویت کنیم و یک بدنساز هم آوردیم. به جز آن، وضعیت کادرفنی را هم سر و سامان دادیم. بعد از آن، با بازبینی‌هایی که از تیم داشتم تصمیم گرفتم اول تمرکز را روی خط دفاع بگذاریم و این بخش را ترمیم کنیم که حداقل بتوانیم کمی امتیاز جمع کنیم. بعدش هم تیم را ترمیم کنیم. روی این اصل کارمان را شروع کردیم که در پایان نیم فصل در بخش دفاعی جزو ۶، ۷ تیم بالای جدول بودیم اما در بخش حمله تیم شانزدهم جدول هستیم. این نشان می‌دهد وضعیت برای نیم فصل دوم به چه صورت است و کجا را باید ترمیم کنیم. در واقع اینکه تمرکزمان را در نیم فصل دوم روی کجا بگذاریم.

گل‌گهر در نیم فصل اول در شروع نیمه دوم بیشترین گل را خورده که این مسأله عجیب است.

ببینید ما در اصل گل‌هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود. اگر آن گل‌ها را بررسی کنیم، نه از نظر زمانی اما به لحاظ شیوه آن، تقریباً این گل‌ها حاصل اشتباهات خودمان است. حتی در ۷ بازی آخر و بعد از بازی با شاهین بوشهر، ۷ بازی داشتیم که کمترین موقعیت را به حریف دادیم. در اهواز یک موقعیت به حریف دادیم و ۲ گل خوردیم. مقابل پرسپولیس، حریف یک موقعیت داشت اما ۲ گل به ما زد. اگر بازی‌ها را ببینید متوجه می‌شوید در این بخش مشکلاتی داشتیم که فکر می‌کنم باید روی آن تمرکز کنیم. بازیکنان باید به لحاظ ذهنی تقویت شوند تا تمرکزشان بالا برود و اشتباه نکنند چون در اصل اشتباهات خودمان، حتی کوچکترین آنها به ما غرامت‌های زیادی وارد کرده.

بیشترین گل زده گل‌گهر در نیم فصل اول پنالتی بود و بیشترین گل خورده، از عمق.

دقیقاً به همین صورت است. به خاطر همین روش بازی تیم را ترمیم کردیم و همین موضوعات خیلی ترمیم شده. آمار ۵ بازی آخر تیم خیلی متفاوت با بازی‌های قبلی است.

نکته جالب این است که در دقایق اضافی نیمه اول و دوم هیچ گلی نزدید اما در دقایق اضافه نیمه دوم ۲ گل خوردید.

آن ۲ گل یکی‌اش مقابل سپاهان بود و دیگری هم برابر فولاد خوزستان. البته در مقابل پرسپولیس هم در دقایق آخر بازی گل خوردیم اما نه وقت‌های اضافه. هر ۳ بازی که به آن اشاره کردم به این شکل بود که ما یک بر صفر از حریف عقب بودیم و تلاش می‌کردیم گل خورده را جبران کنیم. در حالی که در اوج حملات بودیم در این دقایق روی ضدحمله گل خوردیم. بازی مهمی که کاملاً مال ما و در دست ما بود. در بازی مقابل فولاد و سپاهان در دقیقه ۹۰ گل خوردیم و در اوج حملات، روی ضدحمله گل خوردیم.

با وجود اینکه روند گل‌گهر سیرجان در هفته‌های پایانی بهتر شده بود و اینکه این تیم برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما هواداران زیادی نداشتید. در نیم فصل اول کلاً ۱۲۶۵۰ نفر تماشاگر داشتید که به طور میانگین حدود ۱۵۰۰ نفر در هر بازی خانگی می‌شود. فکر می‌کنید بتوانید هواداران بیشتری را در نیم فصل دوم به ورزشگاه بکشانید؟

حتماً همینطور است. البته در بازی با ماشین‌سازی تبریز هواداران خیلی خوب عمل و حمایت کردند. حضور آنها خیلی به ما کمک کرد تا در این بازی به موفقیت برسیم. مطمئنم در دور برگشت هم کمک زیادی به ما خواهند کرد.

هدف گل‌گهر در نیم فصل دوم، ماندن در لیگ برتر است؟

بله، اصلی‌ترین هدف‌مان حفظ تیم در لیگ برتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج