جاباما
۹۴۸۷۶۲
۱۲۵ نظر
۷۶۶۷
۱۲۵ نظر
۷۶۶۷
پ

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

با اینکه در قرن ۲۱ تصویر زنان همواره با اعتماد به‌نفس، زیبایی و استقلال همراه بوده است، اما با این حال در همه‌ی کشور‌های دنیا این امر عملی نشده است. زنان در بعضی کشور‌های دنیا امروزه نیز با مشکلاتی مثل جهل، تبعیض و قوانینی بر علیه خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

برترین‌ها: با اینکه در قرن ۲۱ تصویر زنان همواره با اعتماد به‌نفس، زیبایی و استقلال همراه بوده، اما با این حال در همه‌ی کشور‌های دنیا این امر عملی نشده است. در بعضی کشور‌های دنیا، زنان امروزه نیز با مشکلاتی مثل جهل، تبعیض و قوانینی علیه خود دست و پنجه نرم می‌کنند. از این رو همه‌ی افراد به نوبه‌ی خود باید قدمی در جهت بهبود این اوضاع بردارند تا این کره‌ی خاکی به مکانی بهتر برای زنان تبدیل شود. در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا به معرفی کشور‌هایی بپردازیم که در آن‌ها بدترین قوانین علیه زنان وجود دارند.

۱۰. ایالات متحده

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

ایالات متحده همواره به عنوان یکی از بهترین کشور‌های دنیا شناخته شده است، اما این کشور در امور مربوط به زنان جایگاهی در میان کشور‌های پیشرفته در اختیار ندارد. تنها کشور غربی که در این فهرست وجود دارد ایالات متحده است که هرساله در این کشور آزارها، تجاوز‌ها و بی‌عدالتی‌های زیادی علیه زنان در آن اتفاق می‌افتد.

جالب است بدانید که ایالات متحده بیشترین تعداد شکایت زنان در رابطه با تجاوز جنسی را در دنیا دارد که همین امر وضعیت بد جامعه‌ی این کشور را نشان می‌دهد. اخیراً زنان این کشور با راه‌اندازی پویشی به نام «MeeToo» با بیان کردن تجربه‌های تلخ خود در مورد آزار و اذیت‌های موجود، سعی در بهبود این وضعیت داشته‌اند، با این حال آمار‌ها حاکی از عدم بهبود اوضاع در این کشور دارند. به امید روزی که زنان در این کشور به جایگاه بهتری دست یابند.

۹. نیجریه

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

نیجریه دیگر کشوری است که در آن هرساله زنان زیادی قربانی سنت‌های غلط، تجاوز‌ها و جنگ‌های داخلی می‌شوند. سازمان حقوق بشر نظامیان این کشور را به شکنجه و قتل‌عام غیر نظامیان، مخصوصاً زنان این کشور طی جنگ ۹ ساله داخلی متهم کرده است. نیجریه همچنین به عنوان یکی از بدترین کشور‌ها در زمینه‌ی قاچاق انسان به حساب می‌آید و هرساله زنان زیادی نیز به این طریق قربانی سوء مدیریت در این کشور می‌شوند.

۸. یمن

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

هشتمین کشور موجود در این فهرست، کشور یمن است که با وجود مشکلاتی نظیر خشونت‌های غیرجنسی، مشکلات بهداشتی و اقتصادی و فرهنگ پایین و همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های جنسی به یکی از بدترین کشور‌ها برای زنان تبدیل شده است.

جنگ‌های مداوم باعث شده است که در این کشور حدود ۲۲میلیون نفر در فقر زندگی کنند و همین مسئله به یکی از بحران‌ها در بنیاد‌های حقوق بشر در سراسر دنیا تبدیل شده است. زنان و دختران زیادی در این کشور در معرض خشونت‌های غیرانسانی و همچنین سوء استفاده‌های جسمی و روانی قرار دارند. پویش‌های زیادی در سراسر دنیا در جهت بهبود وضعیت زنان این کشور تشکیل شده‌اند، اما متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌اند باعث تغییر وضعیت حاکم بر این کشور شوند.

۷. جمهوری دموکراتیک کنگو

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

این کشور سال‌ها است که به علت جنگ‌های منطقه‌ای و هرج‌ومرج‌های فراوان به یکی از بدترین کشور‌ها برای زنان تبدیل شده است و هرساله زنان و دختران زیادی در این کشور مورد سوء استفاده‌ی جنسی قرار می‌گیرند. در جمهوری کنگوی شرقی، جنگی که در گذشته جان بیش از ۳میلیون نفر را گرفته است دوباره شعله‌ور شده است و زنان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.

بسیاری دیگر از بانوان این کشور توسط شبه نظامیان و گروه‌های تروریستی دیگر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند. مسئله‌ی امنیت و رفاه بانوان در این کشور به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های گروه‌های بشردوستانه تبدیل شده است. آمار‌ها حاکی از آن است که روزانه بیش از ۱۱۰۰ مورد تجاوز در این کشور گزارش می‌شود. از سال ۱۹۹۶ تا به امروز نیز بیش از ۲۰۰هزار تجاوز به صورت رسمی گزارش شده است. همین اعداد نشان دهنده‌ی وضعیت وحشتناک حاکم در این کشور است.

۶. پاکستان

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

ششمین کشور این فهرست، کشور آسیایی پاکستان است. در مناطق قبیله‌ای این کشور زنان به منظور جبران خطا‌های مردان، مورد شکنجه و بعضی سوء رفتار‌ها قرار می‌گیرند. اما چیزی که در این کشور به طور چشم‌گیری در حال افزایش است، قتل‌های ناموسی و مربوط به خانواده است و فعالان حیطه‌ی حقوق بشر و سیاستمداران در این کشور با موج جدیدی از افراط گرایی مذهبی مواجه هستند.

زنان و دختران در این کشور در معرض سوء رفتار‌های زیادی هستند و متاسفانه این کشور قانونی برای محافظت از زنان در برابر خشونت‌های خانگی ندارد. پاکستان به علت تبعیض‌ها در حیطه‌های گوناگون، عدم امکانات رفاهی و سنت‌های قدیمی علیه زنان به یکی از بدترین کشور‌ها برای زندگی زنان تبدیل شده است. طبق آماری ارائه شده، در این کشور حدود ۹۰درصد از زنان در زندگی خود خشونت خانگی را تجربه کرده‌اند.

۵. عربستان سعودی

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

این کشور با اینکه یکی از غنی‌ترین کشور‌ها در زمینه ذخایر نفت و گاز به حساب می‌آید، اما در زمینه‌ی دفاع از حقوق زنان، از بدترین کشور‌های دنیا محسوب می‌شود. سنت‌های قدیمی و غلط، تبعیض در زمینه‌های مختلف و حتی در مواردی عدم به رسمیت شناختن زنان، این کشور را به کشوری ضعیف در حیطه‌ی حمایت از حقوق زنان تبدیل کرده است. زنان در این کشور سال‌ها حتی حق رانندگی نیز نداشتند.

در ﺳﺎﻝ ۲۰۱۱ ﺯﻧﺎﻥ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ پویشی ﺩﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ ﻭ «ﻣﻨﺎﻝ ﺷﺮﯾﻒ» ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺯﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻸ ﻋﺎﻡ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭘﺨﺶ ﻓﯿﻠﻢ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩﺍﯼ در پی ﺩﺍﺷﺖ. خوشبختانه اخیراً در این کشور اقداماتی در جهت بهبود قوانین و از بین رفتن تبعیض‌ها علیه زنان صورت گرفته است، اما با این وجود نیز این کشور راه زیادی را در جهت رسیدن به چشم‌انداز روشنی برای حمایت از زنان در پیش دارد.

۴. سومالی

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

بیش ار دو دهه جنگ، سومالی را به کشوری جنگ زده تبدیل کرده است. جنگ‌های رخ داده در این کشور به آتش خشونت علیه زنان دامن زده است. هر ساله آمار‌های وحشتناکی درباره‌ی حقوق زنان در این کشور منتشر می‌شود که جامعه‌ی جهانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این کشور تنها ۷درصد کرسی‌های مجلس مربوط به زنان است.

در بین دختران متولد شده در سومالی تنها ۹درصد در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها متولد شده‌اند. سومالی از نظر دسترسی زنان به امکانات بهداشتی و رفاهی یکی از بدترین کشور‌های دنبا محسوب می‌شود. البته یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاقات وضعیت ضعیف اقتصادی اغلب مردم سومالی است. در این کشور حتی بسیاری از مردم در تهیه کردن غذای روزانه و آب آشامیدنی نیز مشکلاتی جدی دارند.

۳. سوریه

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

از سال ۲۰۱۱ که جنگ داخلی در این کشور شروع شده است تا به امروز زنان زیادی در کشور سوریه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. سوء استفاده‌های جسمی و روانی سالانه زنان زیادی را در این کشور تهدید می‌کند. این کشور از نظر دسترسی به امکانات بهداشتی و سوء رفتار‌های جنسی و غیرجنسی یکی از بدترین کشور‌ها برای زنان به حساب می‌آید. خشونت‌های خانگی، ازدواج در سنین پایین و تولد نوزادان ناخواسته هرساله زندگی زنان زیادی در سوریه را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. با وجود تشکیل پویش‌های جهانی فراوان در جهت بهبود اوضاع زنان این کشور، جنگ‌های داخلی مانع تغییر وضعیت زنان و دختران این کشور می‌شود.

۲. افغانستان

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

دومین کشور این فهرست، کشور افغانستان است که به دلیل وجود گروه‌های تروریستی متعدد و جنگ‌های داخلی وضعیت زنان این کشور به‌شدت نابسامان است. حدود ۸۰درصد زنان و دختران این کشور بی‌سواد هستند و بسیاری از زنان به علت کمبود امکانات و نبود مکان‌های درمانی در اثر زایمان جان خود را از دست می‌دهند. امید به زندگی زنان در کشور افغانستان تنها ۴۵ سال است که همین امر افغانستان را به یکی از بدترین کشور‌ها در این زمینه تبدیل کرده است.

پس از ۳ دهه سرکوب و جنگ، تعدادی زیادی از زنان افغانستان قربانی تجاوزات جنسی شده‌اند. زنان در بیشتر از نیمی از ازدواج‌ها در کشور افغانستان سنی کمتر از ۱۶ سال دارند. آمار‌های تاسف‌باری در مورد زایمان در این کشور وجود دارد. حدود ۸۵درصد از نوزادان این کشور در مراکز درمانی به دنیا نمی‌آیند. همچنین این کشور بالاترین میزان مرگ و میر مادران را در حین زایمان در اختیار دارد. افغانستان به عنوان بدترین کشور برای زنان در سه حوزه‌ی خشونت غیرجنسی، دسترسی به امکانات بهداشتی و دسترسی به منابع اقتصادی شناخته می‌شود. به امید اینکه روزی این کشور به مکانی ایده‌آل برای زندگی زنان تبدیل شود.

۱. هندوستان

بدترین کشور‌های جهان برای زنان

بر اساس تحقیق‌های انجام شده، کشور هندوستان به عنوان بدترین کشور در حوزه‌ی خشونت‌های جنسی و برده داری نوین برای زنان شناخته می‌شود. آمار‌ها حاکی از آن است که در این کشور هر ۳ دقیقه یک جرم علیه زنان رخ می‌دهد و هر ۲۹ دقیقه نیز یک زن در این کشور مورد تجاوز قرار می‌گیرد. متاسفانه در قرن گذشته حدود ۵۰میلیون از زنان در حین زایمان یا سقط جنین، در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰۰میلیون زن در این کشور قربانی قاچاق انسان شده‌اند.

در این کشور حدود ۴۴درصد از زنان قبل از ۱۸ سالگی ازدواج می‌کنند. خشونت خانگی دیگر موضوعی است که در کشور هندوستان رواج دارد. به طوری که حدود ۷۰درصد زنان در این کشور در طول زندگی خود مورد خشونت خانگی قرار گرفته‌اند. دولت هندوستان هرساله تلاش‌های گسترده‌ای در جهت جلوگیری از قاچاق انسان و خشونت خانگی انجام می‌دهد، اما با این وجود نیز این کشور به یکی از بدترین کشور‌ها برای زندگی زنان تبدیل شده است.

منبع: wonderslist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      واقعا خنده داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا،جالب اینجاست که حتی اگه خود سایت های خارجی هم این آماره بدن،شما باور نمیکنید،منبع رو پایین مقاله بخونین،کسی که بدبخته شاید یه روزی خوشبخت بشه و باز بهش امیدی هست ولی کسی که احساس بدبختی میکنه،حتی اگه بهترین شرایطو هم براش فراهم کنی باز از همه چی ناراضیه،خوش بگذره

      • طراوت

        چه فایده که اعدام بشن؟ آثار روحی رو میخوان چیکار کنن؟ بیشتر وقتا هم که میگن زن باعث شده و تقصیر زنه.

      • طراوت

        دقیقا

      • بدون نام

        ایران کو؟؟؟؟

      • بدون نام

        یه سایت آسیایی هست نه بین المللی هست نه معتبر و محتوای سایت لیست های چرند از زیباترین زنای دنیاست شما فرق بین منبع معتبر و نامعتبر نمیدونی بهتره به فکر سواد و فرهنگ خودت باشی

      • بدون نام

        عاشق این بدون نام شدم به شما هم خوش بگذره بگیر بخواب و فکر کن پاکستان خارجه خخخخ حداقل برو تو سایتش ببین چیه بعد تز بیا خجالت آوره این حجم از سادگی و زودباوری بدون نام 00:45

      • بدون نام

        تو ایران اینقدر سانسور و خفقان هست که حتی نهادهای مربوطه نمیتونن از وضعیت زنان گزارش تهیه کنن و اماری بفرستن ...واسه همین تو این لیست نیستیم

      • علیرضا

        اوضاع زنان و دخترا تو ایران خیلی ام خوبه ، نه تجاوزی نه فشاری نه مشکلی ، خوشی زده زیر دلشون میان اینجا هعی میگن ایران کو ؟؟ کو!!

    • آروانا

      یکی جا مونده
      فنلاند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و سوئد و سوییس

      • دایانا

        کاربر ۱۵:۱۰سوئد یکی از بهترین کشور ها برای زنان و یکی از حامیان جدی حقوق زنان است

      • بدون نام

        دایانا جان میدونم کلیشه برعکس هست فنلاند هم جز بهترین کشورهای دنیاست چون زن ها ادارش میکنن

    • بدون نام

      الان واقعا زنا تو ایران کاملا از ع الت اجتماعی برخوردارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالت خوندم که اونم درسته البته

    • بدون نام

      باشه چشم فقط ایران خوبه
      همه چی هم عالیه
      کلا همه چیز اینجا گل و بلبل ه
      پناهندگی هم نمیدیم کسی وسوسه نشه بیاد از این همه رفاه و آسایش و آرامش زنان در جامعه ایران بهره مند بشه
      اصلا فقط ما خوبیم بقیه همه بدبخت و بیچاره هستن

      پاسخ ها

      • R.M

        احمق الآن داریم درمورد وضعیت جامعه و زنان صحبت می کنیم که واقعا تو کشورمون مردا از زنا بیشتر در مظلومیتند ...

      • بدون نام

        آره یکی هیتلر مظلوم بود یکی شما مردها مظلوم نمایی و پررویی هم حد داره

      • زندگی

        البته بعد مردان سومالی شما بدبختیت ی مشت شکم گنده پرتوقع ظالم

      • بدون نام

        از طرز صحبت و ادبیاتت معلومه احمق تو هستی یا کسی که این کامنت رو گذاشته
        راست میگه بنده خدا
        جنس مونث در ایران همواره تحت سلطه شما مردا بوده یه نمونه ساده و در حد شعور تو بگم که بفهمی حتی برای مسافرت باید از به احمقی مثل تو یا بابات اجازه کتبی داشته باشه
        دهنتو ببند و ذهنتو باز کن

      • بدون نام

        اولا که اگه برا سفر اجازه نداری که میدونی درحد حرفه
        اگه اجازه نده روزگارشو سیاه میکنی
        ولی اگه اون بخاد کاری کنه دهنشو سرویس میکنی
        برو زنای عربارو ببین مثل برده هان
        خیال میکنی مردای شکم گنده عربی دست به کار خونه یا حتی خرید بیرون میزنن؟همه وظیفه زنه

      • بدون نام

        واقعا جای ایران خالیه

      • محمد

        بابا چی میگی مردا مظلومن من مردم دلم به حال زنای اینجا میسوزه

      • بدون نام

        معلومه روزگار زن بدبختو سیاه کردی که اگه زنت سفر کنه روزگارت سیه میشه،نه تنها نر هستی بلکه از کشورهای اطراف فقط توهم داری که میدونی چخبره

      • بدون نام

        بدون نام ۱۴:۴۷
        نگاه کن
        همیشه شما زنا باعث میشین که بهتون توهین بشه
        چون اول توهین رو شروع میکنین و اتفاقا برترین ها هم چاپ میکنه
        اگه دوباره اینکاراتو بکنی دوباره ضدحمله شروع میشه و با خاک یکسان میشی
        این فقط یه اخطار بود درجواب توهینت

      • بدون نام

        توهینو خودت شروع کردی انقدر توهین به زنای اطرافت برات عادی شده درکی از سخنان گهربارت نداری

      • بدون نام

        ۱۷:۱۲
        من نر بودنو به زن بودن ترجیح میدم

    • علی

      حتما ایران بهترین کشوره

    • ابی

      پس ایران کو زنا تو ایران ک وضعیت بهتری ندارن طرف ب خاطر وکالت سی سال زندازی میشه ب خاطر ی کلمه بیست سال زندانی میشه

    • بدون نام

      ایرانو نگیم بهتره
      چون برترین ها سانسور میکنن

    • من

      یه کشور جاموند .... سوئیس رو نگفتید

      پاسخ ها

      • ۹۹

        سوئیس به این دلیل آمار تجاوزش زیاده چون اگر شوهری با زنش بدون اینکه اون بخواد رابطه برقرار کنه تجاوز محسوب میشه . اوکی شدی دانشمند ؟؟؟؟

    • امیر

      پس اسم ایران کو؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادش رفته بنویسه

      • بدون نام

        ایران حداقل ردیف 0 جدول قرار داده اگه منفی نباشه

    • خخخ

      ما خوبیم

    • محمود

      سویس یادت رفت

    • بدون نام

      اااااااايييييييييرااااااانننننننن

    • بدون نام

      تو راست میگی.....!!!

    • بدون نام

      کی این امار رو داده خنده دار و مسخره س... مثلا الان ایران جزء این کشورها نیست؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هست واقعا؟
        یعنی تو ایران مثل آمریکا تقریبا نود درصد زنا قبل هیجده سالکی تجاوز جنسی دارن و عفت خودشون رو از دست میدن؟
        یا اینکه تمام کارهای خونه بلا استثنا وظیفه زناست حتی اگه کار کنن(کشورای عربی و افغانستان)
        یا اینکه هرروز عکس زنا رو مجله هاست؟

      • بدون نام

        ایران برای مردانش شده جهنم چه برسه زنان تو حکومت خفقان معلومه اطلا عات چیه

      • بدون نام

        عفت چی هست که بخاطر تجاوز از بین میره؟ پس همون از بین بره بهتره عفت خنده دار ترین کلمه ای شنیدم

    • بدون نام

      هههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      این لیست را از خودت دراوردی چون لیست اصلی کاملا متفاوته کم مونده بگی سوئد ایران هم که گل و بلبل خجالت بکش آقای رسول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه این لیست اشتباه
        مردای ایرانی بد زنای ایرانی خوب
        پیشنهاد میکنم فیلم داستان ازدواج رو ببینید که اتفاقا نامزد اسکاره و یه مرد خوب رو نشون میده
        میخام ببینم حاظرید همچی زندگی داشته باشید بعنوان زن
        دیگه حق مهریه و نفقه و هزارکوفت دیگه ندارید و برا حظانت بچه هم باید تو دادگاه برنده بشید

      • بدون نام

        بجای فیلم دیدن کتاب بخون شاید شاید شاید خدا بهت یه عقلی داد

    • بدون نام

      ایران رو ننوشتید

    • 2424

      دانشگاه ها 70 درصد زن و 30 در صد مرد
      استخدامی برای هر دو یکسان با اینکه مرد نان اور خانه اس
      مشاغل سخت برای مردان
      واقعا نسبت به سایر کشور ها حتی کشورهای اروپایی که زنان باید کار کنن و چیزی بعنوان اینکه مرد بیاره خانواده از جمله زن فقط بخورن وجود نداره
      تو این یه مورد واقعا این مملکت برا زنا بهتر از مردهاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این که حتی تو پوشش هم حق انتخاب نداریم، اینکه کلی نگاه هوس آلود دنبالمونه، این که نه میتونیم رئیس جمهور بشیم نه قاضی و نه هر ادم مهم دیگه ای

      • بدون نام

        تو خارج نگاه هوس آلود دنبالت نیست؟تو چندتا کشور رییسجمهور زنن
        اینم میدونستی بدترین قاضی های جهان زنان هستن چون احساساتی ان؟

      • بدون نام

        بدترین قاضی های جهان زنان هستند؟ مثل قاضی های مرد آمریکایی که تا اسم مادرشون میاد مثل اسب گریه میکنن؟ قبل از حرف زدن مزه مزه کن

    • بدون نام

      شرم کنید از اینهمه دروغ

    • بدون نام

      بسم الله الرحمن الرحیم
      فقط ما خوبیم
      والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که قطعا خوب نیستی

    • بدون نام

      عجب منابع معتبری داره برترین ها یه لیست شخصی سرگرمی با نویسنده آسیایی بهترین مقالش زیباترین زنان دنیاس! علم و اعتبار میباره ازش منم لیست بلدم بنویسم اولیش فنلاد دومی سوئد سومی سوئیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منابع ماهواره های فارسی خوبن
        برو ازونا نگاه کن

    • بدون نام

      ما توی ایران برای تجاوز مجازات اعدام داریم
      ولی خب توی هند ندارن

      خداوکیلی همین قانون توی کشورمون خیلی خوبه
      البته اینکه درست و دقیق اجرا میشه یا نه رو دیگه نمیدونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نباید هم بدونی
        چون برات صرف نداره که بدونی

    • بدون نام

      ایرانم بهترین کشور دنیاست مرررررگ بر آمریکا مرگ بر همه دنیا

    • بدون نام

      اگر دقیق بخونید اکثر این کشورها توشون جنگ داخلی هست یا مثلا افغانستان رو نوشته 80 درصد زنها بی سواد هستند. کشور هند هم که به تجاوز معروف هست. پس دقیق بخونید بعد نظر بدین که چرا ایران توی لیست نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو آمریکا که جنگ داخلی بیداد میکنه ببخشید نفهمیدیم شما جقدر باهوشی

    • بدون نام

      پس ایران کو؟

    • بدون نام

      اینها رو نوشته تا قدر عافیت بدانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدونیم شوخی کردی کسی انقدر نفهم نیست

    • shahin

      این آمار و کی در آورده!!!!مگه مسخره بازیه!!
      به قول شاعر
      ما حالم خوبه تو باور نکن دایی جان بیا جاتو با ما عوض کن!!!

    • بدون نام

      تو رو خدا انقدر خود تحقیر نباشید . کشور ما اگر بده واسه همه بده اگه خوبه واسه همه خوبه. کجا واسه خانوما بده؟ کجا شان خانوما حفظ نمیشه؟ کجاش امن نیست؟؟؟؟ باور کنید ایرانمون انقدرام که میگین بد نیست . قبول دارین چقدر تلقین میشه ؟ چقدر ماهواره ها و رسانه ها تاثیر دارن تو بد نشون دادن؟؟؟ قرار نیست حرفم معجزه کنه ولی فقط یکم بهش فکر کنید ... چشم ها را باید شست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم را شستم و دیدم فرقی نکرد جز اینکه کور شیم ظلمو نبینیم

    • ناشناس

      برادرا خواهرا من سالها در کشور امارات زندگی کردم واقعا زنان انجاامنیت ندارند حتی با چادر و روبنده ،نه حق رانندگی ، به زن فقط به چشم دستگاه جوجه کشی نگاه میکنند بن زاید را یه سر بزنید زنش فراری دخترش فراری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی نگفت اونجا خوبه اونا استاد ما هستن

    • محمد

      پس ایران چی؟ ایران برای مردا خوبه یا زنا؟

    • دایانا

      کشور ما نه از نظر تجاوز و خشونت خیابانی و اینا از نظر خشونت خانگی و اینکه توی ایران زن ها هیچگونه اختیاری ندارند و باید بابت همه چی از شوهرشون اجازه بگیرن و بی شک این ایران رو به یکی از بد ترین کشور ها برای زنا و دخترا تبدیل می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوکیلی مامانت بیشتر از بابات اجازه میگیره یا بابات؟

        کدوم بیشتر حساب پس میدن؟میشه بگی

      • بدون نام

        نیاز به اجازه کسی نیست چرا اجازه بگیرن

    • شبح خاکستری

      و ایران

    • بدون نام

      کاملا مشخصه ک برعلیه امریکا متن نوشتین و مردم رو خر فرض کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        *ترجمه کردن

      • بدون نام

        ترجمه از منبع نامعتبر همون نوشتن هست پلشت

      • بدون نام

        مردم خر هستند
        نیاز نیست کسی خر فرضشون کنه

    • بدون نام

      ایران گل و بلبل

    • بانو

      بیش تر این کشور ها بخاطره امریکا ب این روز افتادن .ایران وضعیت خوبی داره البته اگه خانم های بگذارند.وب قران عمل کنند مطمئنا مشکلی نخواهند داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

      • ناشناس

        🤐🤐🤐🤐

    • بدون نام

      خیلی امار مضحک وخنده داری گذاشتید ایرانو فراموش کردید ایران در صدره ،دو روزه کیمیا علیزاده بخاطر فشار وتبعیضی که به زن ها روا داشته به هلند پناهنده شده به این زودی فراموش کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیمیا علیزاده باید این حرفها رو بزنه تا بهش پناهندگی بدن. زنان ایرانی میتونند خیلی راحت با صحبت کردن علیه حجاب و گفتن در مورد نداشتن آزادی، پناهندگی بگیرن فقط نمی دونم مردها چطور میتونند احتمالا اونها هم با نداشتن آژادی بیان که یه کم باید فعالتر باشند

    • طراوت

      ایران چی؟ نکنه به نظرتون بهترین کشور برای خانم ها و دختران هست؟ خداروشکر که ما تو ایران نه بی عدالتی داریم، نه تجاوز. انقدر به زنان تو ایران احترام میذارن که مردا میتونن ۴ تا زن بگیرن و همزمان هزاران صیغه داشته باشن. ایران بهترین کشور برای زنانه لابد؟

    • بدون نام

      امریکا دموکراسیه زنان راحت به تجاوز شکایت میکنن،،ایران جرات شکایت ندارن،،،زیرا طرد میشن،،دوما کشته میشن توسط ازارگران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرعت شکایت ندارن؟
        اولا بعضی شکایت هارو تو همین مجله میبینی که گزارش داده
        دوما واقعا تو ایران بالای نود درصد زنا تجاوز داشتن؟
        تو بهت تجاوز شده؟

    • راستگو

      کی گفته برترین ها دروغ گفته ؟ به نظر منم بدترین کشور ها برای زنان اول آمریکاس بعد نروژ و سوئیس و فنلاند و فرانسه و کانادا و .... . بهترینها هم همه تو منطقه خودمون هستن . اولیش ایران بعد پاکستان و افغانستان و عراق و عربستان و اینا .

      پاسخ ها

      • سدلی

        البته بنده از این مسائل سررشته ای ندارم اما نظر شما را تایید میکنم چون نظر بنده به نظر شما نزدیکتره. شاید هم نظر شما به نظر بنده نزدیکتر باشه. درست نمیدونم کدومشه. اما به هر حال مهم اینه که دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه.

    • بدون نام

      هاهاها

    • مهندس

      حیا کنید لطفا!!

    • زهرا۲۲

      منو اینهمه خوشبختی محاله محاله
      تو ایران همه ی ما امنیت داریم
      زنده باد ایرانم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شکر نعمت نعمتت افزون کند
        کفر نعمت نعمت از کف بیرون کند
        عاقبل حرفاتو خواهی دید
        خدا هم بیکار نمیشینه
        ببینم تحمل داری یا نه

      • زهرا۲۲

        ادم وقتی گل رو میخواد باید خارشم بخواد
        من عاشق ایرانم
        مشکلاتشم نوش جونم
        توکلم به خداست فقط

    • بدون نام

      به شعور آدما توهین نکنین جمع کنین دوروغاتونو

    • مینا

      همه بدن شما فقط خوبید . بس کنید این بازی تهوع آور رو

    • بدون نام

      مطالب شما هم کم کم داره مثل اخبار صداو سیما میشه خجالت نمیکشید این چرندیاتو مینویسید

    • بدون نام

      ایران کو‌ ؟

    • بدون نام

      فقط اونی که میگه با اینکه منبعش خارجیه چرا قبول نمیکنید؟ جواب اول اینکه شما چشمی برای دیدن و درک اطرافت نداری چون کاملا واضح هست نیاز به انکار و تکذیب تو نیست، دوم سایت منبعو کپی کن و جستجو کن و کلیک کن البته فیلتر هست! که میتونی دور بزنی و از منبع خارجیت لذت ببری اگه بلد نیستی یادت بدم چون سادگی و زودباوری امثال شما خطرناک تر از موشک های ترامپ هست ترامپ داخلی البته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سایت آمریکایی درسته؟منابع آمریکارو قبول داری؟فیلماشون چی؟

      • بدون نام

        میتونی تو سایتای آمریکایی سرچ کنی
        اگه نتیجه غیر این بود هرچی تو بگی درسته

      • بدون نام

        البته سایتای انگلیسی زبان
        میفهمیکه چی میگم

      • بدون نام

        هر سایت انگلیسی زبان منبع معتبره؟ برترین ها هم زبان انگلیسی داره عجب موجوداتی گیر افتادیم

      • بدون نام

        آره سایتای آمریکایی همه معتبر هستند خخخ حتی فیلمای آمریکایی منبع هستند خخخ شفای عاجل کم مونده فیلم سینمایی منبع علمی آماری بشه بالیوود که ته علم هست اصلا

      • بدون نام

        منظور از انگلیسی زبان یعنی سایتای کشور خود آمریکا نه سایتای فارسی شبکه هاشون که تو ماهواره پخش میشه
        وقتی چیزای ساده رو نمیفهمین بایدم مقاومت کنین

      • بدون نام

        فقط آمریکا انگلیسی زبانه؟ بیخیال برو درستو بخون

    • بدون نام

      برترین ها خیلی قصدی داره نظرات توهین آمیزو منتشر میکنه جالبه واقعا مثبت منفیا چطور تغییر کرده؟

    • بدون نام

      برترین ها اومده نوشته چرا نظر شما چاپ نمیشود
      بعد یه عده زن گفتن مردا توهین میکنن که زنا توهین میکنن منم گفتم زنا هزاربرابر توهین میکنن
      کامنتای این صفحه رو ببینین
      صد بار چاپ شده نر و فلان تو صفحه های دیگم همینه
      بعد میگن درجوابه
      جواب شمارو باید داد
      ندن پررو میشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل خودت مشکلت چیه؟

    • بدون نام

      اسم امریکا و عربستان خواهشا خط بزنین چون ما میدونیم بیهترین کشورهای هستن بسه دروغ

    • بدون نام

      خلایق هرچه لایق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنان اطراف شما هم جز لایق ها هستند نگران نباش

    • بدون نام

      اسید پاشی _ حجاب اجباری _ اجازه ندادن به خانوما برای رفتن به استادیوم ورزشی _ تجاوز و توهین به اونا و تکه انداختن و......
      آدم میخواد یه روز برفی بره بیرون از ترس نمیتونه تو این مملکت از بس پررو هستن

    • بدون نام

      چطور هندوستان رتبه یک داره؟یعنی از افغانستان و سوریه بدتره؟؟
      احتمالا نسبت جمعیتی رو در نظر نگرفتن و فقط تعداد موارد خشونت یا مرگ و میر در روز یا دقیقه رو حساب کردن که اینجوری معلومه کشوری که یک میلیارد جمعیت داره رتبه یک میشه

    • بدون نام

      بقول اون دوستمون دنیا از ایران آماری نداره چوو آماری گرفته نمیشه. البته منبع آسیایی هست و سایت نامعتبر چرا هیچ درکی از منبع معتبر ندارین؟ هر سایت انگلیسی آمریکایی هست؟ آمریکا منبع معتبره اصلا؟ حرفایی که میزنید از روی لج هست یا بیسوادی؟

    • یکی

      پس ایران کو؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علیرضا

      ایران از همه جا بد تره

    • بدون نام

      کسی که این خبرو گذاشته...واقعا چجوری روت شد؟؟خداییش مردمه ایرانو چی میبینی؟؟یکی مثله خودت؟؟یعنی الان ایران از این کشورا بهتره؟؟چه واسه زن چه واسا مرد؟

    • نازنین نظری

      من اهل یاسوجم باید بیاین از نزدیک مرد سالاری بیش از حد تو این استان را ببینید خودکشی زنان در اینجا بالاتر از متوسط جهانیه بیشتر مردها اصلا اجازه نمیدن زن توی جمع حرف بزنه کودک همسری در اینجا دادو بیداد میکنه من یکی از زنهای قربانی تعصب مردانه هستم که بهم اجازه ی تحصیل داده نشد

    • ۱۴....................

      ایران

    • ۱۴....................

      ایران

    • ۱۴....................

      ایران

    • ۱۴....................

      کشور های اسلامی

    • بدون نام

      خداییش مملکت ما از هر نظرم بد باشه از لحاظ حقوق زنان خوبه به قول اون بنده خدا خوشی زده زیر دلتون شما جرعت داری به یه خانوم بگو بالا چشت ابرو کل جماعت که پشتش درمیان هیچی از لحاظ قانونی ام پدرتو در میارن حجاب هم که بعضیا زدن رو دست تایلند هی نگین ایران کو ایران کو (مرغ همسایه غازه هه)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج