۹۴۸۸۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محور ترانزیتی چابهار- نیکشهر بسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: محور ترانزیتی چابهار - ایرانشهر در محدوده نیکشهر بر اثر بارش باران بسته شد.

ایرنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: محور ترانزیتی چابهار - ایرانشهر در محدوده نیکشهر بر اثر بارش باران بسته شد.

ابراهیم جاوشیری اظهار داشت: این محور بر اثر شدت باران بسته شده که تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر با قوت ادامه دارد.

محور ترانزیتی چابهار- نیکشهر بسته شد

وی گفت: تاکنون 15 محور شامل مسیرهای دلگان - زهکلوت، دلگان - ایرانشهر، فنوج - اسپکه، فنوج - کتیج - رمشک، نیکشهر - بنت، بزمان - دلگان، دلگان - جلگه، جلگه - ایرانشهر، اسپکه - چانف، کنارک - زرآباد، ایرانشهر - خیرآباد، نیکشهر - قصرقند، دامن - ایرندگان، قصرقند - جکیگور، و ایرانشهر به مهرستان بسته شده است.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده تا صبح روز یکشنبه در منطقه فعال است و بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به بیش‌از ۱۵۰ میلیمتر می‌رسد.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی و 2 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) استان است که هر یک از این ادارات شهرستانهای شمالی و جنوبی را زیر پوشش دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج