۹۴۹۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ذوالفقارنسب: کره‌جنوبی بهتر از ایران بود

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم‌های امید ایران و کره‌جنوبی، گفت: چنانچه بخواهیم منصفانه این دیدار را بررسی و ارزیابی کنیم، باید بی تعارف بگویم کره بهتر بود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تیم‌های امید ایران و کره‌جنوبی، گفت: چنانچه بخواهیم منصفانه این دیدار را بررسی و ارزیابی کنیم، باید بی تعارف بگویم کره بهتر بود.

بیژن ذوالفقار نسب با بیان اینکه کره‌ای ها در تمامی خطوط بر تیم ما برتری داشتند به ایرنا؛ افزود:‌ بازیکنان تیم امید کره در این دیدار بسیار شفاف تر و مسلط تر از تیم ما بازی کردند.

به گفته وی آنان برای تمامی دقایق این دیدار برنامه داشتند و اگر با این شرایط این دیدار باز هم تکرار شود به طور قطع ما بازنده آن خواهیم بود.

این کارشناس و مربی فوتبال ادامه داد: البته این ارزیابی همانطور که عنوان کردم منصفانه و بدون احساس ملی بیان شده است، دوست داشتم تیم کره را شکست می دادیم و کارمان برای صعود آسان می‌شد.

وی علت برتری تیم کره برابر ایران را به مدیریت علمی این ورزش در کره نسبت می دهد و می افزاید:‌ آکادمی‌های فوتبال متعددی در سراسر کشور کره دایر است و بازیکنان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی از کودکی به آن می‌پردازند.

این مربی اضافه کرد: بی شک مربیان این آکادمی ها دانش روز این ورزش را به کودکان می آموزند و این خود زمینه‌ای می شود تا آنان در سنین بالاتر مطالب فنی و حرفه‌ای را زودتر از همسالان خود بیاموزند.

به اعتقاد ذوالفقار نسب اگر تیم ما حرفه‌ای‌تر بود می توانست حداقل از کره یک امتیاز بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و پس از این شکست تکلیف ما برای صعود به مراحل بالاتر به اما و اگر کشیده شد.

ذوالفقارنسب با قدردانی از زحمات کادر فنی تیم امید عنوان کرد: «حمید استیلی» و کادرفنی تیم امید برای ارتقای سطح فنی بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، اما متاسفانه از آنجا که برای تدارک این تیم فرصت کافی در اختیار نداشت این نتیجه بدست آمد.

وی در این باره به تغییر مکرر کادر فنی در تیم امید کشورمان اشاره کرد و افزود: این تیم مدت ها بدون سرمربی بود،‌ پس از مربی خارجی و ناکامی با او، تغییر کادر فنی در دستور کار قرار گرفت. زمان تغییر طولانی و پس از آن مربی داخلی انتخاب و به سرعت از کار با تیم کناره‌گیری کرد تا اینکه استیلی و همکارانش مسوولیت تیم را پذیرفتند.

این کارشناس در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه تیم امید ایران برای راهیابی به المپیک چه مقدار شانس دارد؟ گفت: شانس ما ازتیم های دیگر کمتر نیست اگر کره مقابل ازبکستان جوانمردانه بازی کند که البته اینگونه است و ما چین را شکست دهیم که این هم محتمل است ما می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

تیم فوتبال امید ایران درچارچوب رقابت های انتخابی المپیک در آسیا امروز(یکشنبه) با نتیجه دو بر یک مغلوب کره جنوبی شد تا پس از تساوی یک بریک برابر ازبکستان با یک امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه سوم قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ن

      استپلی وشاه ورتی مربیگری بلدن مگه؟حالا که اینقدر خوبن واسطوره لنگ هستن بذارنشون جای گاوچرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج