۹۴۹۵۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راموس: می‌خواستم به اتلتیکو پنالتی چیپ بزنم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید می‌گوید اگر در جریان بازی با اتلتیکو از ناحیه قوزک پا دچار آسیب نشده بود در ضربات پنالتی حتما پنالتی‌اش را به شکل ضربه چیپ می‌زد.

ورزش سه: دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیشب در جده عربستان فینال سوپرکاپ اسپانیا را برگزار کردند. بازی بعد از ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و سفیدپوشان رئال در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسیده و جام سوپرکاپ را به خود اختصاص دهند. سرخیو راموس کاپیتان رئال بعد از بازی گفت اگر در طول بازی از ناحیه قوزک پا آسیب ندیده بود قصد داشت در ضربات پنالتی به اتلتیکو پنالتی چیپ بزند.

در ضربات پنالتی این بازی، راموس پشت پنالتی تعیین‌کننده برای رئال ایستاد و با فرستادن توپ به گوشه پایین دروازه قهرمانی سفیدپوشان را تضمین کرد.

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من به دلیل مسائل خرافی همیشه پنالتی چهارم را می‌زنم. مساله این نبود که حساب و کتاب کرده باشیم و از قبل گفته باشیم که من پنالتی‌ای را می‌زنم که بدانم تیمم با آن برنده خواهد شد".

کاپیتان رئال در ادامه صحبتهایش گفت:" برنامه من از قبل این بود که پنالتی‌ام را چیپ بزنم ولی قوزک پایم در بازی آسیب دیده بودم و نمی‌توانستم. چون قبل از زدن پنالتی چیپ باید چند قدم کوتاه و سریع برداشت که با این شرایط خیلی سخت بود. بله، قوزک پایم در بازی ضربه بدی خورد. وقتی آن ضربه به قوزکم خورد تا یک مدت می‌ترسیدم ولی بعد از آنکه مدتی گذشت دیدم درد پایم دارد بدتر هم می‌شود. ولی در چنین بازی مهمی شما دیگر یادتان می‌رود که درد دارید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج