جاباما
۹۴۹۵۶۲
۱۱۲ نظر
۵۰۱۶
۱۱۲ نظر
۵۰۱۶
پ

تاکید ربیعی بر بی‌اطلاعیِ روحانی از ماجرای ۷۳۷

سخنگوی دولت گفت: روزجمعه نتایج تحقیقات نهایی شده ستاد کل نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای امنیت ملی بررسی و به اطلاع رئیس جمهور رسید و پس از آن جلسه ای در دفتر رئیس جمهور تشکیل شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی دولت گفت: روزجمعه نتایج تحقیقات نهایی شده ستاد کل نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای امنیت ملی بررسی و به اطلاع رئیس جمهور رسید و پس از آن جلسه ای در دفتر رئیس جمهور تشکیل شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار داشت:درهفته‌ای که گذشت، هنوز از داغ فقدان سردار شهید قاسم سلیمانی فارغ نشده بودیم و عزادار از دست دادن این سردار بزرگ مقاومت بودیم که داغ دیگری از راه رسید و بر سینه هایمان آوار شد.

وی افزود: حادثه هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۷۶ مسافر این هواپیما که عمده آنها هموطنان ایرانی و سایرین نیز از هم نوعان ما بودند دل های ما را غمگین کرد و از آن غم انگیزتر و مصیبت بارتر این بود که بعد از تقریبا سه روز با خبر شدیم که این هواپیما در نهایت تاسف با آتش پدافند خودی ساقط شده است و این دردی مضاعف بر دل های ما نهاد.

ربیعی با بیان اینکه اکنون ما هم عزادار شده ایم و هم دغدغه مند و نگران، گفت: ما عزادار و سوگواریم چرا که جان انسان ها که زن و بچه و عروس و داماد و بچه های خوب و نخبه ما و برخی از هم نوعان ما در این حادثه که ناشی ازیک خطا بوده از بین رفته است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما دغدغه مند و نگران هستیم چون به هرحال ذهن همه ما و ملت ما را درگیر کرده است. دغدغه اینکه چه باید بکنیم که دیگر هیچگاه این خطای بزرگ اتفاق نیفتد و دغدغه دیگر اینکه چگونه این لطمه بزرگی که به اعتماد عمومی مردم و مرجعیت رسانه ای و اطلاع رسانی کشور وارد شد را جبران کنیم.

وی افزود: انتقادات زیادی در این روزهای غم انگیز متوجه مسئولان و مقامات ذیربط کشور شد. ما متهم به دروغگویی و پنهانکاری شدیم در حالیکه واقعا اینگونه نبود. حتی در بیانیه ای که من در پنجشنبه شب منتشر کردم برداشت عدم صداقت صورت گرفت. اما واقعیت این است که ما دروغ نگفتیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: دروغ به معنی جعل آگاهانه و عامدانه واقعیت است. این چیزی بود که از جانب ما به هیچ وجه اتفاق نیفتاد. همه کسانی که در آن روزها و در اوج جنگ روانی آمریکا علیه ملت ایران اظهار نظر می کردند مبتنی بر عرق ملی و با استناد به اطلاعات موجود در همان لحظه اظهار بود و همه موضع گیری‌ها ریشه در بی اطلاعی و یا بهتر بگویم بی اطلاع گذاشتن آنها داشت.

سخنگوی دولت افزود: آنچه که من نیمه شب پنجشنبه بیان کردم مبتنی بر مشاهده جنگ روانی گسترده امریکا علیه ملت ایران و از سوی دیگری مبتنی بر اطلاعاتی بود که در اختیار کل دولت بود مبنی بر اینکه موشک هیچ نقشی در این حادثه نداشته است. حالا الان قصد ندارم در این مجال از تماس‌های مکرر و اقداماتی که تا نیمه شب ادامه داشت سخن بگویم اما فرجام همه پرسش ها بر این قرار گرفت که موشکی اصابت نکرد.

وی تصرییح کرد: روزجمعه نتایج تحقیقات نهایی شده ستاد کل نیروهای مسلح در دبیرخانه شورای امنیت ملی بررسی و به اطلاع رئیس جمهور رسید و پس از آن جلسه ای در دفتر رئیس جمهور تشکیل شد. همه بهت زده، ناراحت و نگران بودند. هیچ یک از مقامات دولت از جمله شخص رئیس جمهور تا عصر روز جمعه از علت اصلی سقوط هواپیما که همان آتش پدافند غیر عمدی خودی بوده مطلع نبودند و تا آن ساعت همان گونه که سردار حاجی زاده هم عنوان کردند صرفا بر اساس اطلاعات و داده های موجود همان موقع اظهار نظر می کردند.

ربیعی گفت: به هرحال از عصر روز جمعه که رئیس جمهور از موضوع مطلع شدند دستور تشکیل شورای عالی امنیت ملی را داند که منجر به صدور بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح و بیانیه رئیس جمهوری در این خصوص شد. از همان ساعت رئیس جمهوری تاکید کردند که به سرعت به مردم اطلاع رسانی شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: همین جا از همه ملت ایران، افکار عمومی و روزنامه نگاران عزیز عذرخواهی می کنم. واقعیت این است که دولت خود گرفتار این چرخه معیوب اطلاع رسانی و کسب اطلاعات است. برخی انتقاد می کنند که چرا قبل از اعلام موضع تحقیق بیشتری بعمل نیاوردید اما واقعیت این است که پیش از اظهار نظر از همه مسئولان ذیربط استعلام کردم و آنها هم همگی براساس اطلاعاتی که داشتند اطمینان دادند که موشکی در کار نبوده است.

ربیعی بیان کرد: اقدام روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح در صدور بیانیه‌ای که با صداقت و مسئولیت پذیری این حادثه را بر عهده گرفتند و اعلام کردند که ناشی از یک خطای انسانی بوده؛ قابل تقدیر و شروع خوبی است که قطعا با شفافیت تا انتها ادامه خواهد یافت. با این حال نمی‌توان منکر شد که غم و اندوه بزرگی بر دل‌های بازماندگان آن عزیزان و همچنین تمام ملت ایران نشست و متاسفانه در اثر تعلل و کوتاهی در اطلاع رسانی به موقع این حادثه، ضربات و لطمات جبران ناپذیری به سرمایه اجتماعی همه ما وارد شد.

وی ادامه داد: دولت در اولین جلسه خود تصمیم گرفت تحقیقات کاملی درباره علت وقوع اشتباه یگان پدافندی و ابعاد آن حادثه از جمله روشن شدن اینکه ناشی از یک خطای انسانی یا یک نقص ساختاری، تشخیص قصور و تقصیر در مسئولیت های مربوطه و همدردی و همراهی و رسیدگی به خانواده های جانباختگان بعمل بیاید.

سخنگوی دولت اظهار داشت: یکی از مباحث مهم و مورد بحث بررسی ساختارهای اطلاع رسانی و یافتن نواقص است که انتظار می رود بعد از این ماجرا به نحوی سیستم هایمان را ارتقاء دهیم که احتمال خطای انسانی در آنها به صفر برسد و ساختارهای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام در مواقع مهم و حیاتی اصلاح شود و ما از این چرخه معیوب خارج شویم.

وی با بیان اینکه در این میان نباید فراموش بکنیم که ریشه این اتفاق ناگوار در کجا بود و از کجا آغاز شد، گفت: از همان شبی که رژیم آمریکا تصمیم به ترور بزدلانه سردار سلیمانی گرفت و سایه جنگ را بر سر این کشور گستراند و یک اضطراب و فشار روانی سنگین اجتماعی و سیاسی بر جامعه ما تحمیل کرد. در خلال این سوگواری مردم ایران، شاهد بودیم که ترامپ به زبان فارسی برای مردم ما اشک تمساح ریخت و ادعا کرد در کنار مردم ایران ایستاده است.

ربیعی تاکید کرد: مردم ایران فراموش نمی‌کنند این فرد همان کسی است که بلافاصله بعد از ترور محبوب ترین سردار این کشور، تهدید به بمباران ۵۲ نقطه فرهنگی کرد و همین حالا ریشه عمده مشکلات اجتماعی و معیشتی، دارویی و غذایی مردم ایران متاثر از تحریم‌های ضد بشری همین فرد است. هم او بود که با خروج از برجام، امید ملت ایران را به ناامیدی بدل کرد و حالا ژست حامی و دلسوز ملت ما را می‌گیرد.

سخنگوی دولت در پایان افزود: در پایان تاکید می‌کنم به رغم اینکه مصیبت رخ داده سنگین است این موضوع نباید بهانه‌ای برای تضعیف و تخطئه نیروهای مسلح کشور شود که حافظ جان و مال و نوامیس ما هستند. بروز یک خطا نباید باعث شود که زحمات و جانفشانی‌های دیگر نهادهای نظامی و دفاعی کشور را زیر سوال ببریم.

وی تصریح کرد: قطعا همه ما اجازه نخواهیم داد عده‌ای در پی تضعیف نیروهای مسلح ما شادمانی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گويا شما كلا ريس جمهور يك كشور نيستي ؟ چطوري كشور و داري مديريت ميكني با اين همه بي اطلاعي ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بد هستید ک جمعه های حسن رو خراب میکنید .

      • منتقد

        خخخخخخ
        خیلی جالبه همیشه میگه من خبر نداشتم!!!!

      • پژمان

        مدیریت کشور فقط جمعه ها توسط حسن انجام میشه

      • مهدی

        آیا پیگیری واقعه را نکردید.و یا اینکه آنها را هم نوع نمی دانستید.راحت خوابیدید.
        تا شاهد عوارض آن باشید.
        این کشتار ها در وقایع مختلف پاسخگوئی لازم دارد.هرچند مجلس و تریبون های آتی. به دلیل آرامش ار سر بی مسئولیتی به شعار اکتفا کنند.
        اینها همیت ملی و مسئولیت اداری کشور را شدیدا آسیب می رساند.آیا می فهمید.

      • قفا

        جناب به ریاست محترم جمهور توهین نکن...ایشون گویا حامله هستند و خبر های بد موجب میشه بچش بیوفته...برای همین دکترش گفته خبرای بد را با فاصله یک الی 45 روز بهش بگن

      • ناشناس

        شماره همراه رئیس جمهور رو بدید خبرا رو بهش برسونیم نمیشه که همش بی اطلاع باشه

      • بدون نام

        کلا از هیچی خبر ندارن خب

      • بدون نام

        همه تقصیرا رو نندازین گردن این بنده خدا والا غیر ایشون افراد مهمتری هم انگار مثلا خبر نداشتن اونا رو هم بگید

    • بدون نام

      فک کنم شب جمعه بهش خیلی خوش میگذره که همه چی رو روز جمعه بهش میگن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین بس که روحانی گفت صبح شنبه از طریق بیانیه ستاد کل متوجه ماجرا شده.

      • بدون نام

        خخخخخ. خیلی باحال گفتی .

      • بینام

        اره بنده خدا .تو خواب عمیقی هم فرو میره

      • بدون نام

        اینجاست که میگن
        حسنی به دولت نمیرفت
        وقتی میرفت جمعه میرفت

      • عباس بابایی

        دیگه با این سن و سال ؟؟؟
        کدوم خوشی ؟؟؟

      • f

        وااااااای دقیقا خخخخخ

      • بدون نام

        خدا پدرتو بیامرزه بعد چند روز کلی خندیدم خخخخخخ

    • بدون نام

      باشه تو راست میگی

    • بدون نام

      درود بر ربیعی عزیز .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس از چی خبر داره

    • بدون نام

      وای خدایا ،شما راست می گید اصلا
      خب حالا بگید چرا وزیر خارجه قطر بزل وبخشش میکنه 3هزار میلیارد میده به دولت برا سقوط هواپیما ایا برای مشخص نشدن چیزایی ودستای پشت پرده یا برای رضای خدا....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست پشت پرده ای هم باشه مال امریکای ملعونه

    • بدون نام

      طفلی رئیس جمهورمون!!!همیشه اخبار مهم رو صبح جمعه بهش میگن!!!چقدر مظلوم واقع شده این بشر!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بدبختا دارن تلاش میکنن بگن رئیس جمهور توی جمعه هم کار میکنه ولی نتیجه عکس میده

    • حرف تلخ

      آخرین نفر در مسایل مهم کشور
      ؟؟؟!!!!!!
      ؟؟؟!!

    • بدون نام

      سلام رعیس جمهور که از کشورش خبر ندارد بهتر برود استعفا بدهد متشکرم

    • ام

      روحانی همیشه صبح جمعه خبر دار میشه مثل بنزین خخخخخخ

    • بدون نام

      حسنی به مکتب نمی رفت / وقتی میرفت جمعه می رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسنی را خواب گرفته کشورو اب گرفته.

      • بدون نام

        حسنی را خواب برده
        کشورو اب برده...

      • بدون نام

        آنقدر مسئولین نادان دوغ میگن اگر یکبارهم راست بگن مردم قبول نمیکنند رییس جمهور ما هم که همش خواب و واقعیت ها پس بیدا شدن از خواب اطلاع رسانی میکند

    • حرف تلخ

      لطفا یک نفر سیل زاهدان را به ریس جمهور خبر بدد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمعه این هفته بهش میگن.. طفلی نگران نشه یه وقت

    • بدون نام

      تبرا کردن یعنی چه ؟

    • بدون نام

      او همیشه جمعه ها فراموش کاره

    • بدون نام

      ترامپ خبر داشته اما روحانی نه؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اینجوری پیش بره میترسیم امام زمان هم روز جمه بیاد روحانی دیر متوجه بشه

    • بدون نام

      چرا باز دروغگو میگوید بزار لا اقل چند روز از اون دروغ بزرگتان بگذر همه مردم می دانند کابینه اقای روحانی امنیتی ترین واطلاعاتی ترین کابینه است که می خواهید دست از دروغگوی بردارید

    • بدون نام

      چرا با خبرش کردید بنده خدارو زابراش کردید
      بزارید زندگیشو بکنه

    • بدون نام

      صبح جمعه فهمید؟!!

    • بدون نام

      سخنگوی محترم دولت دروغ را با دروغ توجیه نکنید.لطفا یک مدت حرف نزنید.هیچ حرفی.

    • بهزاد

      این چه ریس جمهور ی هست که همش بیخبره
      اونهم شب جمعه و بیخبری

    • آراد @

      دنیا را آب ببرد رییس مملکت را خواب می برد پس فرق شما با مردم عادی چیست فکر کنم فقط جیب های شما با مردم فرق دارد

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        همیشه ریس جمهور خودمان صبح جمعه از همه چیز باخبر میشه چون پنجشنبه عصر تلفونش خاموش میکنه ترامپ از اولین دقیقه سقوط هواپیما خبر داشت ولی ریس جمهور خودمان بااین سخنگوی مسخرش مظلوم نمایی میکنه عمو اگر همیشه صبح جمعه از اوضاع مملکت باخبر میشید استعفاء دهید گورتان گم کنید آبروی مملکت بردید

      • بدون نام

        خوب بهترین فرست هست بره استعفا بده

    • بدون نام

      منم مثل شما صبح بیدار شدم دیدم هواپیما رو موشک زده!!

    • بدون نام

      ...
      مردم عادت کردند

    • م

      اره تو راست میگی

    • بدون نام

      .. تو خودت سه روز داشتی تکذیب میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هردم از این باغ بری می رسد

    • بدون نام

      فکر کنم روحانی فقط جمعه ها بیداره مابقی هفته خوابه

    • بدون نام

      حسنی به مکتب نمی رفت وقتی میرفت جمعه میرفت.

    • فضولباشی

      البته درست می گویید چون مسئله سهمیه بندی بنزین راهم تاصبح جمعه مطلع نبود روبروی اینه بایستیدواین حرفهاراباخودتان بگویید ایا عکس دراینه اتان باورمی کند ؟نجابت مردم _سوئ استفاده مسولین

    • بدون نام

      این سامانه دفاعی روسی براحتی توسط هواپیماهای RC-130w هک شده و مختصات هواپیمای بویینگ رو بجای موشک کروز جا زده و ارتباط اون بد بخت اپراتور رو قطع کرده و موجب این آبروریزی شد .باز هم کار آمریکا بوده. ولی سپاه برای جلوگیری از پخش ضعف امنیتی حاضر شد قبول کنه اخطای انسانی بوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ها شاهکارین بخدا خخخخخ

    • بدون نام

      ترامپ چه طوری میدونسته که رییس جمهور خودمون نمیدونستن . ماشالله بهاین تکنولوژی جنگیمون

    • بدون نام

      این بزرگوار کلا در جریان اوضاع مملکت نیست.
      قضیه بنزین را هم همینطور.

    • بدون نام

      من که از لحاظ اطلاعاتی و اینترنت در پایین ترین سطح هستم فهمیدم ولی نمیدونم چرا رئیس جمهور ما بروز نیست ؟مگه میشه ؟؟مگه داریم؟؟ الکی

    • بدون نام

      خوشم میاد دولت کلا از همه جا بی خبر، از همه چی بخر، چه غلطی میکنه خدا میدونه. یهو بگین میشینیم دور هم اسم و فامیل بازی می‌کنیم،
      چقد رو دارین شما

    • بدون نام

      عادته برای روحانی این جمعه هارودوست داره ...

    • الهه فارسی

      من خودمم صبح جمعه شنیدم .........

    • بدون نام

      اقای ربیعی دروغ را با دروغ جواب نده اخه مردم را چی فرض کردی بی انصاف روحانی رییس شورایعالی دفاع هست بس کن بیش از این دروغ نگو

    • یک ایرانی

      این چرا فقط صبحای جمعه خبردار میشه . ...

    • ناصر

      دولت دروغگو

    • بدون نام

      در این فاجعه افرادی در سطوح مختلف مقصرند و باید محاکمه و برکنار شوند:
      1. فردی که بوئینگ را موشک کروز تشخیص داده و موشک رو شلیک کرده
      2. فردی که در آن شرایط پرواز هواپیماها را متوقف نکرده
      3. فرد یا افرادی که این فاجعه را به مقامات عالی نظام و سایر مسئولان و مراکز اطلاع ندادند و پنهانکاری کردند

    • بدون نام

      بس کنید آقای ربیعی خبر داشتند خبر نداشتند خواب بودند بیدار شدند. خجالت بکشید.

    • حرف تلخ

      ی نفر سیل خبر بدد به رییس جمهور

    • کارمند

      علی برکت الله.....
      باید همه ی دولتمردان استعفا بدهند ...

    • عزيزي

      کلا رییس جمهوری داریم که از هیچ جای کشور خبر نداره الان اگر ازش بپرسید چند تا استان درگیر سیل شدند میگه من همین الان فهمیدم

    • علی

      چطور اکثر مردم صبح همان روز فاجعه مسبب اصلی رو تو فضای مجازی افشا کردن آنوقت دولت با آنهمه امکانات عریض و طویل متوجه نشد یک استعفای جمعی شاید کمی آرامش به مردم عصبانی را باز گرداند

    • همشهری

      آقای روحانی بیش از 6 ساله که از اوضاع مملکت خبر نداره . بی خبری مختص الان نیست

    • مجید

      هر چی میکشیم از این جمعه ها میکشیم
      به نظرم کلا جمعه ها رو از تقویم بیرون بیارید شاید خبرها زودتر به رئیس جمهور برسه

    • غلامرضابصیری

      باز جمعه متوجه میشه

    • بدون نام

      اولا دروغ نبود مصلحت بود دوما دروغگو دشمن خداست و شما دشمن خدا نیستین سوما اصولا روحانی جمعه ها متوجه همه چی میشه از گرانی بنزین و تورم و بیکاری و برام و سقوط هواپیما اوکراین و آتش گرفتن سانچی و سقوط هواپیما یاسوج و .....مثل این که شب های پنج شنبه خوب شارژ میشه که جمعه صبح قبراق میشه برا فهمیدن!!!!!

    • بهزاد غفاری

      پس این از چی خبرداره ...

    • بدون نام

      احتمالا موبایلش انتن نمیداده

    • بدون نام

      ایران رو آب ببره رییس جمهور مارو خواب میبره

    • redtiger

      دروغ دروغ دروغ، بسه دیگه، مگه میشه مسئولین رده بالا خبر نداشته باشند، این توهین به شعور ملت است

    • بدون نام

      خیلی جالب است روحانی همیشه جمعه ها متوجه خبر مهم میشود آقای ربیعی.خیلی خندیدم.خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      پس رییس جمهور دقیقا وظایفش چیه؟ایشون که از هیچی خبر ندارن

    • بدون نام

      چی میگی الکی نگو خخخخخخخ

    • بدون نام

      عین گرانی بنزین ....بعد از ۳ روز متوجه شده .......

    • بدون نام

      جمعه به جمعه روزای سخت رئیس جمهوره خخخخخ

    • بدون نام

      حسنی به مکتب نمی‌رفت وقتی می‌رفت جمعه می‌رفت
      روحانی کلا جمعه به جمعه از مسائل مهم مملکت مطلع میشه
      از مسائل کوچک‌تر هم که عید به عید

    • Omid

      از روحانی تو خیلی وقته که قطع امید کردیم
      این یارو بنزینو گرون کردن خودش خبر دار نبود
      میخوای از جون آدما با خبر باشه
      اقا این رییس جمهور رد دادست

    • بدون نام

      حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت

    • 1234

      خخخخخخ فکر کنم موشک هم زدن خبر نداشت خخخخ ...

    • بدون نام

      از چی خبرداره

    • بدون نام

      چرا رئیس جمهور همیشه ۴۸ بعد خبر دار میشود.

    • j.b

      همون که تو میگی درسته.اصلا خبر نداشتین....

    • بدون نام

      روحانی همیشه بی خبره فرداش که ازخواب بیدارمیشه تازه خبردارمیشه روحانی شش ساله که از دردمردمم بی خبره اینو حتما میخوادبعددوره ریاستش متوجه شه

    • سارا..

      شمابه دروغاتون ادامه بدین ان شاءالله بزودی زودخون اون بی گناهاگریبان گیرتون میشه دروعده ی الهی شکی نیست

    • بدون نام

      مسئولان در خواب کشور روی آب ملت در عذاب وجدان بر باد

    • بدون نام

      یعنی اگر جمعه رو از روزهای هفته حذف کنن رییس جمهور کلا دیگه از همه چی بیخبر میشه

    • بدون نام

      :))))))وای پوکیدم از خنده

    • toto

      اون جمعه به جمعه سرو گوشش میجنبه

    • علی سبزواری

      باشه هم بنزینو خبر نداشتید هم اینو کلا همه میدونن روحانی هیچکارس کسی با اون کاری نداره مردم خر نیستن میفهمن نسل قدیم منقرض شده الان همه فهمیده شدن انقدر دروغ نگید

    • بدون نام

      کشوری که مسئولینش مدام در حال تضعیف یکدیگر هستند وبه دیگران اجازه میدهند که جنگ روانی ایجاد کنند ومردم را یکسره در فشار روحی عصبی قرار بدهند خوب از همه چیز بی خبر میمانید چون یک دل نیستید چون با هم نیستید هر کس برای خودش شمشیر میکشد مردم هم که گوشت قربانی هستند با این روش اگر ادامه بدید مملکت را از دست میدید اگر یک مشت نباشید مردم که خوبند مسئولین بوند

    • بدون نام

      ترا خدا ربیعی خفه شو ایتقد سنگ این حسن مشنگ و به سینه نزن

    • بدون نام

      آخه مگه میشه خود ایشون دو روز قبل از حادثه توئیت زده بود و گرای هواپیمای مسافربری رو به ترامپ داده بود، یادتونه نوشته بود آنهایی که عدد 52 رو مطرح میکنن بیاد بیارن.....

    • تورک اوغلان

      آقای رییس جمهور جمعه به جمعه از وضیعت کشور خبر دار میشن

    • بدون نام

      بیشتر از این همش نزنین بوی گند همه جای کشور رو گرفته

    • بدون نام

      خوش به حال اونا که همیشه مستند و خراب دنیا رو آب ببره آونا رو خوش می بره خواب

    • مهدی

      همش زیر سر ایشونه
      همش

    • بدون نام

      پس رئیس جمهور از چی خبر داره؟ ...

    • بدون نام

      خوبه هفته ی روزی بنام جمعه داره اگه نداشت چی،یا بیاین برای هرهفته سه تا جمعه بزارین تا رییس جمهور در بی خبری نباشه.

    • بدون نام

      به هرحال حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا عالی وبی نظیر بود و متاسفانه سقوط هواپیما که بسیار بد و غم انگیز بوده باید هرچقدر که امکان دارد جبران شود و روش هم طوری اصلاح شود که دیگر شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

    • بدون نام

      چرا در باره این خبر هو مه کامنتها رو میگذارید که مردم ببینن؟
      ...

    • بی بصیرت

      الهی بی اطلاعی ابدی عطا فرما!

    • محمدرضا عباسی،

      به یاد اوایل انقلاب، دقیقا داره تکرار میشود، فرقش در این است، ان روزگار خیلی راحت مردم را فریب دادید، ولی الان ان دروغ پردازی ها دامن یکا یک شما را گرفته است، هرچه تلاش میکنید بیشتر در باتلاق فرو میروید، عزت زیاد،

    • بدون نام

      بهتر نيست مسئولين و سازمانهاي بي خبر بي خاصيت جمع بشوند و اين همه حقوق و مزايا مفت به انها پرداخت نشود ........

    • بدون نام

      این چه رئیس جمهوری است که از هیچی خبر نداره!!! ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج