جاباما
۹۴۹۸۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ستاره برزیلی جانشین سوارز در بارسلونا می‌شود؟

بارسلونا قصد دارد در روزهای باقیمانده بازار زمستانی برای خرید گابریل باربوسا اقدام کند.

ورزش سه: بارسلونا قصد دارد در روز‌های باقیمانده بازار زمستانی برای خرید گابریل باربوسا اقدام کند.

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که در فصل جاری عملکرد خیره کنند‌ای داشت، در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا آسیب دید و بعد از عمل جراحی، این باشگاه اعلام کرد او حدود چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بعید است دیگر لوییس سوارز در این فصل قادر به همراهی بارسا باشد.

در ماه‌های اخیر نام گزینه هایی، چون لائوتارو مارتینز و نیمار برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شده، اما خرید آن‌ها در این مقطع از فصل ممکن نیست و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد شاید گابریل باربوسا، ملقب به گابیگل، در روز‌های آینده با آبی اناری‌ها عقد قرارداد کند.

ستاره برزیلی جانشین سوارز در بارسلونا می‌شود؟

گابیگل بعد از یک دوره ناموفق حضور در اروپا با لباس اینتر، در فلامینگو نمایش فوق العاده‌ای داشت و با زدن ۳۴ گل در ۴۳ مسابقه، از عوامل مهم قهرمانی دراماتیک این تیم در کوپا لیبرتادورس لقب گرفت. اگرچه گابیگل هنوز تحت مالکیت اینتر است، اما باشگاه ایتالیایی علاقه چندانی به حفظ او ندارد و به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی، در دسترس‌ترین گزینه برای بارسلونا باشد.

اینتر علاقمند است گابیگل را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال آرتورو ویدال به سن سیرو راهی بارسلونا کند. ارنستو والورده علاقه زیادی به حفظ هافبک شیلیایی تیمش داشت، اما اخبار حاکی از احتمال برکناری اوست و ممکن است بارسلونا در نهایت به انتقال ویدال به سری آ رضایت داده تا اینگونه مشکل کمبود بازیکن در خط حمله را با جذب گابیگل برطرف سازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جان بلاخره یزره بدشانسی هم نصیب شانسلونا شده بهترین بازیکن خط حمله اش تو این چند سال که نشون داده مرد بازی های بزرگه مصدوم شده .حالا ببینیم فسقلی میتونه این لقبی که بهش میدادن و دراصل مال سوارز بود بدوش بکشه هع عمرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج