۹۵۰۲۶۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

سقف ثبت طلاق در دفترخانه‌ها محدود شد

علی مظفری رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: در جهت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد به تقاضای کانون سردفتران ازدواج‌ و طلاق و موافقت سازمان ثبت و با بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای ثبت طلاق در هر یک از دفاتر طلاق محدودیت و سقف معینی تعیین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی مظفری رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: در جهت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد به تقاضای کانون سردفتران ازدواج‌ و طلاق و موافقت سازمان ثبت و با بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای ثبت طلاق در هر یک از دفاتر طلاق محدودیت و سقف معینی تعیین شد.

وی افزود: برخی دفاتر طلاق با زد و بند‌های ناسالم با کارمندان دادگاه خانواده بدون رعایت مسائل اخلاقی مبادرت به ثبت طلاق می‌کردند که با این بخشنامه راه فساد کلاً مسدود شد.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق در پاسخ به این سوال که سقف ثبت طلاق در دفاتر چقدر تعیین شده است؟ گفت: سقف ثبت طلاق در شهر‌های مختلف متفاوت است و براساس یک فرمول تعیین می‌شود.

مظفری تصریح کرد: در هر شهر تعداد طلاق‌های ثبت شده در سال نباید از میانگین طلاق‌های ثبت شده در سال گذشته به نسبت تعداد دفاتر ثبت طلاق ضرب در ۲۰ درصد بیشتر شود، به عنوان مثال هر دفتر ثبت طلاق در تهران مجاز است در سال فقط ۱۹۰ مورد طلاق را ثبت کند، در صورتی که برخی از دفاتر متخلف حدود ۴ هزار طلاق در سال ثبت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      خوب حرف شما صحیح حالا اگر دونفر بخواهند توافقی طلاق بگیرند و سقف سالانه بعضی دفترها تکمیله اون موقع نوبت دفاتری که هنوز جا داره توسط همون کارمنداهامعامله میشه . لطفا دنبال راه حل صحیح و ازبین بردن عامل فساد باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته ...میان ابرو درس کنن چشمو کور می کنن ...خودش دلال بازی درس میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج