جاباما
۹۵۰۴۴۹
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

حسرت المپیک ۴۸ ساله شد! جمله‌ای آشنا و البته تکراری برای مردم ایران که هر چهار سال یک‌بار تیتر رسانه‌ها میشود و فقط عدد جمله تغییر می‌کند. طلسمی که این‌بار بسیار امید داشتیم تا بشکند، ولی متاسفانه عوامل بسیاری در کنار هم این امید را از بین بردند.

برترین‌ها: حسرت المپیک ۴۸ ساله شد! جمله‌ای آشنا و البته تکراری برای مردم ایران که هر چهار سال یک‌بار تیتر رسانه‌ها میشود و فقط عدد جمله تغییر می‌کند. طلسمی که این‌بار بسیار امید داشتیم تا بشکند، ولی متاسفانه عوامل بسیاری در کنار هم این امید را از بین بردند.

شاگردان حمید استیلی در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با کسب ۴ امتیاز پس از کره جنوبی و ازبکستان در گروه خود سوم شد و در دور گروهی از رقابت‌ها کنار رفت.

سه سال پیش وقتی تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هند خوش درخشید و توانست آلمان و مکزیک را مقهور قدرت خود سازد و به یک چهارم نهایی صعود کند، همه امیدوار بودیم که همین ستاره‌ها میتوانند اساس صعود تیم ملی به المپیک ۲۰۲۰ باشند، ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

دست‌به‌دست شدن تیم ملی امید بین کرانچار، فرهاد مجیدی و حمید استیلی و تغییر هرباره شاکله تیم ملی، دیسیپلین تاکتیکی تیم را از بین برد و البته غفلت حمید استیلی از ستاره‌هایی که می‌توانستند به تیم کمک کنند و دعوت نشدند، از مهمترین عوامل این شکست بزرگ هستند. سعی داریم اشاره‌ای داشته باشیم که ستاره‌های جوانی که میتوانستند عصای دست استیلی در این بازی‌ها باشند و به تیم کم‌مهره‌ی امید کمک کنند، اما. استیلی آن‌ها را ندید.

عارف غلامی

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

مدافع قابل اتکای استقلال در لیگ امسال یکی از غایبین بزرگ تیم ملی امید در این بازی‌ها بود. کاپیتانِ تیم مجیدی در ازبکستان، از لحاظ انضباطی مورد تایید رضا شاهرودی نبود و از تیم ملی کنار گذاشته شد. مسئله انضباطی در مورد رضا شکاری و عارف آغاسی هم پیش آمده بود، ولی آن‌ها بخشیده شدند و عارف نه. دلیل این تبعیض را کسی نمی‌داند، جز حمید استیلی.

محمد قادری

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

هافبک ریزنقش، تکنیکی و سرعتی ماشین سازی که اخیراً به استقلال هم گل زد، یکی از غایبان بزرگ تیم استیلی بود. قادری می‌توانست با تکنیک و سرعت قابل توجه خود گره گشای تیم ملی امید باشد. شاید لازم بود حمید استیلی نگاه ویژه تری به بازی‌های لیگ داشته باشد.

ابوالفضل جلالی

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

بازیکن خوب و باکیفیت سایپا که در تمامی اردو‌های تیم ملی امید در دو سال اخیر حضور داشت، ولی استیلی به او اعتقاد نداشت. ابوالفضل جلالی که مدتی هم استقلال به دنبال جذب وی بود، می‌توانست ضعف‌های دفاعی تیم ملی امید را پوشش دهد و نقش موثری در این این بازی‌ها داشته باشد.

طا‌ها شریعتی

ستاره‌هایی که استیلی آن‌ها را ندید و حذف شد

بازیکن تمامی رده‌های پایه تیم ملی که در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷ جزو تیم منتخب بازی‌ها قرار گرفت و نامزد بهترین بازیکن جوان آسیا شد و در تمامی اردو‌های کرانچار و مجیدی هم حضور داشت، به طرز عجیبی از چشم استیلی دور ماند تا تیم ملی از نعمت داشتن یک مدافع ششدانگ، محروم باشد. شریعتی که مدتی هم در تمرینات جوانان آیندهوون هلند حضور داشت، می‌توانست خط دفاعی تیم ملی امید را بیمه کند تا استیلی مجبور نباشد در بازی مقابل کره، امید نورافکن را در در خط دفاعی به کار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت بر این فوتبال کثیف و این لج و لجبازی که هر مربی که میاد هر کسی رو تو حالش باشه دعوت میکنه واخرش آه حسرت به دل مردم میزاره

    • محروم از المپیک

      استیلی این کاره نبود شاید سرپرست یا مدیر تیم جایش بود که در کار مربی تیم هم دخالت می کرد
      این کار مربی چون فرکی یا قلعه نویی و امثالهم میخواست به شرطی که از اول به جای کرانچار انتخاب شوند و نتیجه بگیرند

    • حامد

      محمدرضا آزادی

    • مهدی خان

      ازهمون وقتی که استلو را گذاشتند سرمربی دونستم که تیممون هیچ کاری نمیکنه

    • بی نام

      از استیلی بپرسید از پدر این بازیکنها که باخودش برد چقدر درامد داشته

    • بدون نام

      من نمیدونم اگه قرار بود نریم المپیک چه کرمی بود که مجیدی رو برداشتن استیلی رو اوردن.باور کنید شانسمون با مجیدی بیشتر بود.همش تقصیر خود استیلی بود که برای اینکه خودش سرمربی بشه تو کار فرهاد دخالت میکرد و فنگ مینداخت.نامرد

    • بدون نام

      متاسفانه حمیداستیلی باداستن مدافعی مثل شاهین طاهرخانی وبازیکنهایی مثل حمیدطاهرخانی امیرروستایی وعبدی بازیکنهایی بردکه درحدالمپیکی شدن نبودن

    • محمد

      مشکل تیم امید نداشته هایش نبود بلکه بعضی داشته هایش بود به کادر فنی نگاه کنید و بگویید کدام تجارب را داشتند که تیم امید کشوری نا امید را به دستش دادند اینجا ایران است و این نیز فراموش میشود

    • بدون نام

      این اشغال اصلا مربی نیس سوادشو نداره و فقط رنگ براش مهمه من نه ابی هستم ن قرمز ولی طاها شریعتی و عارف غلامی رو چون استقلالی بودن دعوت نکرد

    • بدون نام

      وقتی تمام مسولیت تیم رو میدن دست چندتا آدم بی تجربه و عقده ای لنگی که هیچی از فوتبال نمیدونن معلومه آخرش همینه
      استیلی چه از فوتبال می‌دونه آخه
      یه چند نفر لنگی که آبروی فوتبال بردن
      لج و لجبازی و ....واقعا متاسفم واسه تیمی که ..

    • بدون نام

      استیلی و کسانی که ایشان را به عنوان مدیر سرمربی انتخاب کردند باید محاکمه بشه که با اشتباه استیلی افراد نالایق انتخاب کرده واسه دستیار خودش که با لعج بازی بهترین بازیکن را خط زده اینها باید محاکمه بشه نه اینطوری ول بشه بعد چهار سال

    • بدون نام

      یکی با شاهرودی الان مصاحبه کنه بگه دیدید خودتون اینکاره نبودین نه فرهاد مجیدی

    • سهند

      لعنت بر استیلی و دستور دهندگان فدراسیونی و منشوری وی که بازیکن رو بر استیلی ناتوان، دیکته میکنند

    • سهند

      استیلی درحد یه تیم دسته سوم باشگاهی هم نیس

      چه برسه تیم ملی، خیلی آشغاله و دنبال پول هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج