۹۵۰۴۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش خادم به مهاجرت ورزشکاران ایرانی

رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: از پول این مردم برای قهرمانان هزینه می‌شود، اما ورزشکاران ما بعد از اینکه دوران ورزشی‌شان به پایان می‌رسد دنبال کار شخصی می‌روند.

خبرورزشی: رسول خادم، رئیس سابق فدراسیون کشتی در نشست کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک با محوریت «قهرمان ملی - مسئولیت اجتماعی»، اظهار داشت: ورزشکاران ما همواره با مناطق محروم در ارتباط هستند. وقتی در بسیاری از مناطق حاضر شدیم آن‌ها ورزشکاران ما را نمی‌شناختند. برای مثال در زاهدان فقط می‌دانستند که این ورزشکاران قهرمان ملی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از پول این مردم برای قهرمانان هزینه می‌شود، گفت: ورزشکاران ما بعد از اینکه دوران ورزشی‌شان به پایان می‌رسد دنبال کار شخصی می‌روند، در حالی که از پول مردم برای آن‌ها هزینه شده است. اتفاقاتی که در مورد مهاجرت افتاده و به نظر هم غیرمنطقی رشد می‌کند، به ما پیام می‌دهد پیوندی که باید بین شخصیت‌های اجتماعی و مردم باشد، یک جایی قطع می‌شود. ما به قهرمان ملی خودمان نفهمانده‌ایم که فارغ از هر مسئله‌ای آن‌ها در برابر مردم کشورشان مسئول هستند.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: در ورزش افراد زیادی هستند که خواستگاه اجتماعی دارند و ما فرصت استفاده از آن را نمی‌بینیم. همواره در زمان ناامیدی در جامعه می‌بینیم قهرمانان ملی نقش مهمی ایفا می‌کنند. این یکی از بالاترین کارکرد‌های ورزش است. ما امروز قهرمانانی داریم که این مسیر را شروع کرده‌اند.

برای مثال در اخبار اعلام شد یک تمساح دست دختربچه‌ای را قطع کرده است و در سفر چند تن از کشتی‌گیران به چابهار، حسن رحیمی گفت باید این دختر را پیدا کنیم. ما فاصله دو ساعتی را طی کردیم و به روستایی رسیدیم و دیدیم گاندو به یک دختربچه حمله کرده و با وجود اینکه خواهرش او را از دهان این حیوات بیرون می‌کشد، اما دست این بچه کنده شده بود. حتی در همان منطقه چند روستا را دیدیم که مشکلات زیادی برای آب‌رسانی داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج