۹۵۰۶۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سلطانی: جای یحیی بودم به پرسپولیس نمی‌آمدم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: خیلی از پیشکسوتان هم برای‌شان جای تعجب است چرا تیم‌های لیگ سراغ مربیان یکدیگر می‌روند و این همه جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

خبرورزشی: بهروز سلطانی، سنگربان ملی‌پوش اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این روز‌های سرخپوشان با ما هم‌صحبت شد.

نظر شما درباره رفتن کالدرون از پرسپولیس چیست؟

من فکر می‌کنم سیاست باشگاه این بود که کالدرون در پرسپولیس نماند. نمی‌خواهم بحث سیاسی انجام دهم، ولی کالدرون باید از پرسپولیس می‌رفت.

و یحیی گل‌محمدی هم جای او را گرفت؟

ابتدا باید بگویم یحیی را خیلی قبول دارم او از لحاظ فنی بسیار باهوش و تواناست و هرگز نمی‌خواهم توانایی‌های فنی گل‌محمدی را زیرسؤال ببرم، اما من به اصل این ماجرا و آمدنش ایرادات زیادی را وارد می‌دانم.

چه ایراداتی؟

یحیی کار خوبی نکرد شهرخودرو را رها کرد و به پرسپولیس آمد. او داشت در شهرخودرو کار می‌کرد و تیمش هم موفق بود و آماده حضور در لیگ قهرمانان شده بودند، ولی او یک‌دفعه شهرخودرو را رها کرد و آمد. کار یحیی ریسک بزرگی بود. به نظرم چیزی شبیه انداختن شیر یا خط و من اگر جای او بودم در این مقطع به پرسپولیس نمی‌آمدم. گفتم یحیی فرزند پرسپولیس است و به خانه‌اش برگشته، ولی نوع آمدنش به پرسپولیس و جدا شدنش از شهرخودرو را دوست نداشتم.

فکر می‌کنید گل‌محمدی در پرسپولیس موفق شود؟

او از لحاظ فنی مربی خوبی است و احتمال زیادی وجود دارد که بتواند در پرسپولیس موفق شود، ولی شما فکر کنید اگر خدای ناکرده تیم دو تا باخت داده و صدر جدول را از دست بدهد و شرایط بدی بین مدعیان پیدا کند چه اتفاقی می‌افتد؟ او را هم مثل خیلی‌های دیگر با ناراحتی و دلشکستگی از تیم بیرون می‌کنند و خیلی‌ها هم روی سکو‌ها به او دشنام می‌دهند. گفتم که گل‌محمدی ریسک بزرگی کرد. پرسپولیس در حال حاضر در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و صدرنشین لیگ است و هواداران هرگز راضی نمی‌شوند این شرایط خوب برای‌شان تغییر کند.

چرا این‌قدر جابه‌جایی مربی در لیگ برتر زیاد شده است؟

این اتفاق بدی است که لیگ برتر ما آلوده آن شده است. خود من هم مانده‌ام و پاسخی برای این سؤال ندارم. خیلی از پیشکسوتان هم برای‌شان جای تعجب است چرا تیم‌های لیگ سراغ مربیان یکدیگر می‌روند و این همه جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

فکر می‌کنید با آمدن گل‌محمدی بازهم بیرانوند نیمکت‌نشین باشد؟

هیچ مربی عاقلی بیرانوند را نیمکت‌نشین نمی‌کند. بیرانوند سرمایه ملی است و نباید او را تضعیف کرد و قطعاً یحیی هرگز بیرانوند را نیمکت‌نشین نخواهد کرد. با احترامی که برای رادوشوویچ قائل هستم او می‌تواند بهترین ذخیره در پرسپولیس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فعلا که تو بجاش نیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کله میومدی

    • بینام

      کلا گل محمدی نمک نشناس است زمانیکه در پرسپولیس بیمار شد اورا بیرون کردند و در فولاد احیا شد ولی بلافاصله فولاد را رها و مجددا به پرسپولیس بازگشت حالا هم با شهر خودرو هنین کار را کرد چوب نمک نشناسی را خواهد خورد

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.آقای سلطانی درست می گوید.یحیی ریسک بزرگی کرد.البته احتمال موفقیتش ریاد است ولی دل مشهدی های طرفدار سپیده را شکست.

    • بدون نام

      شما؟؟؟

    • ح_ ن

      بله ،،گل محمدی نبایددراین شرایط تیم شهرخودرو را رهامیکرد ،تیم براساس سلیقه ودیدگاه اوبسته شده بود،،حالاتکلیف تیم خوب. شهرخودروچی میشود،؟؟من فکرمبکنم تیم شهرخودروبه مرورتضعبف میشود،،،این حرکت گل محمدی زیبانبود، چون شهرخود رو برای خودش طرف دارانی دارد ،طرف دارانی که به این تیم عشق می ورزند ،،بسیاربداست که علاقه انسانی راازاوبگیری،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همچین طوفه ام نیست حالافعلا آماده خوراست.

    • بدون نام

      خاطره بدی ازیحیی دارم رفتاربدی که باآقای مهدوی کیا داشت واقعا که.....

    • بدون نام

      به شما چه ربطی داره آقای سلطانی؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حالا کیسه کشها کم بودن با هوچی گریشون طرفدارای دیگر تیمها کم بودن با حسادتشون پیشکسوتامونم اضافه شدن بابا شما ساکت وایسین بزارین پرسپولیس نفس بکشه نامردها خودمون خودمونو نزنیم حداقل

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        دوست عزیز آقای سلطانی واقعیت راگفت، چراناراحت شدی،،شمااگرطرف دارتیم شهرخودروبودی ،،اینگونه قضاوت میکردی،؟؟ قبول کن که اگرگل محمدی درست فکرمیکرد تیم شهرخودروراباین سادگی رهانمی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج