جاباما
۹۵۲۰۴۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

انتظاری: صبر کنید ببینیم سیستم یحیی چیست

سهراب انتظاری درباره کیفیت بازیکنان جدید خط حمله پرسپولیس که به این تیم اضافه شده یا قرار است اضافه شوند می‌گوید: نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی. نه آنکه زمانی مهاجم نداشتیم، نه الان که ۴، ۵تا مهاجم داریم.

ایران ورزشی: سهراب انتظاری درباره کیفیت بازیکنان جدید خط حمله پرسپولیس که به این تیم اضافه شده یا قرار است اضافه شوند می‌گوید: «نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی. نه آنکه زمانی مهاجم نداشتیم، نه الان که ۴، ۵تا مهاجم داریم. من اوساگونا را نمی‌شناسم و بازی‌هایش را هم ندیده‌ام اما امیدوارم استوکس همان بازیکنی باشد که در تراکتور دیدیم چون او هم سرزن است هم شوتزن. البته باید بگویم داستان پرسپولیس با تراکتور فرق می‌کند. اگر یادتان باشد منشا در پیکان هم عالی بود اما در پرسپولیس جواب نداد. بنابراین از الان نمی‌توانیم بگوییم اوساگونا و استوکس خوب هستند.»

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید: «شاید یحیی بخواهد همچنان از وحید امیری و مهدی ترابی هم در خط حمله استفاده کند. شاید او بخواهد با سیستم ۳-۳-۴ بازی کند و دو وینگر و یک مهاجم نوک در زمین باشند اما هرطور حساب کنید دست یحیی باز می‌ماند. از طرفی این اتفاق باعث ایجاد انگیزه برای علیپور می‌شود و او احساس خطر خواهد کرد تا بیشتر تلاش کند. ما در نیم‌فصل اول هر طوری بود با علیپور بازی‌ها را تمام کردیم اما یک‌جور بی‌انگیزگی در علیپور دیده می‌شد. اگر او خوب یا بد بازی می‌کرد باز هم فیکس بود اما الان دیگر اینطور نیست. او باید هم در تمرین خیلی آماده باشد و هم در بازی‌ها عالی کار کند. با این حال الان که تعداد مهاجمان بیشتر شده ذوق و شوق و تلاش علیپور هم بیشتر خواهد شد.»

انتظاری با توجه به خصوصیات دو مهاجم جدید می‌گوید: «ما بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و باید مقابل تیم‌های عربی بازی کنیم که بازیکنان فیزیکی به دردمان می‌خورند. استوکس و اوساگونا از نظر فیزیکی خوب هستند و به دردمان می‌خورند. از طرفی با توجه به قدرت سرزنی آنها زمان‌هایی که بازی گره می‌خورد می‌توانیم از قدرت سرزنی آنها استفاده کنیم.»

مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید: «باید ببینیم در ذهن یحیی چه می‌گذرد. شهر خودرو در زمان حضور یحیی خوب بازی می‌کرد اما فعلاً یحیی در پرسپولیس مثل هندوانه در بسته است. از طرفی اصلاً نمی‌شود گفت چون شهرخودرو خوب بازی می‌کرد پرسپولیس هم با یحیی بهتر بازی خواهد کرد چون این تیم کلاً شرایط خاصی دارد اما باید این را در نظر گرفت که نسبت به دوره قبلی که او در پرسپولیس سرمربی بود حالا یحیی مربی بسیار باتجربه‌تری شده و این تجربه می‌تواند کمکش کند.»

انتظاری درباره شانس پایین مهاجمان جوان پرسپولیس برای بازی کردن هم می‌گوید: «کالدرون یک نیمچه بهایی به این جوان‌ها مثل روستایی و عبدی می‌داد اما امیدوارم با آمدن یحیی هم برای آنها اتفاق‌های خوبی بیفتد و یحیی فرصت کوچکی به آنها بدهد. امیدوارم این مهاجمان جوان که به‌نوعی سرمایه‌های باشگاه به حساب می‌آیند در این تیم نسوزند هرچند آنها هم باید قدر کوچک‌ترین فرصت‌هایی که به آنها داده می‌شود را بدانند و از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببرند.»

سهراب انتظاری در پایان می‌گوید: «می‌خواهم چیزی بگویم که شبیه درد و دل است اما باید مطرح شود. من به این مسأله معتقدم برای این چند بازی باقیمانده حالا به جای اینکه دو سه تا فوروارد می‌گرفتیم یک هافبک طراح جذب می‌کردیم چون باید یکی باشد که به این مهاجمان توپ برساند. در تیم ما همه هافبک‌ها یا دفاعی‌اند یا وینگر در صورتی که هافبک خلاق می‌خواهیم.»

وی درباره بشار رسن هم می‌گوید: «واقعیتش این است که بشار رسن کلاً در این فصل زیاد برای تیم ما مفید نبوده و مدام در رفت و آمد بوده و در برخی مسابقات و تمرینات حضور نداشته است. ما یک هافبک می‌خواهیم مثل محسن مسلمان یا سروش رفیعی که متأسفانه در تیم‌مان نداریم اما امیدوارم بقیه هافبک‌ها مثل نوراللهی و کمال جورش را بکشند هر چند خود کمال هم هنوز آماده نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      سیستمش برپایه تلفن وزیره.قبل بازی تماس با تیمهای حریف و داوربازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به‌ننظرم‌تاکتیک‌برانکوادامه‌میده‌پرتاب‌اوت دستی بزن‌زیرش‌

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      سیستمشو وزیر میچینه با یه تماس بازیا رو براش درمیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج