۹۵۲۱۴۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بنیادی‌فر: رسانه‌های عربی شیطنت می‌کنند

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مورد مطلب منتشرشده در یک رسانه سعودی گفت: هیچ داوری برای عدم حضور در ایران درخواستی نداشته و این مسئله تنها شیطنت رسانه‌های عربی است.

خبرگزاری فارس: موعود بنیادی‌فر در حاشیه کلاس توجیهی داوران و کمک‌داوران لیگ برتری اظهار داشت: کلاس‌های پیش‌فصل و نیم فصل هر سال برگزار می‌شود. امسال هم مثل سنوات گذشته اشتباهات و مشکلات داوری همیشه وجود داشته، اما ما داوران همیشه سعی و تلاشمان را داشته‌ایم که این اشتباهات را کمتر کنیم و امیدوارم با برگزاری این کلاس‌ها و تدریس مدرسان ایرانی می‌توانیم نیم فصل دوم بهتر داشته باشیم. مطمئن باشید داوران همیشه سعی و تلاش خودشان را دارند که قضاوت کم‌اشتباهی داشته باشند و در مسابقات به نحو احسن ایفای نقش کنند.

بنیادی‌فر در مورد مطلب منتشرشده در رسانه عربستانی مبنی بر اینکه داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر به قضاوت در کشور ایران نیستند، عنوان کرد: این مسئله شیطنت رسانه‌های عربستانی و کشورهای دیگری است. هیچ داوری به شما قول می‌دهم چنین درخواستی نداشته است که نخواهد به ایران بیاید و قضاوت کند. ایران کشوری امن است و به ضرس قاطع می‌توانم بگویم امنیتش در منطقه از خیلی از کشورهای دیگر بالاتر است و تاکید می‌کنم که این شیطنت رسانه‌های عربی است.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مورد اینکه اگر مسئله کناره‌گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود آیا داوران ایرانی هم حاضرند برای قضاوت به کشورهای دیگر نروند، گفت: مطمئن باشید ما همیشه تحت پرچم خودمان هستیم و مطیع تصمیماتی که در ارکان نظام و ارکان فدراسیون فوتبال گرفته شود، هستیم. دوست نداریم کشورمان را در موضع ضعف ببینیم. مطمئن باشید ما هم حمایت می‌کنیم و این کار را انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای جانم موعود خان بنیادی فر،،اولین داور الیت حال حاضر کشور...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج