جاباما
۹۵۲۲۵۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی‌استیشن ۵

کنسول PlayStation ۵ کمتر از یکسال دیگر عرضه می‌شود، اما هنوز جزئیات دقیقی از طراحی ظاهری پلی استیشن ۵ در دست نیست. اخیرا تصاویر تازه‌ای از این کنسول منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

وب‌سایت گجت‌نیوز - نیما رمضانی: کنسول PlayStation ۵ کمتر از یکسال دیگر عرضه می‌شود، اما هنوز جزئیات دقیقی از طراحی ظاهری پلی استیشن ۵ در دست نیست. اخیرا تصاویر تازه‌ای از این کنسول منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی‌استیشن ۵

ما از تعدادی از ویژگی‌های کنسول پلی استیشن ۵ آگاهی داریم، اما هنوز نمی‌دانیم که ظاهر آن چگونه خواهد بود. چند ماه قبل، کیت توسعه این کنسول نیز لو رفته بود که تصور می‌شد ظاهر نهایی آن است، اما در نهایت اعلام شد که این کیت، چیزی بیشتر از یک طراحی اولیه نبوده است.

طرح لو رفته از طراحی ظاهری پلی استیشن ۵؛ واقعی یا دروغین؟

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی‌استیشن ۵

اخیرا یک طراحی تازه از شرکت سونی لو رفته است که احتمال دارد ظاهر نهایی کنسول PS۵ باشد. این پتنت هنوز تایید نشده، اما طراحی که مشاهده می‌کنید، تفاوت فاحشی با یک کنسول بازی معمولی دارد. با این حال، این طراحی جدید نسبت به طراحی قبلی که لو رفته بود، جذاب‌تر است و طرفداران نسبت به آن خوش‌بین‌تر هستند.

همان طور که در این طرح اولیه مشاهده می‌کنید، پلی استیشن ۵ از یک طراحی دو لایه استفاده می‌کند و از رو به رو، شکل کلی دستگاه به حرف X شباهت دارد که البته عجیب است و شاید چنین چیزی بیشتر برای کنسول‌های ایکس باکس مناسب باشد.

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی‌استیشن ۵

این طراحی، درگاه‌های ارتباطی و دکمه‌های روی کنسول را نیز نشان می‌دهد و همانند نسل قبل، دو درگاه یو اس بی، دکمه درایور و دکمه روشن یا خاموش کردن دستگاه را داریم.

اگر اخبار مرتبط با این کنسول را دنبال کرده باشید، شاید به یاد بیاورید که مدتی قبل یک تصویر تیره و بی‌کیفیت از کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شد که البته در آن زمان چندان مورد توجه قرار نگرفت. این طراحی لو رفته جدید، شباهت‌های زیادی به آن عکس دارد و همین مسئله، واقعی بودن آن را محتمل می‌کند. با همه این تفاسیر، هنوز نمی‌توان نسبت به طراحی ظاهری پلی استیشن جدید قاطعانه نظر داد، این احتمال وجود دارد که کنسول مذکور برای مدتی دارای این طراحی بوده، اما در نهایت، سونی آن را تغییر داده و طراحی تازه‌ای را برای آن در نظر گرفته باشد.

تصاویر لورفته از طراحی ظاهری پلی‌استیشن ۵

از نظر سیستم‌های خنک کننده، این طراحی، بهبودی نسبت به پلی استیشن ۴ ارائه نمی‌دهد که این یک نکته قابل تامل است، زیرا کنسول جدید دارای سخت افزار قدرتمندتری بوده و قطعا باید حرارت آن بهتر مدیریت شود.

تا این لحظه، به جز اعلام لوگوی رسمی این کنسول، سونی هیچ گونه اطلاعات دقیقی از آن منتشر نکرده است. طبق اعلام این شرکت، آن‌ها از نمایشگاه E۳، ۲۰۲۰ نیز غایب خواهند بود و قرار است از این کنسول در یک مراسم اختصاصی در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۰ (۱۶ بهمن) رونمایی شود. کنسول PS۵ قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

منبع: gizchina

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چیه بابا ps4 رو کج کردن شده ۵ مثل این میمونه که پاکت شیر رو کج کنی بشه ماست

    • بدون نام

      این یه طراحی الکیه اصلیش خیلیییییییییییییییییییی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج