۹۵۲۷۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رایزنی برای اکران استانی فیلم‌های فجر

رایزنی برای توافق برسر شرایط اکران فیلم‌های راه‌یافته به بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مراکز استان‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: چند سالی است که همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر در تهران، برخی از استان‌های کشور نیز میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ می‌شوند، البته استان‌ها فرصت نمایش همه فیلم‌ها را ندارند و تنها تعدادی از فیلم‌ها آن هم با موافقت تهیه‌کننده اجازه نمایش پیدا می‌کنند.

رایزنی برای اکران استانی فیلم‌های فجر

در این میان برخی از تهیه‌کنندگان از اجرای چنین طرحی راضی نیستند و معتقدند نمایش فیلم در استان‌ها آن هم با تعداد سانس بالا می‌تواند در اکران عمومی فیلم در سطح کشور، صدمه بزند. البته برخی از تهیه‌کنندگان نیز از این امر استقبال کرده و آن را اتفاق خوب برای سینمای ایران می‌دانند.

با توجه به اینکه تنها ۱۱ روز به برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده است، هنوز مشخص نیست که چه فیلم‌هایی در مراکز استان‌ها در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

این را باید به خاطر داشته باشیم نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان‌ها رایگان نبوده و براساس قراردادی که بین تهیه‌کنندگان و برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر بسته می‌شود، بخشی از هزینه فروش فیلم‌ها در شهرستان در اختیار صاحبان فیلم‌ها قرار می‌گیرند.

معمولا نمایش فیلم‌های سودای سیمرغ در استان‌ها گسترده نیست و تنها برای هر فیلم ۳ سئانس درنظر گرفته می‌شود. همچنین آرای مردمی در انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در این بخش در نظر گرفته نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گروهی از تهیه‌کنندگان به‌عنوان نماینده این قشر از سینمای ایران جلساتی را با برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر برگزار کرده‌اند که درباره چگونگی نمایش و تعداد سانس فیلم‌هایی که تمایل به نمایش در استان‌ها را دارند، به نتیجه نهایی برسند.

پیش از این شورایعالی تهیه‌کنندگان اعلام کرده بود در صورتی که خواسته صاحبان فیلم‌ها تامین نشود، هیچ فیلمی در این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان‌ها نمایش داده نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج