جاباما
۹۵۲۸۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الهامی: من و گل‌محمدی رقابتی با یکدیگر نداریم

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: من و یحیی گل‌محمدی رقابتی با یکدیگر نداریم و فقط دو تیم پرسپولیس و تراکتور برابر هم قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم: ساکت الهامی با اشاره به آخرین وضعیت تراکتور بعد از اتمام اردوی ترکیه گفت: وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است. یک اردوی بسیار خوب را در ترکیه پشت سر گذاشتیم که به همین خاطر باید از زحمات آقای زنوزی تشکر کنیم. در حال حاضر هم در تبریز تمرین می‌کنیم تا آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شویم. در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است، ولی تلاش ما این است که مسیر رو به رشدمان را ادامه داده و بتوانیم در پایان فصل هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

وی در مورد جذب حمزاوی اوکاچا الجزایری تأکید کرد: حمزاوی بازیکن توانمندی است که در ترکیه به تیم ما اضافه شد. او می‌تواند در تیم ما تأثیرگذار باشد و امیدوارم با اضافه شدن حمزاوی شرایط تیم در خط حمله بهتر شود.

الهامی درباره جدایی سه بازیکن خارجی تراکتور و دلایل این موضوع خاطر نشان کرد: از جمع بازیکنان خارجی فقط میمبلا در تیم ما ماند و دیگر هم درست نیست که در مورد بازیکنان جدا شده صحبت کنیم. مازولا که دیگر برنگشت و سوگیتا و فورچونه هم خودشان شرایط جدایی‌شان را رقم زدند. ما بازیکنان خوبی داریم و تمام تمرکزمان روی این موضوع است که با این بازیکنان توانمند نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اینکه گفته می‌شود تراکتور قصد دارد یک مهاجم ژاپنی را به قیمت پنج میلیون یورو جذب کند، تصریح کرد: من در جریان این موضوع قرار ندارم.

الهامی با بیان این مطلب که بازی پرسپولیس - تراکتور همانند یک دربی اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: در شروع مجدد لیگ با تیم گردن کلفتی روبه‌رو می‌شویم که سه سال قهرمان ایران بوده است و در نیم‌فصل اول هم به قهرمانی رسید. این بازی برای هر دو تیم سخت است و فکر می‌کنم یک بازی کاملاً تاکتیکی خواهد بود. امیدوارم که شاهد بازی زیبایی باشیم تا فوتبالی‌ها از تماشای این بازی لذت ببرند.

وی که چندی پیش در بازی تراکتور مقابل شهر خودرو یحیی گل‌محمدی را شکست داد، در مورد تقابل دوباره با این مربی گفت: من و یحیی دوست هستیم و هیچ رقابتی با هم نداریم، در ضمن قرار است دو تیم تراکتور و پرسپولیس روبه‌روی هم قرار بگیرند. گل‌محمدی یک مربی موفق و توانمند است و برای او آرزوی موفقیت دارم.

الهامی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی برابر پرسپولیس برای تراکتور راضی‌کننده است؟»، اظهار داشت: تیم‌های مدعی در این فصل، حتی در بازی‌های بیرون از خانه هم دنبال برد هستند. ما در جمع مدعیان هستیم و در هر بازی برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم، در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج