۹۵۳۱۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ستین: از تیمم خوشم نیامد

بعد از اتمام دیدار دوتیم ایبیزا و بارسلونا در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی اسپانیا، کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

فوتبالی: بعد از اتمام دیدار دوتیم ایبیزا و بارسلونا در مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی اسپانیا، کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به سختی و به لطف گل لحظات پایانی گریزمان موفق شد تا حریفش را از پیش رو بردارد. در اینجا می‌توانید گزیده‌ای از صحبت‌های سرمربی بارسا را مطالعه کنید:

*برنامه ریزی تان برای ابتدای بازی چه بود؟

ما مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم که از نظر دفاعی خوب کار می‌کردو به گل اول بازی رسیدند. این گل به آن‌ها اعتماد به نفس داد و ما هم بی دقتی‌هایی داشتیم. توپ‌هایی را از دست می‌دادیم که به آن‌ها جان تازه‌ای می‌داد و این کار را برایمان سخت می‌کرد. تیم حریف با اقتدار بالایی کار کرد، ولی وقتی توپ را در اختیار داشته باشی حریف را خسته می‌کنی و ما توانستیم اینگونه به گل برسیم. راضی هستم. با قاطعیت نبردیم، ولی بازی ساده‌ای نبود.

*نکات مثبت بارسا دراین بازی چه بود؟

در بازی اول تیم زیر نظر من، ما بیشتر کنترل همه چیز را در اختیار داشتیم. دراین بازی بی دقتی‌های زیادی کردیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم و باید مانع از تکرار این اتفاق شویم.

*حس کردید که در برخی لحظات کنترل بازی از دست تیمتان در رفته؟

باختن و مساوی کردن هم گزینه‌های دیگری به جز پیروزی هستند. به ویژه وقتی در جام حذفی یک تک بازی باشد. اگر بازی برگشت هم درکار بود رویه به نحو دیگری پیش می‌رفت. بازی‌های تک حذفی دام بزرگی هستند. ما دراین بازی آرامش کافی را نداشتیم

*در این بازی تنها سه شوت در چارچوب داشتید

این نشانه عملکرد قدرتمند ایبیزا است. بازی آسانی نبود. آن‌ها خیلی خوب کار کردندو کار را برای ما سخت کردند. ما نتوانستیم قاطعانه کار کنیم. آن‌ها گل اول را زدند و کار برای ما پیچیده‌تر شد.

* در یک ساعت اول عملکرد تیمتان خوب بود؟

نه. اصلا از عملکرد تیم خوشم نیامد، ولی درک می‌کنم که در چنین بازی‌هایی شرایط برای تیم سخت می‌شود. ایبیزا تیمی تهاجمی بود که راه را برای بازی کردن ما بسته بود و این کار را سخت کرد. من خوشحال می‌شدم اگر می‌توانستیم دقیق‌تر کار کنیم و اوضاع برایمان بهتر پیش می‌رفت، ولی وقتی ایرادات تیم را می‌بینی باید آن‌ها را برطرف کنی

* تا دقیقه ۷۰ شوت خاصی به سمت دروازه حریف نزدید.

بله گفتم که ایبیزا بازی خیلی خوبی انجام داد. آن‌ها خیلی تلاش کردند. من تعدادی از بازیهایشان را تماشا کرده بودم و اصلا ندیده بودم که با این جدیت بازی کنند، ولی من همیشه به بازیکنانم هشدار می‌دهم که حریف شاید اینگونه هم کار کند. این نشان ارزش بالای ایبیزاست. ما خوب کار نکردیم و من از عملکرد تیمم دراین بازی خوشم نیامد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج