جاباما
۹۵۳۴۳۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شوخی جالب بازیکنان استقلال

خوب شد استراماچونی این روز‌ها را ندید!

بلاتکلیفی و سردرگمی باشگاه استقلال طی روزهای اخیر صدای فرهاد مجیدی را هم درآورد. حال فکرش را بکنید اگر در شرایط کنونی هنوز استراماچونی سرمربی استقلال بود... به نظرتان چه اتفاقی می افتاد؟

خبرورزشی: بلاتکلیفی برای استقلال از در و دیوار می‌بارد. آبی‌پوشان تا همین دیروز نمی‌دانستند در پلی‌آف بازی می‌کنند یا نه؟ به این مورد باید مشخص نبودن تاریخ جدال‌های معوقه با فولاد و سپاهان را هم افزود. تازه اگر همه این موارد حل و فصل شود، داستان حل مشکلات فنی از راه می‌رسد و...

این موارد برای بازیکنان و هواداران باعث سرگیجه شده چه رسد به فرهاد مجیدی و همکارانش که انصافاً باید به آن‌ها حق داد دچار سردرگمی شوند. اتفاقاً همین مسئله به یکی از سوژه‌های بازیکنان استقلال بدل شده بود.

برخی استقلالی‌ها به شوخی و با خنده می‌گفتند: یک روز مترجم نداشتیم و یک بار هم داستان برف تهران و زمین تمرین پیش آمد تا عصبانیت استراماچونی به اوج خودش برسد. حالا فکرش را بکنید که داستان لیگ قهرمانان و بلاتکلیفی مسابقات هم در زمان او اتفاق می‌افتاد، آن وقت این مربی ایتالیایی چنان داد و فریادی راه می‌انداخت که بیا و ببین.

اگر این وقایع در دوران استرا رخ می‌داد، او احتمالاً یک بلایی سر خودش می‌آورد بنابراین خوب شد که مرد ایتالیایی این روز‌ها را ندید و زدوتر از تهران رفت وگرنه ماجرا‌های تیم ما هر روز سوژه اصلی تمام رسانه‌های ایرانی و ایتالیایی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بااین گزارشات مااستقلالیها خریدخبرورزشی روتحریم کردیم بسوز بسوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج