۹۵۳۶۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد فرهاد مجیدی از AFC؛ نمی‌توانید هواداران ما را نادیده بگیرید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان سرمربی تیم باید بگویم هنوز دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردم که چرا این دیدار باید خارج از ایران برگزار شود.

خبرگزاری فارس: فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر الکویت اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، باید به عنوان سرمربی استقلال بگویم هنوز دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردم که چرا این دیدار باید خارج از ایران برگزار شود.

وی افزود: با همه احترامی که برای afc قائل هستم و در همه عمر فوتبالی خود خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است، اما برایم قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر afc احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

وی عنوان کرد: استقلال با تیم‌های هم گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم گروه در کشور‌های مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است، اما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می‌کنند. فدراسیون آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم، به دلیل هواداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده سازی این تیم برای این مسابقه بیان کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم، اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌ها برای پرواز به دبی و تاخیر ۸ ساعته در این مسیر اظهار داشت: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

مجیدی در پایان صحبت‌های خود گفت: از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج