جاباما
۹۵۳۷۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کلوپ: آدم فضایی نیستم

سرمربی تیم فوتبال باشگاه لیورپول انگلیس در شرایطی که طبیعتا باید روحیه خوبی داشته باشد و مشکلی بین او و رسانه‌ها دیده نشود، به بیشتر درخواست‌ها برای مصاحبه‌ها پاسخ مثبت می‌دهد، البته در سال‌های گذشته رابطه چندان ایده‌آلی با رسانه‌ها نداشت و تقریبا از وی بعید بود به درخواست یک مصاحبه اختصاصی تن بدهد.

فرهیختگان: سرمربی تیم فوتبال باشگاه لیورپول انگلیس در شرایطی که طبیعتا باید روحیه خوبی داشته باشد و مشکلی بین او و رسانه‌ها دیده نشود، به بیشتر درخواست‌ها برای مصاحبه‌ها پاسخ مثبت می‌دهد، البته در سال‌های گذشته رابطه چندان ایده‌آلی با رسانه‌ها نداشت و تقریبا از وی بعید بود به درخواست یک مصاحبه اختصاصی تن بدهد. حالا سان لندن خوشحال از داشتن یک مصاحبه اختصاصی با یکی از پر افتخارترین و محبوب‌ترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال آن را در تیتر اول بخش ورزشی خود منتشر کرده است.

پیروزی برابر ولورهمپتون از هفته ۲۴ لیگ برتر انگلیس مهر چندین و چند بار‌ بود برای تایید برتری سرخ‌های آنفیلد و شاگردان یورگن کلوپ در فوتبال جزیره و البته در نگاهی فراتر در قاره سبز. اکنون لیورپول با یک بازی کمتر از رقبای جدی خود و با ۶۷ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس خیمه زده و من‌سیتی ۵۱ امتیازی همچنین لستر ۴۸ امتیازی و چلسی ۴۰ امتیازی کمترین امیدی برای رسیدن به آنها نخواهند داشت.

از یورگن کلوپ درباره این موفقیت و راز تشدید فاصله با سایر رقبا پرسیده شد و او گفت: «اولین چیزی که به ذهن می‌رسد تلاش بازیکنان است، البته می‌دانید من اهل فروتنی افراطی نیستم و مایلم بگویم سرمربی تیم هم در این موفقیت نقش داشته است. مساله چند بعدی است و مشخص است که سایر رقبا امسال بهترین نبودند، اما این از ارزش کار لیورپول که حمله می‌کند کم نمی‌کند و مسلم است که ما بهترین بوده‌ایم.»

خبرنگار سان لندن با اشاره به برتری‌ها و برگ برنده‌های شاگردان کلوپ می‌گوید: «در چنین شرایطی سوال کردن از نقاط ضعف و ایرادهای تیم به نظر شما اشتباه است؟»

کلوپ پاسخ می‌دهد: «نه هرگز، اتفاقا این سوال کاملا بجاست باید بگویم یک تیم حتی در اوج مشکلات خاص خودش را دارد. حتی در شب قهرمانی هم اگر فرصت داشته باشم با مدیریت باشگاه در مورد اشتباهات فاحش در فصل بدنسازی و نکاتی در مورد خرید و فروش‌های اشتباه صحبت خواهم کرد. از طرف من هم مشکلاتی وجود داشته است. به‌عنوان مثال در ابتدای فصل اشتباهات تاکتیکی وجود داشت اما کم‌کم رفع شد. من آدم فضایی نیستم و همیشه درصدی از آزمون و خطا در کار هم وجود دارد.»

خبرنگار در مورد مصدومیت سادیو‌ مانه، ستاره سنگالی لیورپول می‌پرسد و کلوپ می‌گوید: «برای حضور در صدر جدول باید هزینه آن را هم پرداخت کنیم. طبق گزارش کادر پزشکی به نظر می‌رسد او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است. نمی‌توانم نگرانی خود را از این موضوع پنهان کنم، اما امیدوارم این مشکل در اسرع وقت حل شود. دوست ندارم واقعیتی را که پزشکان به من منتقل کرده‌اند به‌زودی قبول کنم، هنوز هم امیدوارم که پیش‌بینی شده به تمرین‌ها برگردد اما باید واقع‌بین بود و با مشکلات دست‌وپنجه نرم کرد.»

از کلوپ درباره خرید امباپه سوال می‌شود و در این خصوص او این‌گونه اظهارنظر می‌کند: «رقمی که در مورد خرید امباپه عنوان شده به نظر من غیرمنطقی است و دلیلی ندارد که چنین ریسکی داشته باشد. او بازیکن خوبی است اما خوب‌تر از چارچوب لیورپول نخواهد بود. باید نکاتی را رعایت کنیم و به ذات تیم احترام بگذاریم. دلیل ندارد ۳۰۰ میلیون یورو برای یک بازیکن پرداخت شود اما دلهره پرداخت حقوق کارکنان باشگاه را داشته باشیم.»

سان لندن بر این باور است که کنایه‌های کلوپ در نشست خبری پس از بازی با ولورهمپتون باعث دلخوری سرمربی من‌سیتی شده است. کلوپ در این باره می‌گوید: «هیچ کنایه‌ای در کار نبوده ما بازی‌های فشرده داشتیم و اتفاقا برای من مهم بود که بدانم چند امتیاز با آنها اختلاف داریم. بعد هم به من گفتند که اختلاف ما با منچسترسیتی به ۱۶ امتیاز رسیده است. مساله ساده بود و من قصد توهین نداشتم. از طرفی می‌خواستم به فشردگی بازی‌ها اشاره کنم و بگویم که در یک هفته سه بازی خواهیم داشت و باید به فکر بازیکنان و تیم خود باشم. همه می‌دانند که من برای مربیان بزرگ به‌خصوص سرمربی بااخلاق من‌سیتی چقدر احترام قائل هستم.»

تیم فوتبال لیورپول بعد از پیروزی این هفته در بیست‌وسومین بازی خود حالا ۲۷ امتیاز دیگر لازم دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. اگر این پیروزی‌ها پشت سرهم رخ دهد لیورپول می‌تواند در چهارم آوریل بعد از بازی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، قهرمانی خود در لیگ برتر جزیره را قطعی کند. درواقع در آن تاریخ ۶ هفته به پایان فصل باقی می‌ماند. چنین رکوردی تاکنون در اختیار منچسترسیتی در سال ۲۰۰۱ بوده در حالی که تنها پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده بود و به نظر می‌رسد مردان کلوپ می‌توانند به راحتی این رکورد را بشکنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه کسی گفته تو هستی???زیادی خودتو گنده نکن هع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج