۹۵۴۲۵۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

٤٢ درصد متقاضیان مسکن‌ملی حذف شدند

وزیر راه و شهرسازی از حذف ٤٢درصد از ثبت‌نام کنندگان در دور اول ثبت نام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن‌ملی تا قبل از عید آغاز می‌شود.

ایرنا: وزیر راه و شهرسازی از حذف ٤٢ درصد از ثبت‌نام کنندگان در دور اول ثبت نام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن‌ملی تا قبل از عید آغاز می‌شود.

محمد اسلامی روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در جمع خبرنگاران به پایان پالایش اطلاعات متقاضیان مسکن ملی اشاره کرد و خبر داد: ٤٢ درصد ثبت نام کنندگان در سامانه مسکن ملی فاقد شرایط شناخته شدند و ٥٨ درصد شرایط حضور در این طرح را دارند.

وی گفت: برای ٥٨ درصدی که در دور اول واحد شرایط شناخته شدند، ١٤٠ هزار واحد ساخته می شود و تعداد زیادی زمین در شهرهای بزرگ به گروه‌های واجد شرایط داده می شود که باید سازمان نظام مهندسی در تهییه نقشه ها و نظارت بر ساخت و ساز حضور موثر داشته باشد.

وی از دوره جدید مدیریت سازمان نظام مهندسی خواست تا طرح اقدام ملی مسکن را مدیریت کند و ادامه داد: فاز دوم ثبت نام قبل از پایان سال انجام می شود و شناسایی متقاضیان واقعی در مرحله دوم آسان تر خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح مسکن ملی فرصت ساخت و ساز زیادی را در کشور تعریف می کند که در این شرایط نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشور پررنگ تر خواهد بود.

مراسم معارفه «احمد خرم» رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان و و تودیع «فرج الله رجبی» رییس پیشین سازمان، امروز (یکشنبه ۶ بهمن) در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در مراسم امروز اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی دوره هشتم و نیز روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین ق

      باسلام خسته نباشی بنده بادوفرزند دانشجوونداشتن خانه وبیمه تاچندسال پیش کارگری کارمیکردم تااینکه دچارمریضی روماتیس شدم نمیتوانم کارگری کارکنم وهرجاکه مراجعه کردم که به عنوان سرایداری نگهبانی رانندگی پایه ۲بهم کارندادن چون پارتی ندارم بخداقسم تمها درامدی که دارم یارانه است شرمنده زن وفرزندانم شدم وزمان ثبتنام خانه خبر نشدم گفتن مهلتش به پایان رسیده شمارابه خداقسمتان میدهم که فکری برابیکاری بیمه وخانه برای من انجام دهید اخرین امیدم اول به خدا وشماهست راهی نشانم دهید کارت حرفه کارگری هم تازمانی که میتوانستم کارکنم دارم ایامیتوانم بیمه بیکاری شوم ایامیتوانم صاحب خانه بشم بخدازندگی برامن ودوفرزنددانشجویم خیلی سخته کمکم کنیدازشمابزرگواران متشکرم خدانگهدارتان باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اه نفرینت ایشالا این مسولین دولت مردم میگیربودجه منابع شغلامون خرج ملیون ملیون افغانی میکنن لعنت

    • محمد. ع استان مرکزی ش خمین

      باعرض سلام وخسته نباشید.من باداشتن همسر و فرزند واداشتن پنجاه سال سن هنوز نه توانستم کار داشته باشم ونه خانه ونه در آمدی.. ۲۲سال است ازدواج کرده ام والان فرزندم نزدیک به ازدواج است ولی هنوز مستاجر می‌باشم نه،توانسته ام وام بگیرم ونه کاری از دستم بر ای خانه دارشدن برآمده است خواهشمندم در این زمینه مرا یاری دهید تاماهم باتوکل به خدا ویاری شما عزیزان سرپناهی برای خانواده داشته باشیم با تشکر از همه ی شما عزیزان.

    • سیستانی

      فرم ج یعنی فرم جهانگیری و شرکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج