۹۵۴۸۰۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای مهاجمی که از دست پرسپولیسی‌ها پرید

مهاجم اوکراینی گزینه پرسپولیسی‌ها سه روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، صبرش تمام شد و به صبر برای مذاکره پایان داد.

خبرورزشی: در زمان تعطیلات لیگ و باز بودن پنجره نقل و انتقالات، یکی از ایجنت‌های فعال در بازار اروپا به دفتر محمدحسن انصاری‌فرد مراجعه کرد و به مدیرعامل باشگاه، جذب بازیکنی به نام «آرتم کراوتس» را پیشنهاد داد. این بازیکن ۳۰ ساله و اوکراینی، مهاجمی حدوداً دو متری است که در لیگ ترکیه و برای باشگاه کایسری‌اسپور توپ می‌زد، اما باشگاه مراقب بود که پیشنهاد ایجنت او به پرسپولیسی‌ها، مثل یک راز باقی بماند.

در همان ابتدای کار، مدیران پرسپولیس به دنبال توافق مالی با این بازیکن رفتند. وکیل کراوتس، رقم ۴۵۰ هزار دلار را پیشنهاد کرد که واقعاً رقم بالایی بود، اما این بازیکن در لیگ دشوار ترکیه موفق شده بود در همین فصل و در ۳۶ بازی، ۸ گل به ثمر برساند و پیش‌بینی می‌شد در لیگ ایران، تعداد گل‌های بیشتری را رقم بزند.

فردی که در این مذاکرات بود، به مدیران باشگاه توصیه کرد مذاکرات را ادامه بدهند و او هم تلاش خود را می‌کند تا پیشنهاد بازیکن اوکراینی را به نصف برساند. یعنی کراوتس را برای ۶ ماه باقی‌مانده از فصل، با رقمی حدود ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار دلار به ایران بیاورد. البته انصاری‌فرد که می‌داند با بحران مالی و به خصوص ارزی مواجه شده، زیر بار این رقم هم نرفت ولی با این حال، ماجرای شروع مذاکرات با کراوتس را به گوش وکیل گابریل کالدرون، سرمربی وقت تیم رساند.

در آن زمان، کالدرون به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کرده و برای باشگاه کلی شرط و شروط برای تمدید قرارداد گذاشته بود که تقریباً هیچ کدام از شرط‌های او، توسط مدیران باشگاه تأیید نشد و در نهایت کار به جدایی قطعی کشید.

همان روزها، مهاجم ۳۰ ساله و اوکراینی که برای روشن شدن تکلیفش عجله داشت، از طریق ایجنت ایرانی خود بار دیگر به دنبال پیشنهاد جدید رفت و حتی شنیدیم این بار با رقم ۳۰۰ هزار دلار برای ۶ ماه با شرط تمدید قرارداد در صورت توافق طرفین برای دو فصل موافقت کرد، اما پرسپولیسی‌ها برای پیشنهاد دوم این بازیکن هم فرصت خواستند، چون تأیید یا رد او باید توسط گابریل کالدرون انجام می‌شد و کالدرون نیز با باشگاه به مشکل برخورده و پاسخ هیچ کدام از ایمیل‌های مدیران پرسپولیس را نمی‌داد.

سه روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، صبر این بازیکن تمام شد و به صبر برای مذاکره پایان داد. البته شنیدیم فردی در این میان باعث ایجاد اختلاف بین او و پرسپولیسی‌ها شد. این فرد برای آنکه کراوتس را به یک باشگاه متمول شهرستانی بکشاند، حسابی علیه پرسپولیس جوسازی کرد و حتی شنیدیم این موضوع را هم گفته بود که باشگاه پرسپولیس، چون یک باشگاه دولتی است، توانایی پرداخت دلار به خارجی‌ها را ندارد و اگر راهی این باشگاه تهرانی شود، برای دریافت پول قراردادش با مشکل مواجه خواهد شد. به همین علت، مهاجم اوکراینی در آخرین پیام برای باشگاه پرسپولیس درخواست ۵۵۰ هزار دلاری داد تا همانجا، مذاکرات برای همیشه متوقف شود. البته او از اوضاع اقتصادی در ایران دچار نگرانی شد و به وکیل و ایجنت خود اعلام کرد به ایران نمی‌آید.

به هر حال جذب این بازیکن از دستور کار پرسپولیس خارج شد و آن‌ها با اوساگونا به توافق رسیدند تا با حدود ۱۵۰ هزار دلار برای ۶ ماه، با این مهاجم نیجریه‌ای عقد قرارداد کردند. آرتم که بازوبند کاپیتانی کایسری اسپور ترکیه را بر بازو دارد، قبول کرد فعلاً در این باشگاه بماند و اگر پیشنهادی بهتر به دستش رسید، تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اروپا، تیم خود را تغییر بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      حرف از بازیکن اوکراینی نزن یه بار حسابی سرمونو تراشیدن رفتن دیگه بسه

    • بدون نام

      دوباشگاه ایرانی دنبالشن اینو گفتی که خرابش کنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج