۹۵۴۹۷۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

اسامی مصدومان حادثه اتوبوس تهران-شیراز

اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان اعلام شد.

واحد مرکزی خبر: اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان اعلام شد.

اورژانس اصفهان اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان را اعلام کرد.

فرهاد ملک‌زاده، مینا استواری، ایمان اسداللهی، محمد رشیدی، مسعود رشیدی، فاطمه استخری، ملیکا رشیدی، هومن صلاحی، ساناز معبودی، سعید قره‌چاهی، سید بهروز بهشتی، خدیجه قانع، محمد رحیمی، سید محمد موسوی، حسین اهل عالم، علی کلاهی، سجاد استخری و یک نفر هم آقای ناشناس مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان هستند.

در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اصفهان به شیراز که ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۵ محور اصفهان - شیراز (سپاهان شهر) رخ داد ۹ مسافر در دم جان باختند و ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه این اتوبوس از تهران به مقصد شیراز در حرکت بود افزود: علت حادثه خواب آلودگی راننده بوده است.

روابط عمومی اورژانس استان اصفان اعلام کرد: ۱۲ آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین را پس از ارایه خدمات اورژانسی به بیارستان‌های الزهرا، شریعتی و کاشانی انتقال دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      واقعا ناراحت کننده است چرا برخورد جدی صورت نمیگیره با رانندگان متخلف که جان خود ودیگران را به خطر میندازن تا کی شاهد حوادث ناگوار برای هموطنان باشیم

    • بدون نام

      حوادث تلخ از این دست در ایران تمامی نداره ، وقتش رسیده مردم تمام وسایل نقلیه موتوری را تحریم کنند .

    • ایرانی

      از ملت بزرگ ایرانتقاضا دارم حال که خدابعلت نالایقی رهبران و مسئولین کشور و بی عرضگی خودمان از ما روی برگردنده شما را به خدا از سوار شدن تو این ارابه های مرگ خودداری کنید چقدر از عزیزان ما باید تو. این را. قربانی شوند شما را به هر که اعتقاد دارید کمک کنید تا این دوران کثیف بگذرد همه با هم کمک کنید

    • بدون نام

      نیمه شب اکثرمسافرا همه خوابن شاگردراننده نباید راننده رو تنها بزاره مگه اومده خوابگاه که همراه کمک راننده رفته تو جایگاه استراحت.

    • دایی عباس راننده اتبوس اصفهان

      یه سری راننده اتوبوس بی تجربه را اکثره شرکتها استخدام میکندد که جان خودشون ودیگران را به خطر میدازند مسولین باید با چنین شرکتها برخورد جدی کنند فقط مقصره اصلی شرکتها هستند که شناختی رو راننده ندارند وماشین بهشون میدند وفقط وفقط میخاند کارخودشون حل بشد وسرویس شرکتشون انجام بشد واین سری افراد آبروی رانندهای اتبوس باسابقه را هم میبرند البته یه موقع اینجا تعریف کردن از خودم نبود که بعضیها بگند میخاست از خودش بگد نه هموطنان عزیز اینجا فقط شرکتها مقصر هستند که شناختی رو راننده ندارند آیا عالم اون راننده درونش چی باشد ......وهزاران چیزه دیگه مسولین عزیز یه کمی رسیدگی بیشتر کنید البته رسیدگی که ندارید بخدا بی انسافی هست یه بچه را بی پدر کنید یا یه بزرگتری را از خانواده بگیرید آقای مسولین خودتان را بزارید به جای اون بچه که پدرش را میخاد به فکر مردم باشید رسیدگی کنید فقط به فکر پرکردن جیب خود نباشد ترمینال وراننده را چک کنید سابقه طرف را ببینید نکنید با مردم اینطوری یه کم شرف وغیرت ومردونگی داشته باشید بخدا دارید ظلم میکنید اون مدیر دفتر را توبیخ کنید تا یه درسی باشد برای بقیه شرکتها به راحتی ازش نگذرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج