۹۵۵۱۸۴
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

انفجار پیک‌نیک ۱۳ مصدوم به جا گذاشت

سخنگوی اورژانس همدان اعلام کرد: در پی انفجار کانکس پیمانکاران محوطه سازی منطقه سرگذر واقع در ابتدای خیابان شهدا و پیاده راه امام خمینی(ره) ۱۳ نفر مصدوم و به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

ایسنا: سخنگوی اورژانس همدان اعلام کرد: در پی انفجار کانکس پیمانکاران محوطه سازی منطقه سرگذر واقع در ابتدای خیابان شهدا و پیاده راه امام خمینی(ره) ۱۳ نفر مصدوم و به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

عباس اولیاسمیع در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: ساعت ۵:۲۶ دقیقه عصر امروز به علت انفجار پیک‌ینک در یک کانکس در ابتدای خیابان شهدا منطقه سرگذر به فوریت‌های اورژانس درخواست کمک داده شد که به سرعت سه کد عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در صحنه حادثه ۹ مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان بعثت انتقال یافتند؛ دونفر از آنها کارگر کانکس و هفت نفر عابران اطراف کانکس بودند همچنین چهار مصدوم توسط مردم به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه باید برای حفظ سلامت شهروندان آموزش های پیشگیرانه از خطر به آنها داده شود، خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۳ نفر توسط این حادثه مصدوم و در بیمارستان بعثت پذیرش شدند و در مجموع حال عمومی مصدومان خوب است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان نیز از وقوع انفجار در کانکس پیمانکاران محوطه سازی منطقه سرگذر واقع در پیاده راه امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد.

محمدرضا بیاناتی با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از اعلام وقوع انفجار به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۷:۲۵:۴۶ مأموران آتش‌نشانی رأس ساعت ۱۷:۲۹ خود را به محل سانحه رساندند.

وی با بیان اینکه استفاده از پیک‌نیک در محیط بسته کانکس و انتشار گاز در این محیط کوچک منجر به وقوع انفجار شده است، گفت: سه فرد داخل کانکس دچار مصدومیت شدید شده‌اند، ضمن اینکه سه رهگذر نیز که یکی از آنها خانم بود نیز به خاطر شدت انفجار دچار آسیب‌دیدگی شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از حضور سه گروه آتش‌نشان از سه ایستگاه ۱۱، ۱۸ و ۲۱ در محل حادثه خبر داد و افزود: عملیات اطفاء حریق توسط آتش‌نشانان انجام شد و مصدومان نیز با حضور به موقع اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش زودتر بقیه افاغنه بروند کشورشان تا
      شاهد قتل این زن بیچاره راننده مسافرکش
      نباشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجابرن .سازاینجاضرب اینجا کجابرن بهزاینجا..کویت هست برای انها

    • بدون نام

      باید با پیکنیک سازان غیراستاندارد برخورد شدید قضایی شود................،،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج