۹۵۶۵۶۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس آخر فصل دروازه‌بان ندارد

پرسپولیس این روزها درحالی برای کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های نیم‌فصل دوم خود در لیگ برتر تلاش می‌کند که با مشکلات مالی شدیدی دست به گریبان است و بدهی‌های تازه‌ای به بدهی‌های گذشته این باشگاه اضافه شده است.

فرهیختگان: پرسپولیس این روزها درحالی برای کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های نیم‌فصل دوم خود در لیگ برتر تلاش می‌کند که با مشکلات مالی شدیدی دست به گریبان است و بدهی‌های تازه‌ای به بدهی‌های گذشته این باشگاه اضافه شده است. البته گفته می‌شود تلاش‌هایی برای حل این مشکلات درحال شکل‌گیری است، اما باید دید نتیجه این تلاش‌ها چقدر مثبت خواهد بود.

150هزار دلار هنوز نرسیده

علیرضا بیرانوند آخر فصل پرسپولیس را ترک می‌کند و راهی تیم تازه‌اش در بلژیک می‌شود. باشگاه پرسپولیس که این روزها شدیدا به پول نیاز دارد توانسته رضایت تیم خواهان را برای پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن جلب کند و بیرانوند را در پایان فصل راهی تیم بلژیکی کند. طبق قراری که دو باشگاه با هم گذاشته‌اند تیم بلژیکی مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده که البته هنوز این پول به حساب باشگاه پرسپولیس نیامده است! تحریم‌ها مشکلات زیادی را برای انتقال این پول به وجود آورده، اما باشگاه بسیار امیدوار است که این پول ظرف ۲، ۳ روز آینده به دست‌شان برسد.

اگر این پول برسد، نوبت بعدی پرداخت تیم بلژیکی ظرف ۲ ماه آینده خواهد بود و مبلغش ۲۰۰ هزار دلار است. طبق قرار، بیرانوند باید تا ۲ ماه دیگر برای دادن تست پزشکی راهی بلژیک شود و بعد از تایید شرایط پزشکی این بازیکن مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به حساب پرسپولیس واریز می‌شود که قطعا باشگاه برای دریافت این پول هم با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد. قرار است ۳۵۰ هزار دلار باقی‌مانده از مبلغ رضایتنامه سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. باید دید این ۱۵۰ هزار دلار به‌موقع به دست باشگاه می‌رسد یا کشمکش‌ها در این مورد باز هم ادامه خواهد داشت.

محکم‌کاری جالب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که شدیدا با مشکلات مالی روبه‌رو است برای دریافت مبلغ رضایتنامه بیرانوند حسابی دست به محکم کاری زده و با باشگاه بلژیکی به توافق جالبی رسیده است. شنیده‌ایم باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ بلژیک توافق کرده که بعد از تایید وضعیت پزشکی بیرانوند، اگر این بازیکن دچار مصدومیتی شود، باشگاه بلژیکی موظف است که پول رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس بپردازد. با توجه به اینکه زمان تست پزشکی بیرانوند در اواخر فصل جاری صورت می‌گیرد، این احتمال وجود دارد که این بازیکن در اواخر فصل خود را از مصدومیت‌های احتمالی دور نگه دارد تا مشکلی برای انتقالش به وجود نیاید.

قرارداد 3 ساله و 3 میلیون دلاری برای بیرانوند

قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم آنتورپ بلژیک ۳ ساله است. می‌گویند رقم این قرارداد ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است که البته ۴۰ درصد آن به‌عنوان مالیات کم می‌شود و این مبلغ به عدد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای ۳ سال می‌رسد. باید دید آفرهای این قرارداد چه خواهد بود و آیا رقم این قرارداد به ۳ میلیون دلار خواهد رسید یا نه.

رادو هم آزاد می‌شود!

شاید هواداران پرسپولیس ندانند، اما بعد از قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس باید منتظر آزاد شدن بوژیدار رادوشویچ دیگر سنگربان پرسپولیس در پایان فصل باشیم. این بازیکن قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد این بازیکن نشده است. البته رادو هنوز بخش عمده‌ای از طلبش را از باشگاه نگرفته و البته بی‌حاشیه در کنار تیم حضور دارد. باشگاه تاکید می‌کند که قرارداد این بازیکن حتما تمدید می‌شود، اما باید دید با توجه به بدهی زیادی که این باشگاه به رادو دارد، آیا در پایان فصل قرارداد همکاری میان طرفین تمدید خواهد شد یا نه.

تلاش انصاری‌فرد برای تامین پول

مدیرعامل پرسپولیس این روزها تمام سعی‌اش را به‌کار گرفته تا از اسپانسرهای باشگاه پولی را دریافت کرده تا به کمک آن بخشی از بدهی‌های باشگاه را با آن بپردازد. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد غیر از ۱۵۰ هزار دلاری که قرار است ظرف ۲، ۳ روز آینده به حساب سرخ‌ها واریز شود، مبلغی هم توسط اسپانسرها طی این هفته به دست باشگاه پرسپولیس خواهد رسید. گفته می‌شود انصاری‌فرد قول‌هایی را از اسپانسرها برای واریز این پول گرفته و خیلی امیدوار است که بتواند این هفته بخشی از پول بازیکنان و البته قسط اول دستمزد یحیی گل‌محمدی و دستیارانش و البته اوساگونا را بپردازد.

در انتظار شکایت کالدرون و صدور حکم برانکو

این روزها کار باشگاه پرسپولیس انتظار کشیدن است. از باشگاه وقتی درمورد پرداخت طلب کالدرون و برانکو و بودیمیر و دستیاران برانکو می‌پرسیم متوجه می‌شویم خبری از توافق نیست و باشگاه منتظر است تا کالدرون شکایتش را به فیفا مطرح کند و فیفا درمورد شکایت برانکو و دستیارانش و البته شکایت بودیمیر رای نهایی را صادر کند تا آن وقت برای حل مشکلات اقدام لازم صورت بگیرد. بی‌پولی باشگاه مشکل‌ساز شده و ظاهرا مدیران پرسپولیس چاره‌ای جز وقت گرفتن و گذراندن روزهای پیش‌رو ندارند.

طلسم طلب بشار می‌شکند؟

باشگاه پرسپولیس می‌گوید این هفته بخشی از طلب بشار را پرداخت می‌کند. نمی‌دانیم این وعده چقدر عملی می‌شود، اما باشگاه می‌گوید حدود ۱۵۰ هزار دلار این هفته به بشار پرداخت خواهند کرد تا طلب این بازیکن ۲۰۰ هزار دلار باقی بماند. از وقتی مدیربرنامه‌های بشار اعلام کرده که این بازیکن فعلا پرسپولیس را ترک نمی‌کند، خیال باشگاه راحت‌تر شده و ظاهرا می‌خواهند با آرامش بیشتر این مشکل را حل کنند. شاید این هفته خیال بشار هم کمی راحت شود.

رونمایی از استوکس در دربی

پرسپولیس بدون استوکس مهاجم جدید خود راهی آبادان شد و این بازیکن تازه‌وارد در تهران ماند تا برنامه‌های بدنسازی‌ای که یحیی گل‌محمدی برایش در نظر گرفته، دنبال کند. کادرفنی پرسپولیس بسیار امیدوار است تا استوکس را مقابل استقلال به زمین مسابقه بفرستد و حتی شده این اتفاق در دقایق کوتاهی رخ دهد. به نظر می‌رسد استوکس با پرسپولیس در دربی مهم پایتخت استارت خواهد زد.

باز هم جلسه هیات‌مدیره و باز هم مصوبات مالی بدون پول

جمعه‌شب هیات‌مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داده و اعضا درمورد تامین منابع مالی گفت‌وگو و تصمیم‌گیری داشته است. اما وقتی جست‌وجو می‌کنیم تا ببینیم آیا هیات‌مدیره توانسته منابع مالی جدیدی برای باشگاه پرسپولیس پیدا کند، عملا به خبر تازه‌ای دست پیدا نمی‌کنیم. گزارش ندادن هیات‌مدیره پرسپولیس به هواداران این تیم درمورد اقدامات اقتصادی خود باعث شده هیچ‌کس نداند که این هیات‌مدیره چقدر توانسته چاره‌ساز مشکلات مالی این باشگاه شود. البته رسانه‌ها همچنان منتظر دریافت اطلاعات تازه در این مورد و انتشار حرف‌های اعضای هیات‌مدیره هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      اینها مقصر کیه؟ وقتی ده ملیارد خرج یحیی میکنن. بامبلغ کلان استوکس رومیگیرن.‌بامبلغ بالایی اوساگونارو میارن . هفت ملیاردمیدن ب جونیور و فسخش میکنن توقع چی دارید؟ درضمن ب گفته خودشون یه مبلغ بالایی هم پیشخور کردن. استقلال چی بگه؟ هرسال ب دلیل نبودپول کل بازیکناش میرن. الان همتون میدونید زمین تمرین نداره چون پول اجاره نداره‌. الان هنو تقویت نشده دفاع اخر نداریم ‌ جایگزین ک اصلا برای ووریا نداریم. بازیکن بجای شجاعیان جذب نشد. بجای محسن کریمی جذب نشد‌ و طبق اعلام اسپانسرها پرداختی ب لنگ هرسال بیشتر از استقلاله. پنج سال مشگل مالی نداشتن بخاطر پولهای دزدی هدایتی بود ک حق مردم بود

      پاسخ ها

      • کاج صغیر،4 لیوانم نیس

        در کل دنیا تیم قهرمان پاداش میگیره که تو این چن سال خیلی از حق تیم بزرگ پرسپولیس رو به استقلال دادن. شما خرج نداشتید؟ تیام و پاتوسی و ... چی بودن؟ همین دیاباته مفتی داره بازی می‌کنه براتون؟ تیمی که تو این چند سال تمام افتخارش این بوده زیر پرسپولیسه چجوری شفر رو گرفت؟ چجوری آسترا رو آورد؟ حتما بهشون بوس دادین. راستی اون پرونده پروپییچ رو از کجا پولشو آوردین دادین؟ این مبلغایی که گفتیرو از کجا آوردی؟ کدوم مرجع بهت اعلام کرد دوست کاجی؟ خدا همه مریضا رو شفا بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج