جاباما
۹۵۷۲۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یوویچ: باورم نمی‌شد رئال خواهان جذب من است

لوکا یوویچ، مهاجم صرب رئال مادرید اطمینان دارد خودش را در این تیم ثابت خواهد کرد.

ورزش سه: با به ثمر رساندن ۱۷ گل در ۳۲ بازی بوندس لیگا برای فرانکفورت، لوکا یوویچ مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و با مبلغ ۶۰ میلیون یورو در تابستان گذشته راهی برنابئو شد. این مهاجم جوان شروع خوبی در تیم جدیدش نداشته و تا به حال تنها یک بار موفق به گلزنی شد، اما یوویچ نسبت به آینده کاملا امیدوار است.

لوکا یوویچ گفت: "مدیر برنامه ام با من تماس گرفته و به من گفت رئال مادرید برای خرید اقدام کرده و آنها به انتقال من علاقمند هستند. من پاسخ دادم، لطفا مرا اذیت نکن، لطفا. اما او گفت بله، پیشنهادی وجود دارد و من باید در مورد آن فکر کنم. البته که پاسخ من مثبت بود و فکر نمی کنم تصمیمی که گرفتم اشتباه باشد، زیرا بزرگترین تیم دنیا فقط یک بار برای جذب شما تماس می گیرد.

در کشورم صربستان، احساس می کنم هرگاه در مورد شرایطم در رئال مادرید صحبت می کنم نگرشی منفی وجود دارد. اما من اطمینان دارم که من خوب کار خواهم کرد و این را ثابت می کنم که کیفیت حضور در تیمی مانند رئال مادرید را دارم.

من از شبکه های اجتماعی زیاد استفاده نمی کنم و فقط اکانت اینستاگرام دارم. اگر صادقانه بگویم، توجه من فقط به فوتبال و آمادگی ام معطوف است. من در یک دوره گذار دشوار قرار دارم، بنابراین باید بیشتر کار کنم.

مهمترین تفاوت در رئال مادرید این است که شما مجبور نیستید صبح زود برای حضور در تمرین بیدار شوید. من از خواب بلند شده، صبحانه می خورم و به تمرین می روم. تمرینات بسیار دلپذیرتر از آلمان است، بنابراین من هم از آن لذت می برم. بعد از تمرینات شما همچنان می توانید به تمرین ادامه داده یا از ماساژ درمانی استفاده کنید که معمولا بعد از ظهرها رایگان است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج