جاباما
۹۵۷۲۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا بایرن مونیخ، هالند را دوست ندارد؟

ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند احتمالا بزرگ ترین حسرت بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات است.

ورزش سه: ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند احتمالا بزرگ ترین حسرت بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات است.

برای ستاره های دنیای فوتبال حد و مرزی وجود ندارد. کافی ست لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با این کارنامه تحسین برانگیز چند بازی در گلزنی ناکام باشند تا اخبار در مورد پایان دوران شان آغاز شود.

حالا ارلینگ هالند ستاره جدید این روزهای دنیای فوتبال است. او بعد از درخشش در سالزبورگ، در دورتموند نیز شروعی باورنکردنی داشته و در ۱۳۶ دقیقه موفق به زدن هفت گل شده است.

قطعا بسیاری از تیم های بزرگ اروپا حالا حسرت از دست دادن چنین جواهری را می خورند و احتمالا بایرن مونیخ به زودی با دلایلی عجیب در مورد عدم جذب او توضیح خواهد داد. حالا گلوس وون کریستوف کنر، نویسنده نشریه سوددویچه سایتونگ ، مطلبی در قالب طنز در این خصوص و بهانه های احتمالی بایرن منتشر کرده است.

آخر هفته آینده، ارلینگ هالند ۱۹ ساله در این فصل گل های شماره هشت، نه و ده خود را به ثمر خواهد رساند و البته او باز هم رکوردشکنی خواهد کرد؛ مهاجم دورتموند سپس به اولین خرید زمستانی در تاریخ بوندسلیگا بدل خواهد شد که چهار بازی اول ده گل به ثمر رسانده است.

اما ارلینگ هالند برای مدت طولانی جشن نخواهد گرفت، زیرا در هفته های بعدی چالش او رکورد دیتر مولر (شش گل در یک بازی)، موریتز استوپلکمپ (گل از بیشترین فاصله ۸۳ متر) و کریم بالعربی و کوین ولند (سریعترین گل بعد از نه ثانیه) را پیش رو خواهد داشت. در ادامه رکورد بیشترین گلزنی از سوی یک بازیکن خارجی در طول فصل پیش روی اوست (این رکورد با ۳۱ گل در اختیار پیر آمریک اوبامیانگ است) هالند در بازی مقابل بایرن در ابتدای آوریل به میدان خواهد رفت. در آن مقطع، اولین انتقادات مطرح می شود.

هنگام برگزاری دیدار مقابل بایرن مونیخ در ماه آوریل، انتقادات از او آغاز خواهد شد. ارلینگ هالند نتوانست به رکورد پنج گل در نه دقیقه رابرت لواندوفسکی دست یابد. او هفت و نیم دقیقه است در گلزنی ناکام بوده و برای رسیدن به رکورد ۳۶۵ گل گرد مولر فاصله زیادی پیش رو دارد. همچنین فعلا دستیابی به رکورد مسن ترین گلزن بوندسلیگا که با ۴۰ سال و ۱۳۶ روز در اختیار کلودیو پیزارو است، برای او ممکن نیست.

ارلینگ هالند همچنین به وضوح به رکورد های نیلس پیترسن (۲۲ گل به عنوان بازیکن تعویضی)، الیور کان (دروازه بانی با بیشترین کلین شیت به تعداد ۲۰۴) نیز دست نمی یابد. همچنین وقتی دورتموند در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماندند، هواداران شالکه ترانه هایی تمسخر آمیز خوانده و می گویند (ما بدون ارلینگ هالند سهمیه گرفتیم)، و واتزکه مجبور می شود به دلیل فروش پاکو آلکاسر عذرخواهی کند.

با کمال تعجب، شایعات همچنان ادامه دارد و هرتابرلین به دنبال جذب این بازیکن است (یورگن کلینزمن: ارلینگ پیشرفت فراوانی داشته است). منچسترسیتی نیز همچنین به انتقال او علاقمند است (پپ گواردیولا: ارلینگ یک بازیکن بزرگ است)، همانند لیورپول (یورگن کلوپ: خیر، او بازیکن خوبی است اما امکان خریدش برای ما وجود ندارد.) بایرن مونیخ نیز تماس با هالند را انکار می کنند. فرانتس بکن باوئر در حاشیه مسابقات گلف ابراز بی اطلاعی کرده، اما کارل هاینس رومنیگه موضع روشن تری دارد. او می گوید: "بازیکنی که پیش از این در تیم های کوچک در اتریش و دورتموند بازی کرده، در اندازه های بایرن نیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج