۹۵۷۵۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعلام موضع رئال در قضیه جنجالی امباپه

بسیاری معتقدند رئال به خاطر درگیری های اخیر بین امباپه و توخل از خوشحالی در پوست خود نمی گنجد اما واقعیت چیز دیگری است.

ورزش سه: به نقل از مارکا، دیگر بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه و توماس توخل درک متقابلی از یکدیگر ندارند. ستاره ۲۱ ساله فرانسوی تصمیمات توخل را غیرمنصفانه می داند و از اینکه در اکثر بازی ها تعویض می شود، به شدت ناراضی است. در سوی مقابل، توخل معتقد است که او مربی و فرمانده پی اس جی است و دیگران باید از تصمیماتش تبعیت کنند.

این عدم درک متقابل باعث شد تا پس از تعویض امباپه در بازی مقابل مون پولیه، بین دو طرف تنش لفظی ایجاد شود. این اتفاق بر خلاف تصورات، سودی به حال رئال مادرید ندارد؛ باشگاهی که امباپه رویای بازی برای آن را در سر می پروراند. هر زمان تنش و درگیری بین امباپه و توخل رخ داده، همه جا صحبت از خوشحالی سران رئال شده است اما این واقعیت ندارد.

اعلام موضع رئال در قضیه جنجالی امباپه

سران رئال و به خصوص زیدان هرگز علاقه خود به امباپه را مخفی نکرده اند. حتی پس از اینکه امباپه سال 2017 پیشنهاد رئال را به خاطر پی اس جی رد کرد. امباپه را بازیکنی می دانند که دیر یا زود جای مسی و رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن دنیا خواهد گرفت و رئال از مدت ها پیش او را تحت نظر دارد. همان کاری که در مورد نیمار انجام داد ولی تابستان گذشته زمانی که باید حرکت نهایی را می زد، منصرف شد.

رابطه بین فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی روسای دو باشگاه رئال و پی اس جی در بهترین سطح خودش قرار دارد. در مادرید هرگز دوست ندارند که این ارتباط خوب از بین برود و هیچ حرکتی برای جذب بازیکن از پی اس جی را بدون اطلاع الخلیفی انجام نخواهند داد. این دستور پرز است که در مورد پی اس جی باید بسیار با احتیاط عمل شود.

اعلام موضع رئال در قضیه جنجالی امباپه

ایده این است که رئال برای پی اس جی یک راه حل باشد و نه یک مشکل. رئال هرگز خود را درگیر دعواهای درون تیمی پی اس جی نخواهد کرد و در مورد قضیه امباپه نیز هیچ تماسی با این بازیکن گرفته نشده است.

برای مثال می توان به مورد نیمار اشاره کرد. رئال تابستان گذشته از مشکلات نیمار با پی اس جی اطلاع داشت و با وجود اینکه به شدت خواهان جذب او بود، هرگز با او وارد مذاکره نشد تا اینکه لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اطلاع داد که نیمار در فهرست فروش است و اگر رئال خواهان اوست، آمادگی مذاکره را با شرایط مد نظر باشگاه خواهند داشت. اتفاقی که رخ نداد چرا که رئال جذب نیمار با رقم ۳۰۰ میلیون یورو را منطقی نمی دانست.

تاکتیک رئال برای جذب امباپه نیز ساده است. آنها امیدوارند که این بازیکن قراردادش را که تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد، تمدید نکند و سپس تابستان ۲۰۲۱ برای جذب وی اقدام خواهند کرد و این کار در مذاکره مستقیم با الخلیفی صورت خواهد گرفت.

پی اس جی همین زمستان و در مورد قضیه کاوانی ثابت کرد که هیچ بازیکنی را تنها صرف خواسته او از دست نخواهد داد. کاوانی تنها تا پایان فصل قرارداد دارد و سپس بازیکن آزاد خواهد بود اما پی اس جی حاضر نشد او را ارزان به اتلتیکو واگذار کند.

در مورد امباپه نیز همین شرایط وجود خواهد داشت. رئال هیچ دخالتی در قضیه امباپه و توخل نخواهد داشت و در انتظار تابستان ۲۰۲۱ می ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج