۹۵۷۷۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حسینی: روحیه‌مان برای دربی عالی است

گلر استقلال حالا با دو کلین‌شیت آسیایی و عملکردی درخشان در مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود این تیم به مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌ها شد؛ به دربی رسیده و از‌ انگیزه‌ها و روحیه بالایی برای این دیدار برخوردار است.

فرهیختگان: سید‌حسین حسینی یا به‌قول هواداران استقلال، عقاب آبی‌ها در قفس توری این تیم در دیدار دربی. تا قبل از اینها و طی سال‌های گذشته هر زمان اسم دربی می‌آمد، سایه گلرهای دیگری روی سر سید سنگینی می‌کرد، اما او ماند و حقش را گرفت و بالاخره مرد شماره یک دروازه استقلال شد.

گلر استقلال حالا با دو کلین‌شیت آسیایی و عملکردی درخشان در مرحله مقدماتی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود این تیم به مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌ها شد؛ به دربی رسیده و از‌ انگیزه‌ها و روحیه بالایی برای این دیدار برخوردار است. به بهانه برگزاری این دیدار دقایقی با گلر استقلال و مرد شماره یک این تیم در دربی فردا همکلام شدیم و از او درباره آخرین شرایط آبی‌پوشان و خودش سوالاتی را مطرح کردیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با حسینی را در زیر می‌خوانید.

دربی برایت با سایر بازی‌ها تفاوت دارد یا اینکه بعد از این همه سال حضور در استقلال با آن کنار آمده‌ای؟

در هرصورت دیدار دربی حال‌و‌هوای خاص خودش را دارد و با هیچ دیدار دیگری قابل قیاس نیست. دربی همچنین برای هواداران نیز یک دیدار مهم و حیاتی به‌شمار می‌رود و برای آنها از حساسیت‌های بالایی برخوردار است. پیروزی یا شکست به‌صورت مستقیم روی روحیه هواداران تاثیرگذار است و به‌همین‌دلیل تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا از ته دل هواداران استقلال را شاد از استادیوم روانه کنیم.

از ‌انگیزه‌های خودت برای این دیدار بگو.

به شخصه ‌انگیزه‌های زیادی دارم تا خودم را در این دیدار نشان بدهم و با عملکردم بتوانم استقلال را در مسیر موفقیت همراهی کنم.

شرایط استقلال در آستانه این بازی چطور است؟

شرایط تیم بسیار خوب و ایده‌آل است. گذشته از بازیکنان مصدومی که داریم، سایرین کاملا برای این دیدار آماده هستند تا به امید خدا بتوانیم با کسب سه امتیاز این دیدار را به اتمام برسانیم و ضمن کم‌کردن فاصله‌مان با صدر جدول، به روزهای خوب آینده نیز امیدوار شویم. البته که سه امتیاز دربی از لحاظ روحی و روانی نیز کمک بسیاری به استقلال کرده و می‌تواند در روزهای سخت و فشرده آینده ‌انگیزه‌هایمان برای موفقیت را بیشتر کند.

مجیدی دربی باز است. به نظرت این شاخصه او در قامت سرمربی هم می‌تواند تکرار شود؟

با آمدن آقا فرهاد استقلال به روند خوب نیم‌فصل اول ادامه داده و همچنان تیم روی نوار موفقیت قرار دارد. به‌نظرم بعد از قطع همکاری با استراماچونی، بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال آقای مجیدی بود چون همه بچه‌ها او را دوست دارند.

تجربه کار با او در سال گذشته را هم داشتید.

درست است و در همان سال گذشته هم که ایشان به تیم اضافه شد، مورد استقبال همه بازیکنان قرار گرفت و همه با او راحت بودند.

حالا هم که با 3 برد پیاپی با فرهاد مجیدی به دربی رسیدید.

بله، با این سه بردی که به‌دست آوردیم دوباره جو خوبی در تیم حاکم شده و روحیه و ‌انگیزه و انرژی‌مان مثل روزهای خوب نیم‌فصل اول دوباره عالی شد و خداراشکر با این وضعیت همه آماده دربی هستیم.

تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاع لیگ چطور است؟

اینها همه آمار است و همان‌طور که گفتم حساب‌وکتاب این دیدار با همه دیدارهای دیگر متفاوت است.

خط حمله کم‌قدرت پرسپولیس چقدر برای تو نقطه اطمینان است، از این جهت که قبل از این دیدار خودت را برای یک کلین‌شیت دیگر آماده کنی؟

به این صحبت‌ها کاری نداریم که خط‌حمله‌شان ضعیف است یا خط دفاع‌شان قدرتمند. مسلما دربی شرایط خاص خودش را دارد و به‌نظرم دربی، بازی اتفاقات و لحظه‌های خاص است که هر تیم بتواند از موقعیتش به نحو احسن استفاده کند حتما با دست پر از آن بیرون خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج