جاباما
۹۵۸۴۲۶
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

اتحاد غول‌های فناوری چین علیه تحریم‌های آمریکا

تیم های هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی برای کمک به برنامه نویسان بین المللی و مبارزه با تحریم های گوگل، برنامه های کاربردی را به فروشگاه های برنامه اختصاصی خود منتقل می کنند.

انتخاب: تیم های هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی برای کمک به برنامه نویسان بین المللی و مبارزه با تحریم های گوگل، برنامه های کاربردی را به فروشگاه های برنامه اختصاصی خود منتقل می کنند.

جنجال ممنوعیت و محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی در حال حرکت به سمت یک بازی شطرنج در مقیاس بزرگ با حرکات دقیق و محاسبه شده از دو طرف تبدیل شده است.

احتمالاً بزرگترین مسئله هواوی در حال حاضر عدم وجود برنامه های شخص ثالث محبوب در گالری برنامه آن است اما طبق گزارش جدیدی از رویترز، هواوی با غول های گوشی هوشمند چینی مثل شیائومی، ویوو و اوپو همکاری کرده است تا برنامه نویسان بین المللی فعالیت های خود را راحت تر ارائه دهند. این روش درواقع راه انتقال برنامه ها و محتوای آنها به طور همزمان در فروشگاه های اختصاصی تولید کنندگان است.

اکنون تیم هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی برای کمک به برنامه نویسان برنامه های کاربردی را به فروشگاه های برنامه اختصاصی خود منتقل می کنند. این پلتفرم جدید که با عنوان اتحاد جهانی خدمات توسعه دهنده GDSA) ) لقب گرفته است، چندین منطقه از جمله هند ، اندونزی ، مالزی ، روسیه ، اسپانیا ، تایلند ، فیلیپین و ویتنام را هدف قرار می دهد.

هدف اصلی این اتحاد، فراهم کردن بسترهای یک مرحله ای به توسعه دهندگان برنامه است که بتوانند همزمان برنامه های خود را در کلیه فروشگاه های اپلیکیشن گروه مذکور از تولید کنندگان بارگذاری کنند. بازی ها، موسیقی ، فیلم ، کتاب و مجله دیگر دسته بندی محصولات هستند که می توانند از عملکرد GDSA استفاده کنند.

این اتحاد جدید گامی آشکار به سوی استقلال از گوگل و پلی استور در بازارهای بین المللی است که تولید کنندگان چینی گزینه های زیادی برای اکوسیستم های فروشگاه های ثابت ندارند. کل این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، بنابراین ما هنوز انتظار موفقیتهای اساسی را نداریم ، اما مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم آیا این اتحاد جدید می تواند به هوآوی کمک کند تا بتواند یک سبد نرم افزار کاملاً عالی را ایجاد کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ کاری نمیتونن بکنن

      پاسخ ها

      • parsa

        تو که راست میگی

    • ژرژ د گریت

      به به بهانه فیلتر کردن گوگل پلی هم جور شد

    • امید

      آمریکایی ها حداقل یه دینی دارند، چینی ها کمونیست که خدا را هم قبول ندارند

      پاسخ ها

      • پاکدل

        ولی انسانیت دارن
        دین پیشکشت

    • بی نام

      دقبقا همین که دوست عزیزمون اشاره کزد چین واامثال اون کره شمالی وروسیه کمونیست هستن خدارو قبول ندارن بازم امریکا دهتا بدی هم داشته باشه دهتا هم خدمت رسانی به جهان میکنه

      پاسخ ها

      • محمد

        آمریکا چه خدمتی رسونده به جهان؟
        شما سفیر آمریکا تو ایرانی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج