۹۵۸۷۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر پیام داد

سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

ایسنا: به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در متن پیام سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین آمده است:

«موسیقی جریان جاری در فرهنگ و هنر است و در سرزمین ما از گذشته تا امروز، در پیوند با زندگی و ذائقه فردی و اجتماعی، حرکت کرده است. آثار و رویدادهای حوزه موسیقی، فرصت و امکانی است تا استعداد، خلاقیت و دستاوردهای موسیقایی در کنار ضرورت ها و نیازهای دیده شود.

وزیر ارشاد به جشنواره موسیقی فجر پیام داد

جشنواره موسیقی فجر، هم‌نشینی گونه‌های متنوع موسیقی سرزمین ایران با حضور استادان موسیقی و جوانان توانا و خلاق است و هموطنان و علاقه‌مندان این هنر بر اساس تجربه‌های زیستی خود از آن دریافت و سهمی دارند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با نگاه جامع به گرایش‌ها و گونه‌های فعال موسیقی منتخبی از داشته‌های فراوان موسیقی کشور را فراهم می‌آورد که در تعامل و گفت و گو با جامعه بالنده و پایدار است.

بخش قابل توجهی از موسیقی ما باکلام، شعر و ترانه همراه است و انتخاب شعر و ترانه ها با توجه به اصول حرفه‌ای ترانه‌سرایی، زبان فارسی و مضامین می‌تواند تأمل و دقت بیشتری را به عنصر شعر و ترانه در جریان موسیقی کشور معطوف کند.

موسیقی و هنر همواره به مسایل و مصایب اجتماعی و انسانی توجه داشته و دارد. از این رو نگاه ویژه جشنواره موسیقی فجر به استان عزیز و سیل‌زده سیستان و بلوچستان و نیز گرامیداشت یاد و خاطره هموطنان جان باخته در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری نمونه‌ای از این دغدغه و همدلی هنرمندان با مردم است.

مشارکت همدلانه هنرمندان موسیقی با سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و تلاش همکاران معاونت امور هنری و ستاد جشنواره را در برگزاری این رویداد ارج می‌نهم و برای فرهنگ و هنر و موسیقی ایران اسلامی روزهای درخشان‌تری آرزومندم.»

جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج