۹۵۹۹۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امانوئل: سپاهان تیم بسیار تهاجمی است

سرمربی تیم العین امارات گفت: به بازیکنانم گفته بودم باید بازی متعادلی داشته باشیم، چرا که سپاهان یک تیم بسیار تهاجمی است.

خبرگزاری ایرنا: پدرو امانوئل پس از شکست تیمش برابر سپاهان ایران در هفته نخست جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: برای تیم مغلوب بسیار سخت است که در خصوص دیدار صحبت کند. در این بازی اصلاً خوب نبودیم به دلیل اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: پیش از بازی به بازیکنان گفتم که باید بازی متعادلی داشته باشیم و این بسیار مهم بود که سپاهان را مهار کنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال العین امارات خاطر نشان کرد: باید ما گل اول را به سپاهان می‌زدیم، چرا که سپاهان تیم بسیار هجومی است. این تیم موقعیت‌های بسیاری داشت و آن‌ها را وارد دروازه کرد. زمانی که شما در دقیقه ۵۵ بازی ۳ بر صفر از تیم حریف عقب هستید، این بسیار سخت است که بازی را کنترل کنید. فردا روز دیگری است و ما آماده می‌شویم که رقابت‌ها را بهتر ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به دلیل غیبت بازیکنان تیمش در خط میانی متحمل شکست شدید یا دلیل دیگری داشت، گفت: پس از بازی می‌توانید دلایل بسیاری برای شکست بیاوریم، اما من به عنوان سرمربی باید با واقعیت کنار بیایم و تیم را برای روزهای آینده آماده کنم. قطعاً در بازی با الشارجه فشار زیادی تحمل کردیم، اما ما امروز در حد لیگ قهرمانان آسیا خوب نبودیم.

وی اظهار کرد: ۳ امتیاز مهمی را از دست دادیم، اما تقابل دو تیم دیگر گروه با تساوی به پایان رسید و امیدواریم در ادامه بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم. معتقد هستم که تماشاگران می‌توانند ما را در بازگشت به شرایط خوب کمک کنند.

سرمربی تیم العین امارات در پایان گفت: من همیشه ترجیح می‌دهم در خانه برابر تماشاگرانمان بازی کنم و امروز گذشته است. باید به خوبی ریکاوری کنیم و این شکست را فراموش کنیم. باید از لحاظ بدنی و ذهنی خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم. در نهایت به سپاهان تبریک می گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج