۹۵۹۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مردم رشت مشکلی در تأمین نان ندارند

برف سنگین شهر رشت و انسداد برخی معابر باعث اختلال در زندگی عادی مردم شده ولی با اتخاذ تدابیر لازم، شهروندان رشتی مشکلی در تأمین مایحتاج اولیه به‌ویژه نان ندارند.

خبرگزاری فارس: بارش برف سنگین رشت با توجه به هشدارهای هواشناسی قابل پیش‌بینی بوده و مردم با توجه به هشدارهای لازم برخلاف برخی مسؤولین شهری رشت از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

لزوم بازگشایی معابر منتهی به بازار بزرگ رشت

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اختلال در دادوستد بازار بزرگ رشت به دلیل برف سنگین رشت اظهار کرد: بسیاری از راه‌های اصلی و فرعی شهر رشت مسدود بوده و بازاریان به‌ویژه عمده‌فروشان مرکز رشت دچار مشکل شدند.

سید ابراهیم سیدزاده با تأکید بر لزوم بازگشایی معابر منتهی به بازار بزرگ رشت افزود: بازار بزرگ قلب تپنده اقتصاد رشت بوده و به دلیل انسداد بسیاری از معابر منتهی به این بازار، عمده‌فروشان از دادوستد بازمانده‌اند؛ در نقاط دیگر شهرستان نیز اغلب مغازه‌ها باز بوده و بازاریان علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان به پاک‌سازی معابر اقدام کردند.

وی با اشاره به حضور چهار اکیپ بازرسی برای نظارت در سطح شهر بیان کرد: بسیاری از اصناف به‌ویژه نانوایی‌ها با توجه به مشکلات پیش‌آمده ناشی از برف به کار خود ادامه داده و پرسنل بازرسی اتاق اصناف ضمن سرکشی از این اصناف، نهایت سپاس را از همکاری‌شان دارد.

مردم رشت مشکلی در تأمین نان ندارند

مردم مشکلی در تأمین نان ندارند

رئیس اتحادیه نانوایی شهرستان رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعامل مردم و نانوایان این شهرستان اظهار کرد: با توجه به هشدارهایی که طی روزهای اخیر از طریق جراید و رسانه‌ها اعلام شد، مردم مایحتاج اولیه به‌ویژه نان را در روزهای گذشته تهیه کردند.

عادل محمدی با بیان اینکه ۱۱۰۰ واحد نانوایی سنتی در سطح شهرستان رشت فعالیت می‌کنند، افزود: آرد به‌اندازه کافی در این نانوایی‌ها دپو شده و مردم با تهیه نان طی روزهای گذشته همکاری خوبی داشتند.

وی با تأکید بر فعالیت حداکثری نانوایی‌ها در شهرستان رشت و رضایت شهروندان رشتی خاطرنشان کرد: به دلیل انسداد برخی معابر فرعی و اصلی در سطح شهر رشت و عدم حضور کارگران و همچنین قطعی آب و برق، برخی از نانوایی‌ها صبح امروز فعالیت نداشتند ولی نوبت عصر اکثر نانوایی‌های رشت فعالیت خود را از سرگرفته و مردم مشکلی در تهیه نان ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دروغگووووو

      من اهوازم الان سه روز نانواییمون خراب نان گیر نمیاد چطورمیکید مشکلی نیست توی رشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج