جاباما
۹۶۱۳۵۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/27

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های گذشته، رویکردی توأم با احتیاط به زندگی داشته‌اید و زندگی را بدون هرگونه ماجراجویی و خطری ادامه داده‌اید. اما در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید این رویکرد را تغییر دهید و در این سال دل به دریا بزنید و تا می‌توانید بلندپروازی کنید. چند ماه ابتدای سال تولدتان را با آرامش و خیال‌راحت سپری خواهید کرد و این رویه تا تیر ماه سال آینده ادامه پیدا می‌کند. اما در تیر سالی که از راه می‌رسد با فرصت‌هایی برای بلندپروازی و ماجراجویی روبرو می شوید، این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید در این ماه تجربه‌های زیادی را به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه خواهید کرد. در ماه مرداد سال آینده فشار کاری زیادی را تحمل خواهید کرد، زیر بار این فشار شانه خم نکنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید شهریور ماه سال آینده به محبوبی نرد عشق می‌بازید و هوش و حواس‌تان معطوف به این عشق می‌شود. اما این عشق پایدار نخواهد بود و پس از مدتی آتش عشق آتشینی که در سینه دارید، خاکستر می‌شود. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را ضعیف کند و مطمئن باشید که در آینده باز هم طعم عشق را خواهید چشید. در ماه مهر سال آینده فرصتی برای آشنایی با فرد بسیار مهم و سرشناسی را پیدا خواهید کرد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در آبان ماه سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. سالی که با تولدتان شروع شده را به گونه‌ای به پایان برسانید که خاطره‌های خوش این سال برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار شود.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و سلامتی‌تان رو به بهبود نگذاشته است، اما امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید، احساس بهتری دارید و رفته‌رفته بهبودی‌تان را بدست خواهید آورد. انسان عصبی و زودرنجی هستید و با چیزهای پیش‌پاافتاده از کوره در می‌روید. امروز این رفتار شما کار دست‌تان می‌دهد و احتمال دارد که کسی از این رفتار شما دلخور شود، در نتیجه روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی را نرنجانید و از امروز تصمیم بگیرید که تسلط بیشتری بر اعصاب‌تان داشته باشید. موقعیتی سودآور برای سرمایه‌گذاری در پیش‌رو دارید، اما از این سرمایه‌گذاری اطلاعات زیادی در اختیار ندارید، با این حساب قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، اطلاعات بیشتری در این خصوص پیدا کنید و بی‌گدار به آب نزنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر زمینه شادی و نشاط شما را فراهم می‌کند و بهتر است که این شادی را پیش‌خودتان نگذارید و اعضای خانواده را در شادی خود سهیم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما خواهد شد و از صبح مانند پروانه دورتان می‌گردد. انسان خجالتی هستید و از سخن‌گفتن در جمع پرهیز می‌کنید. این روحیه جلوی ابراز نظر شما در جمع را گرفته و به فردی ساکت و گوشه‌گیر تبدیل شده‌اید. چنین رویکردی اصلاً به نفع شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نظرهای خود را با صدای بلند در جمع ابراز کنید و خجالت و گوشه‌گیری را کنار بگذارید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

دخالت‌های بی‌جایی در کارهای اطرافیان دارید و از اهل منزل انتظار دارید که مانند نظر شما رفتار کنند. این وضعیت نه‌تنها شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کرده است، بلکه شرایط دوری اهل منزل را فراهم کرده. امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و اعمال‌نظر در کار دیگران را کنار بگذارید و به اهل منزل اجازه دهید طبق صلاحدید‌ خودشان برای زندگی تصمیم بگیرند. یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک امروز از شما درخواست پول هنگفتی می‌کند، اما بهتر است این پول را در اختیار ایشان قرار ندهید چرا که در آینده خودتان به این پول نیاز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و این رفتار شما را امروز حسابی تحت فشار قرار داده و عصبی کرده. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به ایشان بفهمانید که در حد توان‌تان هرکاری را برای وی انجام می‌دهید و بهتر است که از امروز به بعد درخواست‌های بی‌جا را کنار بگذارد. روز بسیار شلوغی را شروع کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، به رغم شلوغی کارها، به هر قیمتی که شده امروز تمام کارها را انجام دهید و اجازه ندهید کاری به فردا موکول شود.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع‌ نکنید، احتمال سرقت اموال و دارایی‌های شما وجود دارد. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی ملاقات می‌کنید و در نگاه اول به ایشان دل خواهید باخت. اجازه ندهید آتش این عشق خاکستر شود و عشقی که امروز در دل شما جوانه زده را به درختی پربار و استوار تبدیل کنید. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی‌تان خبر ندارید و حسابی دلتنگ وی شده‌اید، امروز زمان خوبی است که با این دوست تماس بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. به لحاظ روحی شرایط خوبی ندارید و نگرانی و اضطراب‌های بی‌مورد، خواب را از چشم شما ربوده است، اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با فرد با تجربه‌ای که سنگ‌صبورتان است صحبت کنید و بار نگرانی‌های خود را به زمین بگذارید. انسان با اخلاق و محترمی هستید و همیشه به اطرافیان احترام می‌گذارید. این رویکرد شما را به فرد دوست‌داشتنی تبدیل کرده که اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، چنین رویکردی را ادامه دهید و بگذارید تا دامنه دوستان‌تان گسترش پیدا کند.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

زندگی را سخت‌گرفته‌ا‌ید و به رغم اینکه مشکلات کمرشکنی در زندگی ندارید، روی نشاط و شادی را نمی‌بینید و همیشه ناراحت هستید. قبل از اینکه این وضعیت شما را از پا بیاندازد، غصه‌ و ناراحتی‌ را کنار بگذارید و با عینک خوشبینی و امید به زندگی نگاه کنید. امروز فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارید، این فرصت را می‌توانید به موقعیت سودآوری تبدیل کنید به شرط اینکه جوانب این سرمایه‌گذاری را دوباره بررسی نمایید و جلوی خطرهای احتمالی را بگیرید. روز بسیار خوبی را شروع کرد‌ه‌اید و امروز کارها زودتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید انجام می‌شود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و با انجام‌دادن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا دمی با اعضای خانواده بنشینید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دخالت‌های بی‌جایی در کارهای شما دارد و این رویکرد احتمال ضربه‌زدن به کار و تجارت شما را به دنبال دارد، در نتیجه قبل از اینکه کار به جای باریک بکشد، امروز در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به ایشان بفهمانید که دخالت‌های بی‌جا در کارها، جلوی پیشرفت شما را خواهد گرفت و این رفتار را هرچه‌سریع‌تر کنار بگذارد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و اعضای منزل وجود دارد، در چنین شرایطی روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود و آب در دل اهل منزل تکان نخورد. به لحاظ مالی به مشکلی برخورد کرده‌اید و این مشکل فکر و ذهن شما را حسابی مشغول کرده است، امروز زمان مناسبی است که این مشکل را یک بار برای همیشه خاتمه دهید و با درایت و تدبیر این مشکل را ختم به خیر کنید. روز آرامی را شروع کرده‌اید و کارهای زیادی در پیش‌رو ندارید، چنین موقعیتی را غنیمت بدانید و در فرصت فراغت امروز تا می‌توانید استراحت و تفریح کنید. به لحاظ فکری ذهنی آشفته و نگران دارید و غم‌ و غصه‌ها لحظه‌ای شما را رها نمی‌کنند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان متوجه ناراحتی‌های شما خواهد شد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای خوشحالی‌تان انجام خواهد داد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را برای امور مالی شروع نکرده‌اید و اگر امروز حواس‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان نباشد، احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که آمادگی پذیرش مهمان را نداشته‌اید، احتمال دارد که با مهمان‌ها ترشرویی کنید، در نتیجه از آنجایی که مهمان‌ حبیب خدا است، تا جایی که می‌توانید از این مهمان‌ ناخوانده پذیرایی کنید و رفتار بدی در پیش نگیرید که در آینده این رفتار زمینه شرمندگی شما را فراهم کند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواستی از شما دارد که از انجام این درخواست ناتوان هستید، قبل از اینکه این شرایط زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، شرایط خود را برای وی توضیح دهید و به ایشان ثابت نمایید هرکاری که از دست‌تان بر بیاید را برای وی انجام خواهید داد، به شرط اینکه خواسته‌های او در حیطه توانایی‌های شما باشد. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی خود خبری ندارید و امروز حسابی دل‌‌ شما برای این دوست تنگ شده است، اجازه ندهید این دلتنگی ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به ملاقات دوست قدیمی خود بروید و به ایشان ثابت نمایید که هنوز هم، مانند سابق در قلب شما جای دارد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان زودرنج و کم‌طاقتی هستید و در برابر مشکلات مقاومت نمی‌‌کنید، این رویکرد نه‌تنها شما را در کارها عقب انداخته، بلکه در پیش اطرافیان نیز به عنوان فرد ضعیفی شناخته می‌شوید که از رویارویی با مشکلات هراس دارد. اجازه ندهید آشنایان شما را با چنین صفت‌هایی بشناسند و از امروز کم‌طاقتی و زودرنجی را کنار بگذارید و با آغوش باز به استقبال زندگی بروید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین روزهایی تا جایی که می‌توانید مواظب رفتار و گفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. به لحاظ کاری روز بسیار شلوغی را آغاز کرد‌ه‌اید و به رغم اینکه به اهل منزل قول داده‌اید، امروز وقتی را در کنار آنها سپری کنید، این فرصت مهیا نمی‌شود و اعضای خانواده از اینکه در کنارشان نیستید، ناراحت خواهند شد. در نتیجه در اولین فرصت وقتی را برای ‌سپری‌کردن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و به آنها ثابت نمایید که از هر فرصتی برای بودن در کنارشان بهره می‌گیرید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

نگاهی بدبینانه به زندگی دارید و این رویکرد زندگی را به شما و اطرافیان تلخ کرده است، امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و با دید مثبت به دنیا نگاه کنید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. امروز تغییر جدیدی در محل‌کار یا منزل اتفاق می‌افتد، این تغییر را به فال نیک بگیرید و زمینه پیشرفت‌های بعدی خود را فراهم کنید. به منزل یکی از اعضای فامیل دعوت شده‌اید و امروز قرار است در این مهمانی حسابی به شما خوش بگذرد، این دعوت را قبول کنید و رابطه‌ خود را با اعضای فامیل گرم‌تر نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز آتش عشقی گرم و پرحرارت به جان شما می‌افتد، اما آتش این عشق از چیزی که حتی فکرش را هم بکنید زودتر خاکستر می‌شود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان بنشینید و به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را غنیمت بدانید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. انسان منظمی نیستید و نبود نظم و برنامه‌ریزی در زندگی باعث شده تا از کارهای‌تان همیشه عقب بمانید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و در آینده با‌نظم و مدیریت زمان، یک سروگردن بالاتر از هم‌قطاران‌تان قرار بگیرید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز بسیار حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر مواظب سلامت‌ خود نباشید، حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را به خطر می‌اندازد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که گزندی به شما وارد نشود. مدت‌ها است که برای خرید منزل پس‌انداز کرده‌اید و امروز قصد خرید خانه‌ای را دارید. زمان بسیار خوبی را برای معامله و عقد‌قرارداد انتخاب کرده‌اید و مطمئن باشید سود چشمگیری از خرید این خانه بدست خواهید آورد. عشق و محبت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید اما محبت خود را بروز نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، اصلاً به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند، در نتیجه امروز با رفتار و گفتار خود به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که همیشه عاشق او هستید و هر کاری که از دست‌تان بر بیاید را برای وی انجام می‌دهید. وقت زیادی را در طول روز به انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده و غیرضروری سپری می‌کنید. این وضعیت شما را در زندگی عقب انداخته و دستاورد چندانی ندارید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و از امروز قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به جای اینکه سرتان را به کارهای پیش‌پاافتاده بند کنید، با زمان‌بندی و اولویت‌بندی، ابتدا کارهای مهم را انجام دهید و در پایان روز به انجام کارهای پیش‌پاافتاده و غیرضروری مشغول شوید. اهل منزل برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. اهمیتی به سرووضع‌تان نمی‌دهید و از خودتان غافل‌ شده‌اید، ادامه چنین رویکردی به نفع شما نیست و اعتماد‌به‌نفس‌تان را کاهش می‌دهد. در نتیجه امروز خودتان را حسابی تحویل بگیرید و از امروز به بعد تا می‌توانید خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس نشاط و شادابی می‌کنید و انرژی سرشاری دارید، اجازه ندهید این انرژی هدر برود و کارهای امروز را راحت‌تر از همیشه پشت‌سر بگذارید. انسان سخاوتمندی هستید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه نیازهای خودتان را فراموش نکنید و به گونه‌ای به دیگران کمک کنید که در آینده خودتان به لحاظ مالی به دردرسر نیافتید. یکی از اعضای خانواده استعداد درخشانی دارد، اما اگر به وی رسیدگی نکنید احتمال هدررفتن استعداد‌های او وجود دارد، در نتیجه از امروز به بعد شرایطی را برای درخشش این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید ایشان در آینده به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی خواهد رسید. امروز میان شما و فردی سوء‌تفاهمی ایجاد خواهد شد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری شما و این فرد را ایجاد کند و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نباشد. انسان خلاق و نوآوری هستید و ایده‌های بکر زیادی دارید، اما همیشه خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و اجازه داده‌اید که استعداد‌های‌تان هدر برود. امروز زمان خوبی است که به فکر پیاده‌سازی نوآوری‌های خود باشید و مطمئن باشید ایده‌های بکری که در سر دارید، در آینده دستاوردهای چشمگیری را برای شما به ارمغان می‌آورند. فردی که احتمالاً از اقوام همسر یا عشق‌زندگی‌ شما است، قصد دارد تا میانه‌تان را بهم بزند و از هرکاری برای مشاجره بین شما و عشق‌زندگی‌تان فروگذار نمی‌کند. امروز این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق ندارد میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امید خود را به زندگی از دست داده‌اید و مشکلات شما را سردرگم و کلافه کرده است، اجازه ندهید این وضعیت زندگی‌تان را خراب کند و امروز با فردی که تجربه بیشتری از شما دارد، مشکلات خود را درمیان بگذارید و راهنمایی‌های ایشان را در زندگی به کار بگیرید. پدر یا مادر یا یکی از نزدیکان در میان اعضای خانواده به بستر بیماری افتاده و امروز حال‌و‌روز خوشی ندارد، در نتیجه برای پرستاری از این فرد چیزی کم نگذارید و به ایشان ثابت کنید که هر کاری که از دست‌تان بربیاید را برای سلامتی وی انجام خواهید داد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود، اما بهتر است که بزرگواری پیشه کنید و اشتباه عشق‌زندگی‌تان را نایده بگیرید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

از سلامتی‌ خودتان غافل شده‌اید و امروز احساس بیماری می‌کنید، قبل از اینکه این بیماری به شما غلبه کند، فکری به حال سلامتی‌تان بردارید و بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. انسان صبوری نیستید و به دنبال فرصتی برای کسب درآمد سریع و آسان می‌گردید، به خاطر داشته باشید که نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود و اگر به درآمد کلان و چشمگیر فکر می‌کنید، بیشتر از گذشته تلاش کنید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان صبر و پشتکار می‌گذرد. انسان خوش‌مشرب و جذابی هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز فردی به شما ابراز عشق می‌کند، اما به سادگی به این فرد دل نبازید چرا که احتمال دارد کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه باشد و این عشق دردسرهای زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. بدون صبر و فکر به قاضی می‌روید و قضاوت‌های بی‌موردی در خصوص اطرافیان دارید، این روحیه به غیر از دوری دوستان و آشنایان، چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز تصمیم بگیرید که قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید و قبل از هرگونه قضاوتی، شرایط مختلف را بررسی نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده و قصد دارد امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان تبدیل کند. عازم سفری هستید و در این سفر با فردی با تجربه و کاربلد آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های این فرد را آویزه گوش نمایید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج