جاباما
۹۶۱۳۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فنونی‌زاده: این بچه‌ها نه آهنی هستند نه چدنی!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر کسی غیر از این بازیکنان باشد هم مصدوم می‌شود. بازیکن هنوز پایش از هواپیما به زمین نرسیده دوباره باید سوار هواپیما شود. هنوز از رختکن به خانه نرسیده باید برای مسابقه بعدی راهی اردو شود...

خبرورزشی: مهدی فنونی زاده از بازی با الاهلی به عنوان فینال اصلی گروه استقلال یاد می کند و معتقد است اگر فرهاد مجیدی در این بازی برنده شود می‌تواند از این گروه صعود کند.

استقلال زیادی مصدوم ندارد؟

این بنده خدا‌ها تقصیری ندارند. هر کسی غیر از این تیم باشد هم مصدوم می‌شود. بازیکن هنوز پایش از هواپیما به زمین نرسیده دوباره باید سوار هواپیما شود. هنوز از رختکن به خانه نرسیده باید برای مسابقه بعدی راهی اردو شود. این بچه‌ها نه آهنی هستند نه چدنی! گوشت و پوست و استخوان که این حرف‌ها را ندارد.

فشار برای همه است، چرا استقلال این همه مصدوم می‌دهد؟

نه! کدام تیم در ۱۶ روز ۵ بار بازی کرده است؟ خود شما نوشته بودید تیم از ۵ تا ۲۱ بهمن ۵ بار بازی کرده و هر ۷۷ ساعت یک بار در زمین بوده است. بین آن‌ها هم که روی هوا بوده است. هیچ تیمی این همه بازی پشت هم نداشته است. باید حق داد بچه‌ها مصدوم شوند. مصدوم هم بشوند تیم ضرر می‌کند.

چاره چیست؟

باید دیدار‌های لیگ برتری‌شان را لغو کنند. وقتی تیم ایرانی در لیگ قهرمانان بازی دارد باید سازمان لیگ به آن‌ها کمک کند. وقتی یک تیم عربستانی یا اماراتی بازی دارد همه فدراسیون‌شان دست به دست هم می‌دهند تا تیم باشگاهی‌شان بهترین نتیجه را بگیرد. حتی شده لیگ‌شان را تعطیل می‌کنند و از اسپانسرهای‌شان می‌خواهند با باشگاه‌ها همراهی کنند، اما ما خودمان عرصه را بر باشگاه‌های خودمان تنگ می‌کنیم.

بازی با الشرطه را دیدید؟

بازی خوبی بود. البته توپ و میدان دست بچه‌های ما بود ولی نشد که برنده شویم. استقلال خوب حمله می‌کرد ولی تمام‌کننده نداشت. تبریزی هم که جای قائدی به میدان رفت نتوانست کاری از پیش ببرد.

چرا تبریزی گل نمی‌زند؟

این بچه در شوک است. باید یک گل بزند تا از این وضعیت دربیاید. اگر هم می‌بیند نمی‌تواند باید قرضی برود و دوباره برگردد. الان بهترین فرصت است که او در نبود قائدی و دیاباته بتواند خودش را نشان بدهد.

بازی با الاهلی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی آسانی نیست. تیم‌های عربستانی را خوب می‌شناسم. خودم در سال ۱۹۹۳ در دیدار با تیم ملی عربستان یکی از ۳ گل تیم ملی را زدم. هر چند ۴ بر ۳ باختیم ولی می‌دانم تیم‌های عربستانی با حوصله فوتبال بازی می‌کنند. فرهاد مجیدی باید تیمش را برای ۹۰ دقیقه توجیه کند. اگر استقلال این بازی را ببرد دیگر همه دیدارهایش را برده است، چون سخت‌ترین بازی گروه با همین الاهلی است و حکم فینال را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج