جاباما
۹۶۱۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

یکه: اسکوچیچ در اندازه تیم ملی نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به بازگشت سه مصدوم به تیم و حضور قائدی می توانیم الاهلی عربستان را شکست دهیم.

خبرگزاری مهر: مرتضی یکه در خصوص دیدار روز دوشنبه هفته آینده استقلال برابر الاهلی عربستان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: پسران آبی باید دوشنبه برابر الاهلی عربستان قرار بگیرند که شرایط خوبی دارند. از بازیکنان خارجی خوبی هم سود می برند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند. بنابراین استقلال کار سختی در پیش دارد و باید با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

یکه در ادامه گفت: با بازگشت یزدانی، غلامی و مهدی قائدی شرایط برای استقلال بهتر شد و این تیم می تواند برابر الاهلی عربستان به پیروزی دست پیدا کند البته نبود دیاباته و اسماعیلی همچنان برای آبی پوشان تاثیرگذار است و امیدوارم هر چه زودتر این دو بازیکن پس از پایان مصدومیتشان در تمرینات گروهی شرکت کرده و دوباره شاهد زوج دیاباته و قائدی در خط حمله استقلال باشیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: آبی پوشان با سیستمی که از استراماچونی برایشان بجا مانده نتایج خوبی هم کسب کرده اند. این سیستم در استقلال کاملاً جواب داده و حالا مجیدی هم همین روند را ادامه می دهد که به طور حتم آبی پوشان برابر الاهلی هم با همین سیستم پای به میدان خواهند گذاشت. امیدوارم که آبی پوشان در این دیدار یک بازی قابل قبول توأم با برد را بدست بیاورند.

وی در مورد انتخاب بحث برانگیز دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در فوتبال ملی به جای اینکه پیشرفت داشته باشیم در حال پسرفت هستیم. از کی روش و ویلموتس به اسکوچیچی رسیدیم که هیچ کارنامه درخشانی در فوتبال ما ندارد. او حتی برای نمونه به مقام نایب قهرمانی هم دست پیدا نکرده که حداقل بگوییم او شرایط خوبی دارد. متاسفانه این انتخاب به سود تیم ملی ما نخواهد بود و نمی دانم ملاک اصلی این اتفاق چه بوده است؟

یکه خاطرنشان کرد: این روزها صحبت هایی مبنی بر اینکه دلالان اسکوچیچ را به تیم ملی تحمیل کرده اند وجود دارد. ما نمی خواهیم این موضوع را بپذیریم اما اتفاقاتی که رخ داده است نشان می دهد که این موضوع تقریباً صحت دارد. آیا در فوتبال ایران مربی با سابقه و با کارنامه ای وجود نداشت که ما مجبور شدیم از یک مربی بی رزومه در تیم ملی کشورمان استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: دو بازی ابتدایی تیم ملی در دور برگشت با هنگ کنگ و کامبوج بسیار ساده خواهد بود اما دیدار برابر عراق و بحرین شرایط ویژه ای دارد و تنها باید آرزو کنیم که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمانی بدبختی‌های «ایچ وویچ واُف» دامن این مملکت راگرفت که به سمت روسیه تزارغش کردند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج